yo goth! alles ok?quote:
Hoezo maximaal 3?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:08 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Je hebt dus minimaal 2 en maximaal 3 heats. Kun je beter een keer 's morgens gaan.
[afbeelding]
gift niequote:Op donderdag 15 februari 2007 13:26 schreef FlowDesign het volgende:
Nee dankje FLUFR, speel ik toch niet. Ik fold![]()
Jepquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
gift nie
die cd had je gedownload? dan delete ik 'm
mooi. binnenkort krijg je er wel 1 met maar 1 stijl muziek ipv meerdere.quote:
Ik ook, maar ik moet nog ontbijtenquote:
Gelukkig heeft je moeder je bammetjes al voor je gesmeerdquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:36 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet nog ontbijten
Drugs are bad mmkayquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb dus sinds dinsdag constant duizelingen en soms een waas voor mijn ogen.
"Kan het reactievermogen verminderen" uhuh. Ik drink ook maar ff geen alcohol voorlopig
Welcome to my worldquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:41 schreef FlowDesign het volgende:
Er gaat vandaag echt niks nuttigs in of uit mijn hoofd. Ben gewoon niet in staat om helder na te denken en daar iets nuttigs mee te doen![]()
Je bent gewoon kai verliefd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:41 schreef FlowDesign het volgende:
Er gaat vandaag echt niks nuttigs in of uit mijn hoofd. Ben gewoon niet in staat om helder na te denken en daar iets nuttigs mee te doen![]()
moet je es gaan sporten op maandag na een 'zwaar' weekend..quote:
Rightquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gelukkig heeft je moeder je bammetjes al voor je gesmeerd![]()
Sprak ze hoopvol...quote:
Maar tis wel grappigquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ZO erg is het idd nou ook weer niet met je gesteld![]()
Enurrrmmmquote:
Tis ook nooit goed bij vrouwenquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ben juist blij als die zweefperiode van verliefdheid een beetje afzwakt. Wat een ellende is dat
Deed het zeer toen je tegen die lantaarnpaal zweefde?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ben juist blij als die zweefperiode van verliefdheid een beetje afzwakt. Wat een ellende is dat
Ik heb, om redenen die nu obvious zijn, nooit heel erg gezweefdquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Deed het zeer toen je tegen die lantaarnpaal zweefde?![]()
Dus je bent toch Goth?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb, om redenen die nu obvious zijn, nooit heel erg gezweefd
dat zeg ik! prille liefde!quote:
Of hijs vet oudquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waren jullie er zo vroeg bij dan?
zie mij hier BB negerenquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waren jullie er zo vroeg bij dan?
je vind ons liev en je bent jaloers op ons eindhovens-zijnquote:
Respectievelijk ja en neequote:Op donderdag 15 februari 2007 13:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
je vind ons liev en je bent jaloers op ons eindhovens-zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |