kun je nagaan hoe moe ik benquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik weets,maar ik vind het dan weer wel grappig om het uit te leggen
quote:
Which reminds me, ik mis de donderdagavonden inzuipen bij/met Okkequote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:04 schreef febster het volgende:
[..]
Which reminds me, ik mis de donderdagavonden inzuipen bij/met Okke
Hij op achter de pc (en muziek) ik op de bank met een laptop, en maar samen fokken
In zijn studentenkamer van 16m2 was dat idd gezellig knus jaquote:
Dat klinkt echt heel fout, dat weet je zelf ook wel hè?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:04 schreef febster het volgende:
[..]
Which reminds me, ik mis de donderdagavonden inzuipen bij/met Okke
Hij op achter de pc (en muziek) ik op de bank met een laptop, en maar samen fokken
Als iemand zich bewust is van hoe hij overkomt als hij bepaalde dingen zegt ben ik het wel Flowquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel fout, dat weet je zelf ook wel hè?![]()
Mits niet te veel alcohol (lees: tequila) achter de kiezen natuurlijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:11 schreef febster het volgende:
[..]
Als iemand zich bewust is van hoe hij overkomt als hij bepaalde dingen zegt ben ik het wel Flow
als is wat ik zeg wel de waarheid
Praten over hoe het later werd, jij, jij vrouwquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik met Hilde ging indrinken gingen we altijd veel praten en hoe later het werd, hoe meer het overging in dansen en zingen
Doen we trouwens nog steeds, alleen nog maar 4 keer per jaar ofzo
herkenbaar...en maar je best doen om normaal uit je ogen te kijkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mis die tijd dat ik van 5 bier nog ketslam werd op vrijdagmiddag op stratumseind en dat je dan zo stronken als maar zijn kon bij je ouders aan het avondeten zat daarna.
Ik was er te vroeg bij denk ik
Je moet wel lezen wat er staat, jij, jij febsterquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:14 schreef febster het volgende:
[..]
Praten over hoe het later werd, jij, jij vrouw
Okke en ik gingen gewoon ongecompliceerd zuipen en trance luisteren
Je maakt de fout die veel mensen maken, je moet me gewoon niet te serieus nemen (as in niet eigenlijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mits niet te veel alcohol (lees: tequila) achter de kiezen natuurlijk![]()
Klinkt erg herkenbaarquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mis die tijd dat ik van 5 bier nog ketslam werd op vrijdagmiddag op stratumseind en dat je dan zo stronken als maar zijn kon bij je ouders aan het avondeten zat daarna.
Ik was er te vroeg bij denk ik
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet wel lezen wat er staat, jij, jij febster
Er staat:
Hoe later het werd, hoe meer het praten omsloeg in dansen en zingen.
Met een zonnebril op somsquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
herkenbaar...en maar je best doen om normaal uit je ogen te kijken
Ik moest ook 3 keer kijkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet wel lezen wat er staat, jij, jij febster
Er staat:
Hoe later het werd, hoe meer het praten omsloeg in dansen en zingen.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Klinkt erg herkenbaar*me was er ook vroeg bij
Maar als het weer eens zover was op vrijdag dan probeerde ik meestal wijselijk ergens anders te eten![]()
En dan zeiden m'n ouders tegen me: "Theo, het wordt nu eens tijd dat je je tegen ons af gaat zetten."quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met een zonnebril op soms
"doe je zonnebril es af"
"nee, zonnebrillen zijn cool"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |