Ik niet. Maar ik kom dan ook niet uit Amsterdamquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:27 schreef PLAE@ het volgende:
Het lijkt de laatste jaren wel of iedereen W heet in A"dam![]()
quote:Ajax zou jonge Tsjechische spits volgen
Volgens Eurosport zou Ajax een 17-jarige Tsjechische spits volgen. Het gaat om Tomas Necid (profiel) van Slavia Praag. Hij maakte in 2006 indruk op het EK onder 17 met Tsjechie. Dit seizoen scoorde hij voor Slavia Praag twee keer in zes invalbeurten.
De Amsterdammers zijn echter niet de enige die de speler volgen. Ook Arsenal, Real Madrid, Juventus, Lazio, Deportivo, Werder Bremen, Borussia Dortmund en Hamburg worden genoemd.
polizei, regen, kou en oja polizei.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik kom dan ook niet uit Amsterdam
Ik heb niet veel gemist daar toch?
Munchen was beter hequote:Op donderdag 15 februari 2007 22:32 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
polizei, regen, kou en oja polizei.
Vreemde achternaam voor een Tsjech. Ach waarom niet. Kan ik over 4 jaar ofzo m'n Tsjechische vlag een keer in het stadion ophangen.quote:
En toch zag ik een zeer teleurstellend Bremen. Ajax op volle sterkte was met de winst weggelopen daar, en zelfs dít Ajax had het ze erg lastig kunnen maken zonder die scheidsrechtelijke dwalingen, misschien een minimale nederlaag of zelfs gelijkspel eruit kunnen slepen, dan was die return nog ergens om gegaan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Bijna iedere Ajacied zei voor de wedstrijd al dat we kansloos warenLekker boeiend.
Alleen kwa sfeer dan toch?quote:
Qua uitslag niet. Verder was het erg gezellig daar jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Alleen kwa sfeer dan toch?
Lekker keten op de omloop![]()
Volgende week donderdag al.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:50 schreef PyTh het volgende:
Over 2 weken thuis tegen Bremen trouwens?
Ik heb zin in Dinsdag![]()
Dat is al snel zeg...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Volgende week donderdag al.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:59 schreef PLAE@ het volgende:
Vraagt een gozer aan zo'n Duits ventje: Kom je ook naar Amsterdam? zegt ie: "Nein, Holland ist nichts fur mir".
Dacht z'n opa er maar net zo over
Daar kan ik over meepraten. Welkom thuis jongen. Ze raakten hier al bezorgd over je.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:26 schreef M0NTANA het volgende:
Wel geile meisjes daar in Duitsland.
misschien in vergelijking met DB ofzo.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Dacht dat Bremen altijd een redelijke firm had.
Ja misschien ook niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:22 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
misschien in vergelijking met DB ofzo.
Als dat nodig is dan moet dat maar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben je een beetje overijverig aan het woorden? Zie voort meer door jou geedite berichten dan normale berichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |