precies! ren 'm tegemoetquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zat ik net aan te denken, wel wat lafjes om in je auto voor de trein te gaan zitten
Als je dan toch wil gaan, ga dan als een echte vent
ik zie even geen verschil in deze context, tenzij men met actief wurgen bedoeld..quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:33 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Actief kan inderdaad niet, passief wel.
Even heel kort door de bocht, actief gaat dmv een drankje waarbij het na een minuut over is, passief gaat dmv ophogen van bv morfine, een soort van coma dus waardoor je (zonder lijden) steft door gebrek aan eten/drinken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zie even geen verschil in deze context, tenzij men met actief wurgen bedoeld..
helemaal niets doen lijkt me ook niet echt het je van hét..dat vind ik niet zo humaan![]()
oh..ok..quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:44 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Even heel kort door de bocht, actief gaat dmv een drankje waarbij het na een minuut over is, passief gaat dmv ophogen van bv morfine, een soort van coma dus waardoor je (zonder lijden) steft door gebrek aan eten/drinken.
maar er staat wel op die pagina dat het niet magquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:44 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Even heel kort door de bocht, actief gaat dmv een drankje waarbij het na een minuut over is, passief gaat dmv ophogen van bv morfine, een soort van coma dus waardoor je (zonder lijden) steft door gebrek aan eten/drinken.
het wordt geleidt en is op het terrein van de broeders van de liefde...quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
maar er staat wel op die pagina dat het niet mag
en.. zo kerkelijk zal het wel niet zijn als het op tmfweb staat
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:33 schreef amaranta het volgende:
ik ben zo moooooooooooooe
zeg maar es hardop: ik ben zo moooooooooooooequote:Op donderdag 15 februari 2007 18:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
wat heeft die koe ermee te maken?
met je broek op je enkelsquote:
Geloof me... woordgrapjes zijn aan Spanjaarden niet besteed. Bespaar je de moeitequote:Op donderdag 15 februari 2007 18:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
zeg maar es hardop: ik ben zo moooooooooooooe
ik weets,maar ik vind het dan weer wel grappig om het uit te leggenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Geloof me... woordgrapjes zijn aan Spanjaarden niet besteed. Bespaar je de moeite
Zeg tegen een Spanjaard: "Hasta la pasta!"
Dan gaat deze jou met een ernstig gezicht uit proberen te leggen dat het toch echt "Hasta la vista" moet zijn.
Einde pleidooi.
ik ook, poepiegaar!!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nou ik zit er wel aan te denken![]()
mie toe, sander en coen hadden het er toch over?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |