abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46329148

und weiter
pi_46329179
hey fuck, moet 559 zijn
pi_46329187
Op naar Excelsior
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_46329283
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Hier dan maar .
De persoon die het topic sloot moest toch het nieuwe topic bouwen?
pi_46329326
Dat hoeft niet hoor, staat nergens .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:27:52 #6
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46329335
De persoon die het snelste is, opent het nieuwe topic wanneer hij/zij nog geen nieuwe ziet.

En laat die moffen maar over ons schrijven, wat de mening van dat volk is interesseert me echt geen kut.
pi_46329387
het enige wat we daar heel misschien mee opschieten is onderschatting in de thuiswedstrijd.

Dan maar een kopenhagentje met ze uithalen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_46329401
Hopelijk een ruime en overtuigende zege op Excelsior.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_46329419
Dat moet kunnen, maar dan moet wel de opstelling er naar zijn.
pi_46329430
Ik vond dat het beter ging na het vertrek van Lindenberg.
Dus houd die jongen maar aan de kant voortaan
pi_46329464
Heeft Omniworld trouwens geen interesse in Maduro? Kan die voortaan op de fiets naar zijn werk
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:32:12 #12
82589 S-Two
barba macacu
pi_46329478
Het was kut. Maar goed, nu maar op naar Excelsior.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_46329698
Achteraf kan je makkelijk lullen dat je niet met 3-5-2 had moeten beginnen, maar je moet wat als je geen verdedigers hebt.

Met een Ajax op normale sterkte kan je Bremen gewoon hebben, daarom is dit extra zuur. En helemaal omdat het 2-0 was en geen 3-0. En het totaal geen rood was (eerste geel was schwalbe hoorde ik).

Thuis 3-0. Verlenging er overheen!

Ajax

Btw: belachelijk dat er 50 man voor niks werden opgepakt, veel van ouwe garde. Was totaal geen dreiging tot rellen. Was het Duitse Netwerk nu een programma aan het opnemen ofzo? Had veel weg van doelbewust sensatie zoeken
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_46329757
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:38 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Achteraf kan je makkelijk lullen dat je niet met 3-5-2 had moeten beginnen, maar je moet wat als je geen verdedigers hebt.

Met een Ajax op normale sterkte kan je Bremen gewoon hebben, daarom is dit extra zuur.

Thuis 3-0. Verlenging er overheen!

Ajax
Zou het, onderschatten wij nu niet op terminale wijze de Duitse competitie?

Maar Ajax straks door, ik teken er voor, tijd voor een petitie of starten we een actiegroep?
pi_46329885
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zou het, onderschatten wij nu niet op terminale wijze de Duitse competitie?

Maar Ajax straks door, ik teken er voor, tijd voor een petitie of starten we een actiegroep?
Actiegroep, waarvoor?

Tuurlijk is Bremen geen slechte ploeg, denk ik wel gelijkwaardig aan Ajax. Maar op normale cq volle sterkte kun je daar gewoon een goed resultaat (1-1, 2-1, 1-2) boeken en dan thuis erover heen. Omstandigheden (waslijst blessures achterin, belachelijke rode kaart en goal die geen goal was) zaten niet mee...
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:44:14 #16
82589 S-Two
barba macacu
pi_46329923
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:43 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Actiegroep, waarvoor?

Tuurlijk is Bremen geen slechte ploeg, denk ik wel gelijkwaardig aan Ajax. Maar op normale cq volle sterkte kun je daar gewoon een goed resultaat (1-1, 2-1, 1-2) boeken en dan thuis erover heen. Omstandigheden (waslijst blessures achterin, belachelijke rode kaart en goal die geen goal was) zaten niet mee...
Werder heeft gewoon een betere ploeg dan Ajax hoor, wat niet wil zeggen dat we daar een goed resultaat hadden kunnen neerzetten (als we ons volledige team hadden).
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_46330011
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:43 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Actiegroep, waarvoor?

actiegroepering zodat ajax doorgaat, we gaan het gewoon juridisch afdwingen desnoods

Ik schat de hele Duitse competitie 10 keer hoger in dan de Nederlandse, dus ook de Duitse clubs en zeker dat Bremen sterker is dan Ajax.

Gisteren was gewoon een drama, scheids durft het aan die 2de gele kaart te geven, zo vroeg in de wedstrijd. Beide overtredingen konden met geel bestraft worden, vooral de tweede. Dat ze een goal zagen, mên. Zelfs de Duitsers durfde het niet aan in eerste instantie.

Verder mogen we uiteindelijk blij zijn dat het maar 3-0 gebleven is
pi_46330037
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:27 schreef twi het volgende:
En laat die moffen maar over ons schrijven, wat de mening van dat volk is interesseert me echt geen kut.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_46330299
tja, bremen was gewoon beter, en was niet echt slim van Lindenbergh, NL clubs zijn daar nooit zo slim in geweest, (ik herrinner mij nog een wedstrijd van feyenoord, dat van wonderen er met rood uitvloog, volgens mij tegen een italiaanse club)

En wat betreft die 50 man, tja was zelf in Nancy, wat dat betreft heeft nederland gewoon een slechte naam, en zijn die buitenlandse ME'rs gewoon een stelletje idioten, die met zulke acties JUIST ervoor zorgen dat het los gaat.
Feyenoord Rotterdam
Wij waren de gekste-Wij zijn de gekste-En we zullen altijd de gekste blijven
/m We shall not be moved!! /m
pi_46330430
En toch blijf ik hoop houden... wij zijn beter dan Werder met een fitte selectie. Als een groot deel daarvan (plus een zinnige opstelling) weer fit is voor de thuiswedstrijd, moet ik het nog zien. Met rust 1-0 voor staan, en dan zo rond de 60e minuut de 2-0 maken, en dan ALLES OP ALLES.

Heb zo'n gevoel dat het goed komt, maar ik weet niet waarom
  donderdag 15 februari 2007 @ 14:02:00 #21
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_46330595
Ahjoh, shit happens. Met deze basiself was het toch alleen maar tegenhouden.
Hopen op een wonder donderdag!

Tussendoor even gezellig Excelsior oprollen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_46330691
quote:
'Ajax stelde teleur', stelde Weser Kurier. 'Thomas Schaaf had zeer hoog opgegeven van het fijne en snelle offensieve spel. Maar van dit Ajax was niets te zien, het was eerder Cottbus of Bielefeld.'
auw
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_46330702
Alles kan, maar we zullen verdomme dan wel kansen moeten creeren, want dat was echt beschamend gisteren...

verdediging was niet best, maar opzich met 1 onterechte goal en 1 keepersfout viel dat nog wel mee. Maar als je er aanvallend niets tegenover zet houdt het op.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_46330772
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:04 schreef HeatWave het volgende:
Alles kan, maar we zullen verdomme dan wel kansen moeten creeren, want dat was echt beschamend gisteren...

verdediging was niet best, maar opzich met 1 onterechte goal en 1 keepersfout viel dat nog wel mee. Maar als je er aanvallend niets tegenover zet houdt het op.
Nu vergeet je wel gemakshalve dat ze meer kansen hebben gekregen buiten die drie die tot een doelpunt leidden. Ééntje op de lat die er echt in had gemoeten en een kopbal op de paal
pi_46330842
Zou het geen gek idee zijn als Ajax Pasanen probeert terug te halen over een tijdje? Het lijkt me dat Ajax op zoek moet naar een centrum verdediger en Passanen heeft nog altijd liefde voor de club.
Woo-loo-loo!
pi_46330908
Van mij mag die komen, was altijd wel een goede verdediger.
pi_46330975
opzich geen slechte opvolger voor Grygera natuurlijk....
AFC Ajax
  donderdag 15 februari 2007 @ 14:14:05 #28
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46330995
tvp
A.F.C. Ajax
pi_46331044
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:04 schreef Flashwin het volgende:

[..]

auw
Nee, Bremen speelde mooi of leuk

Met een tien b-elftalspelers vind ik dat Ajax het nog redelijk deed
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_46331240
Hoe kan dat trouwens met die Maduro? Iedereen was lovend over hem. Zelfs Ruud Van Nistelrooy zei na Finland uit dat het véél beter ging toen Maduro erin kwam. Maduro die het Nederlands elftal op sleeptouw neemt?

Maar nu klaagt elke ajacied - waaronder ik - over zijn traagheid en zijn fouten.

[ Bericht 0% gewijzigd door ub40_bboy op 15-02-2007 14:29:21 ]
lollig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')