quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:16 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
minimaal 20 eerder. Sneijder is een van de beste middenvelders van de wereld.
Probleem is dat ik weinig andere (top)clubs ken waar Sneijder zou kunnen slagen (imo!), terwijl het toch een uitstekende speler is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vraag me af of hij naar Barca gaat, daar lopen al een stel uitstekende middenvelders.
komt omdat hij in Amsterdam ongelooflijk veel krediet heeft, want hem ook een groter zelfvertrouwen geeft. BIj een andere club zie ik hem wel op een zijspoor raken na een slechte reeks ( en uiteindelijk bij Bayern Munchen terecht komen)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:49 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Probleem is dat ik weinig andere (top)clubs ken waar Sneijder zou kunnen slagen (imo!), terwijl het toch een uitstekende speler is.
Nou, ik denk dat Wesley best wat kan hebben hoor, gaat me meer erom dat er in het buitenland meer qua speltype van hem gevraagd wordt (meeverdedigen etc.), waardoor zijn echte kwaliteiten moeilijker tot uiting kunnen komen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:48 schreef Flashwin het volgende:
[..]
komt omdat hij in Amsterdam ongelooflijk veel krediet heeft, want hem ook een groter zelfvertrouwen geeft. BIj een andere club zie ik hem wel op een zijspoor raken na een slechte reeks ( en uiteindelijk bij Bayern Munchen terecht komen)
Dat zou je wel denken hè, er staat gewoon het 1e elftal hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:49 schreef denthemen het volgende:
zondag maar even met wat doelpunten dat 3e elftal van Feyenoord terug sturen
Het G elftal uit Zuid hebben we al gehadquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Dat zou je wel denken hè, er staat gewoon het 1e elftal hoor.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |