Zo zo, meneer houdt wel van een beetje kaviaar op z'n tijd?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:49 schreef Sethje het volgende:
Belugaaaaaaaaa
Zo hee, jij kan rijmen!quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:42 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Leg je er maar bij neer,
de volgende ronde halen jullie niet meer.
nee die debiele boot bij elke cornerquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zo zo, meneer houdt wel van een beetje kaviaar op z'n tijd?
Maakt niet uit, jullie liggen eruit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, je bent nu echt de eerste hier die Ajax geen kans meer geeft, echt alle Ajacieden zijn na gisteren nog zooo positief inderdaad!
We winnen namelijk naast de beker, de schaal stieken ook nog de CL wist je dat, en alle Ajacieden hier vinden dat ook, lees maar terug hoe positief we allemaal zijn!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
nee die debiele boot bij elke corner
ingecalculeerdquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:16 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jullie liggen eruit.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:17 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ingecalculeerd
Ik jou wel dientje![]()
Ja mijn excuses ik had mijn capuchon opquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:17 schreef Riro het volgende:
Niemand gezien met een roos in z'n haren![]()
W was ziek toch? Of hebben we het niet over dezelfde?quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja mijn excuses ik had mijn capuchon opbij welk groepje hing je rond dan...bij pinda en die meiden?
Edit;
Weet nu wie je bent![]()
W was er zelf niet bij toch in bremen?
Nu je het zegt jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
W was ziek toch? Of hebben we het niet over dezelfde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |