Zou het, onderschatten wij nu niet op terminale wijze de Duitse competitie?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:38 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Achteraf kan je makkelijk lullen dat je niet met 3-5-2 had moeten beginnen, maar je moet wat als je geen verdedigers hebt.
Met een Ajax op normale sterkte kan je Bremen gewoon hebben, daarom is dit extra zuur.
Thuis 3-0. Verlenging er overheen!
Ajax![]()
Actiegroep, waarvoor?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou het, onderschatten wij nu niet op terminale wijze de Duitse competitie?
Maar Ajax straks door, ik teken er voor, tijd voor een petitie of starten we een actiegroep?
Werder heeft gewoon een betere ploeg dan Ajax hoor, wat niet wil zeggen dat we daar een goed resultaat hadden kunnen neerzetten (als we ons volledige team hadden).quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:43 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Actiegroep, waarvoor?
Tuurlijk is Bremen geen slechte ploeg, denk ik wel gelijkwaardig aan Ajax. Maar op normale cq volle sterkte kun je daar gewoon een goed resultaat (1-1, 2-1, 1-2) boeken en dan thuis erover heen. Omstandigheden (waslijst blessures achterin, belachelijke rode kaart en goal die geen goal was) zaten niet mee...
actiegroepering zodat ajax doorgaat, we gaan het gewoon juridisch afdwingen desnoodsquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:43 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Actiegroep, waarvoor?
Tuurlijk is Bremen geen slechte ploeg, denk ik wel gelijkwaardig aan Ajax. Maar op normale cq volle sterkte kun je daar gewoon een goed resultaat (1-1, 2-1, 1-2) boeken en dan thuis erover heen. Omstandigheden (waslijst blessures achterin, belachelijke rode kaart en goal die geen goal was) zaten niet mee...
quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:27 schreef twi het volgende:
En laat die moffen maar over ons schrijven, wat de mening van dat volk is interesseert me echt geen kut.
auwquote:'Ajax stelde teleur', stelde Weser Kurier. 'Thomas Schaaf had zeer hoog opgegeven van het fijne en snelle offensieve spel. Maar van dit Ajax was niets te zien, het was eerder Cottbus of Bielefeld.'
Nu vergeet je wel gemakshalve dat ze meer kansen hebben gekregen buiten die drie die tot een doelpunt leidden. Ééntje op de lat die er echt in had gemoeten en een kopbal op de paalquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:04 schreef HeatWave het volgende:
Alles kan, maar we zullen verdomme dan wel kansen moeten creeren, want dat was echt beschamend gisteren...
verdediging was niet best, maar opzich met 1 onterechte goal en 1 keepersfout viel dat nog wel mee. Maar als je er aanvallend niets tegenover zet houdt het op.
Nee, Bremen speelde mooi of leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |