Wat fijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb net je moeder gebeld, je kunt aan tafel![]()
Je zit nog steeds op die Franse website ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
Kheb niks te melden. De zon schijnt. Ik heb een "translational issue"
Gezellig, samen met je moeder het huis poetsenquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:47 schreef febster het volgende:
Nee hoor, ben aan het poetsen met Opgezwolle vol open
Frans? Do tell SQ.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je zit nog steeds op die Franse website ?
Mijn moeder kan op het moment weinig lopen, laat staan poetsenquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gezellig, samen met je moeder het huis poetsen![]()
Euw, das minder. Hoe komt 't?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:03 schreef febster het volgende:
[..]
Mijn moeder kan op het moment weinig lopen, laat staan poetsen
Totale knie prothese gehadquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Euw, das minder. Hoe komt 't?
Gaat 't al wel beter met haar?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:10 schreef febster het volgende:
[..]
Totale knie prothese gehad. Was niks over van die knie door een gym "ongelukje" 35 jaar geleden.
Wel oke, maar ze had 30 jan "klaar" moeten zijn, maar dat zal wel een maandje extra worden. Het ging iig niet allemaal van een leien dakje, maar het komt wel goed hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gaat 't al wel beter met haar?
Hoe lang duurt dat herstel gemiddeld?
zo ongeveerquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:43 schreef FlowDesign het volgende:
Volgens mij is iedereen in slaap gevallen![]()
Nee, maar ik krijg er een heel wrang gevoel bij. Net alsof je iemand naar een sterfhuis brengt. Okee, dat is het ook. Maar het lijkt me zo naar om daar heen te gaan, wetende dat je er nooit meer levend weg gaatquote:
Je moet niet vergeten dat ze daar wel goede volledige verzorging kunnen bieden. Soort van bejaardentehuis maar dan voor mensen die helaas te jong zijn om in die omgeving te sterven. Kan je vader niet meer thuis verzorgt worden Mexquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar ik krijg er een heel wrang gevoel bij. Net alsof je iemand naar een sterfhuis brengt. Okee, dat is het ook. Maar het lijkt me zo naar om daar heen te gaan, wetende dat je er nooit meer levend weg gaat
Hij wil het zelf graag, hij is het ziekenhuis beu..quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar ik krijg er een heel wrang gevoel bij. Net alsof je iemand naar een sterfhuis brengt. Okee, dat is het ook. Maar het lijkt me zo naar om daar heen te gaan, wetende dat je er nooit meer levend weg gaat
Mja, als hij het zelf wil en niet naar huis kan... Het klinkt an sich wel als een intiem geheel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:50 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Hij wil het zelf graag, hij is het ziekenhuis beu..
Dat kan wel, maar dan komt er een vrouwtje van de thuiszorg 24/7 in huis en daar heeft hij niet zoveel vertrouwen in..en ik ook niet. Een echte verpleegkundige krijg je niet 24/7 in huis, dat zou het beste zijn. Hospice is na het ziekenhuis de beste oplossing. Het kerkelijke sfeertje staat mij ook niet echt aan, maarja.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat ze daar wel goede volledige verzorging kunnen bieden. Soort van bejaardentehuis maar dan voor mensen die helaas te jong zijn om in die omgeving te sterven. Kan je vader niet meer thuis verzorgt worden Mex?
Is het al zo ver bergafwaarts gegaan dan?quote:
Het is een oud klooster volgens mij. Het ziet er best mooi uit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:56 schreef Mex_ het volgende:
Ik denk dat mijn pa zelfs niet meer vrolijk wordt van een mooie tuin, hij wil een huiselijk sfeertje om te sterven, hij gaat hoogst waarschijnlijk voor euthanasie kiezen.
Gister zei hij nog dat hij al dagen aan het hopen was dat hij zich weer eens een keer 10 minuten goed/minder slecht zou voelen![]()
Oud klooster inderdaad, niet helemaal mijn ding. Hij krijgt al 3 weken morfine direct ingepompt in z'n ruggemerg.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het is een oud klooster volgens mij. Het ziet er best mooi uit.
Krijgt hij (al) morfine toegediend?
Dat klinkt erg drastischquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:01 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Oud klooster inderdaad, niet helemaal mijn ding. Hij krijgt al 3 weken morfine direct ingepompt in z'n ruggemerg.
Iemand oprapen of wassen kunnen ze inderdaad wel, maar zodra het op pillengebruik etc aan komt weten ze het niet. Mijn pa heeft momenteel (naast de morfine) 3x daags een pillencocktail bestaande uit 10 verschillende pillen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:01 schreef FlowDesign het volgende:
Ow de thuiszorg is overigens best goed. Maar om maar een voorbeeld te noemen. Mijn opa kon op een gegeven moment ook nauwelijks meer lopen en was een keer om 6 uur 's ochtends naast het bed op de grond gevallen, toen heeft hij daar bijna een uur gelegen voordat er iemand van de thuiszorg was om hem te helpen. Hij was nog steeds te zwaar voor mijn oma om hem in bed te tillen.
Volgens mij worden hospices lang niet altijd ondergedompelt in een kerkelijk sfeertje. Een columniste van de Libelle (jaja shoot mequote:Op donderdag 15 februari 2007 15:54 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar dan komt er een vrouwtje van de thuiszorg 24/7 in huis en daar heeft hij niet zoveel vertrouwen in..en ik ook niet. Een echte verpleegkundige krijg je niet 24/7 in huis, dat zou het beste zijn. Hospice is na het ziekenhuis de beste oplossing. Het kerkelijke sfeertje staat mij ook niet echt aan, maarja.
Van die evt andere mensen krijgt hij toch weinig mee, als ik 's morgens geweest ben en ik kom 's avonds nog eens dan weet hij vaak al niet meer dat ik 's morgens geweest benquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Volgens mij worden hospices lang niet altijd ondergedompelt in een kerkelijk sfeertje. Een columniste van de Libelle (jaja shoot me) werkt ook in een hospice en dat lijkt me een heel normale vrouw. Hiermee wil ik zeggen dat ik denk dat het kerkelijke sfeertje wel heel erg meevalt. Je bent er echter wel met een reden. Net als de andere mensen die er wonen. En dat lijkt me zoals SQ aangaf wel beetje "vreemd".
Ik vind het zo erg voor julliequote:Op donderdag 15 februari 2007 16:08 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Van die evt andere mensen krijgt hij toch weinig mee, als ik 's morgens geweest ben en ik kom 's avonds nog eens dan weet hij vaak al niet meer dat ik 's morgens geweest ben![]()
Het zit inderdaad richting Motel Ehvn ergens.
Dat doet de morfine. Klotespul.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:08 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Van die evt andere mensen krijgt hij toch weinig mee, als ik 's morgens geweest ben en ik kom 's avonds nog eens dan weet hij vaak al niet meer dat ik 's morgens geweest ben![]()
Het zit inderdaad richting Motel Ehvn ergens.
Nee, dit is pas een weekje zo, het zijn helaas de tumoren die hoogst waarschijnlijk ook in z'n hersenen zitten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat doet de morfine. Klotespul.
Ja, da's inderdaad redelijk horkerigquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:12 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Nou wil ik niet heel vervelend zijn, maar ik kwam voor de gezelligheid in ONZ
Ow, wat voel ik mij nu een hork
hou er wel rekening mee dat men daar geen actieve euthanasie toestaat, Mexquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:56 schreef Mex_ het volgende:
Ik denk dat mijn pa zelfs niet meer vrolijk wordt van een mooie tuin, hij wil een huiselijk sfeertje om te sterven, hij gaat hoogst waarschijnlijk voor euthanasie kiezen.
Gister zei hij nog dat hij al dagen aan het hopen was dat hij zich weer eens een keer 10 minuten goed/minder slecht zou voelen![]()
Voor zover ik weet wel, gaat via de huisarts, zou zelfs thuis kunnen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
hou er wel rekening mee dat men daar geen actieve euthanasie toestaat, Mex
Had ik nog niet eens bij stil gestaan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
staat op website...quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Had ik nog niet eens bij stil gestaan.
Over euthanasie gesproken. Had die kampert nou expres z'n auto daar op het spoor geparkeerd?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
das wat ik hoorde ja..mijn zus kent nogal wat van dat volk en die kwam ermee.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Over euthanasie gesproken. Had die kampert nou expres z'n auto daar op het spoor geparkeerd?
En zijn vader had dat ook al gedaan maar die had het destijds niet overleefd?
Zat ik net aan te denken, wel wat lafjes om in je auto voor de trein te gaan zittenquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
das wat ik hoorde ja..mijn zus kent nogal wat van dat volk en die kwam ermee.
eigenheimer dat het is. hij had ook een ander blij kunnen maken met die auto en dan had ie automatisch meer succes gehad..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |