abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46332282
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:35 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

blabla wat vind je eigenlijk van de strafbaarheid van erkenning van de armeense genocide in turkije? daar heb je natuurlijk geen problemen mee.
Zolang er elders wetten bestaan die ontkenning ervan strafbaar stellen, heb ik er niet zo'n probleem mee.
  donderdag 15 februari 2007 @ 14:59:14 #152
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46332318
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:57 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

De VN is een zwakke organisatie. een blaffende hond die niet bijt.
Afzonderlijke landen die wel de armeense genocide erkennen:
[afbeelding]

zoals je ziet erkent het wel ontwikkelde deel van de wereld de genocide.
En Texas dus niet.
pi_46332327
quote:

[..]

[afbeelding]

Dus Duitsland erkent de genocide wel. Des te hypocrieter, want volgens mij is het ontkennen van de Armeense genocide aldaar niet strafbaar!
Allah Al Watan Al Malik
  Donald Duck held donderdag 15 februari 2007 @ 15:00:14 #154
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_46332336
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:57 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Zolang er elders wetten bestaan die ontkenning ervan strafbaar stellen, heb ik er niet zo'n probleem mee.
zoals ik al zei, hoe hypocriet. en wat handig ontwijkend omschreven zeg.
wat vind je van de strafbaarheid van erkenning op zich, zonder andere landen en wetten erbij te halen?
als iemand in turkije weer veroordeeld wordt voor erkenning van de armeense genocide, ben je dan ook zo verontwaardigd en zal je het in een topic voor die persoon opnemen?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_46332366
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:59 schreef Floripas het volgende:

[..]

En Texas dus niet.
Waar kwam Bush ook alweer vandaan?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_46332375
quote:

[..]

[afbeelding]

Ik zie enkel landen die een grote armeense minderheid hebben en landen die ook een christelijke achtergrond hebben. Waarom gaan de armenen niet naar een internationale instelling die ze wel kan helpen in hun strijd? Sinds wanneer heeft de politiek ook maar enig benul van historie?

Niet dat ik ook maar enig vermoeden heb dat je ook maar iets weet over de situatie van toen, maar he, Turken he?
pi_46332407
quote:

[..]

Ik meen dat het verbod op erkenning wel ouder is dan verbod op ontkenning. Had je er eerder meer problemen mee?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 15 februari 2007 @ 15:03:13 #158
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46332427
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:00 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

zoals ik al zei, hoe hypocriet. en wat handig ontwekend omschreven zeg.
wat vind je van de strafbaarheid van erkenning op zich, zonder andere landen en wetten erbij te halen?
als iemand in turkije weer veroordeeld wordt voor erkenning van de armeense genocide, ben je dan ook zo verontwaardigd en zal je het in een topic voor die persoon opnemen?
Heb je nu al een bron dat TS antisemtisch is?
Nee?
Smoelen dan.
  donderdag 15 februari 2007 @ 15:05:19 #159
20104 BlackJack
Comfortably drunk
pi_46332495
quote:

[..]

Omdat de wetgeving in Duitsland onrechtvaardig is, mag het in Turkije ook.
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
pi_46332709
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik meen dat het verbod op erkenning wel ouder is dan verbod op ontkenning. Had je er eerder meer problemen mee?
Daar kan ik geen antwoord op geven aangezien deze hele tragische komedie pas vanaf begin 2000 een plek van belang kreeg in de christelijke wereld en was het ook voor mij een ver van mijn bed show. Daarvoor wist niemand in de wereld wat over deze geschiedenis, op een aantal terreuraanslagen van de armeense terreurgroep ASALA na.

Met de naderende toetreding van Turkije tot de EU is dit nu hot en dienen alle zeilen bijgezet te worden om dit te voorkomen door de christelijke machten in voornamelijk Europa. Historici worden omzeild om bekende redenen en men verlangt van de politiek dat ze deze rol op zich nemen.

Yvonne bewoordde het heel goed. Bekijk de definitie van genocide en bewijs daarna of Turkije hieraan voldeet of dat het gewoon vervelende bijverschijnselen waren in een regio dat het middelpunt was van oorlogen die op verschillende fronten werden uitgevochten. In tegenstelling tot de nazi's hadden de Turken geen ovens en doucheruimtes. Ook zijn er geen sluitende bewijzen die aantonen dat van bovenhand is opgedragen om de hele armeense bevolking uit te roeien.
pi_46332737
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:05 schreef BlackJack het volgende:

[..]

Omdat de wetgeving in Duitsland onrechtvaardig is, mag het in Turkije ook.
Als het Turken betreft, ja.
  donderdag 15 februari 2007 @ 15:15:54 #162
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46332807
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Nee, daar ben ik het niet mee eens. Vrijheid van meningsuiting is méér dan een binnenlandse aangelegenheid. Wat mij betreft is het een universeel recht.
  donderdag 15 februari 2007 @ 15:18:17 #163
20104 BlackJack
Comfortably drunk
pi_46332884
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Het ging mij niet om het recht van de Turken hun eigen bevolking volgens hun eigen wetten te veroordelen (hoewel het hier volgens mij ook een vorm van repressie betreft), maar om jouw redenatie. Misstanden goedpraten met het bestaan van misstanden aan de andere kant van de wereld is bullshit.
pi_46332889
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Daar kan ik geen antwoord op geven aangezien deze hele tragische komedie pas vanaf begin 2000 een plek van belang kreeg in de christelijke wereld en was het ook voor mij een ver van mijn bed show. Daarvoor wist niemand in de wereld wat over deze geschiedenis, op een aantal terreuraanslagen van de armeense terreurgroep ASALA na.
Ok .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_46332924
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:15 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee, daar ben ik het niet mee eens.
Nou en?
quote:
Vrijheid van meningsuiting is méér dan een binnenlandse aangelegenheid. Wat mij betreft is het een universeel recht.
Dat zeg ik. Als het verboden mag zijn om iets te ontkennen, mag het ook verboden zijn om iets te erkennen. Dan heb je gelijkheid en vrijheid van meningsuiting in 1 klap. Of geen van beide, maar dan heb je in ieder geval gelijkheid nog.
pi_46332985
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:18 schreef BlackJack het volgende:

[..]

Het ging mij niet om het recht van de Turken hun eigen bevolking volgens hun eigen wetten te veroordelen (hoewel het hier volgens mij ook een vorm van repressie betreft), maar om jouw redenatie. Misstanden goedpraten met het bestaan van misstanden aan de andere kant van de wereld is bullshit.
Ik had het niet over misstanden. Ik had het over de gelijkwaardigheid van meningen. Als ik iets niet mag ontkennen, dan wil ik ook iets niet mogen erkennen. Als ik iets mag ontkennen, dan heb ik er geen moeite mee om iets te mogen erkennen.
  donderdag 15 februari 2007 @ 15:24:19 #167
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46333068
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Nou en?
[..]

Dat zeg ik. Als het verboden mag zijn om iets te ontkennen, mag het ook verboden zijn om iets te erkennen. Dan heb je gelijkheid en vrijheid van meningsuiting in 1 klap. Of geen van beide, maar dan heb je in ieder geval gelijkheid nog.
Nou, van mij liever beide niet. Mag ik dat vakje aankruisen?
pi_46333076
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dan heb je gelijkheid en vrijheid van meningsuiting in 1 klap. Of geen van beide, maar dan heb je in ieder geval gelijkheid nog.
Juist...
pi_46333100
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

[..]

Dat impliceert echt een mogen en geen moeten he? Er zit geen fatsoenlijke discussie met jou in, zodra iemand een andere mening heeft komt er een waas voor je ogen. Alleen al het gebrek aan een inhoudelijke reactie op mijn argumenten, zorgt voor een degradering van het niveau.
Voor zover ik jouw reacties gelezen heb vind ik dit een duidelijk geval van een balk en splinter verhaal. Het komt op mij over dat zodra jij geen fatsoenlijk weerwoord hebt jij vol in de persoonlijke aanval gaat en totaal niet ingaat op het gezegde.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  donderdag 15 februari 2007 @ 15:26:08 #170
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46333135
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:25 schreef wonko het volgende:

[..]

Voor zover ik jouw reacties gelezen heb vind ik dit een duidelijk geval van een balk en splinter verhaal. Het komt op mij over dat zodra jij geen fatsoenlijk weerwoord hebt jij vol in de persoonlijke aanval gaat en totaal niet ingaat op het gezegde.
Nadat hij meteen werd beschuldigd van antisemitisme? Kóm nou.
  Donald Duck held donderdag 15 februari 2007 @ 15:29:18 #171
46149 __Saviour__
pi_46333247
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik had het niet over misstanden. Ik had het over de gelijkwaardigheid van meningen. Als ik iets niet mag ontkennen, dan wil ik ook iets niet mogen erkennen. Als ik iets mag ontkennen, dan heb ik er geen moeite mee om iets te mogen erkennen.
wel een beetje jankgedrag om het daar op af te schuiven he? 'ja maar zij mogen het ook'.
als je tegen de strafbaarheid van ontkenning van de holocaust op de joden bent, moet je ook tegen de strafbaarheid van erkenning van de armeense genocide zijn, en het niet juist gebruiken om de strafbaarheid daarvan te rechtvaardigen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 15 februari 2007 @ 15:32:05 #172
20104 BlackJack
Comfortably drunk
pi_46333341
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:24 schreef Floripas het volgende:
Nou, van mij liever beide niet. Mag ik dat vakje aankruisen?
Die zocht ik ook al een tijdje.
  donderdag 15 februari 2007 @ 15:33:11 #173
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46333385
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:29 schreef __Saviour__ het volgende:
...
En iemand die iemand anders zo maar antisemiet noemt, zonder enige grond? Is dat strafbaar?
pi_46333714
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 14:59 schreef Floripas het volgende:

[..]

En Texas dus niet.
Lekker relevant ja...
pi_46334694
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:33 schreef Floripas het volgende:

[..]

En iemand die iemand anders zo maar antisemiet noemt, zonder enige grond? Is dat strafbaar?
Valt dat niet onder laster? Zo ja, dan is dat strafbaar.
pi_46335061
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:25 schreef wonko het volgende:

[..]

Een weerwoord op wat? Zijn totaal NIET inhoudelijke reactie? Hij gaf namelijk totaal geen tegen-argumenten, slechts zijn perceptie over wat voor SOORT argumenten ik gebruikte.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46335624
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:28 schreef Floripas het volgende:

[..]

Jij ook, maar dan op zondag.
Van mij mogen holocaustontkenners dan ook spitsroede lopen.
pi_46335626
Heee, dit topic loopt nog, ff teruglezen.
  Donald Duck held donderdag 15 februari 2007 @ 16:37:11 #179
46149 __Saviour__
pi_46335845
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Laf is correct en zeer treffend.
en ik vind de manier waarop jij de strafbaarheid van de erkenning van de armeense genocide goedkeurt laf.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_46335873
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:37 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

en ik vind de manier waarop jij de strafbaarheid van de erkenning van de armeense genocide goedkeurt laf.
Dat doet hij tenminste op basis van argumenten, en niet op basis van vooroordelen of verzinsels.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 15 februari 2007 @ 16:41:00 #181
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46336010
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:31 schreef buachaille het volgende:

[..]

Van mij mogen holocaustontkenners dan ook spitsroede lopen.
Van mij niet, maar van mij mag jij weer niet zo op de man spelen. Ga in op de argumenten van Mutant, weerleg ze als je dat kan. Maar dit? Zo grof ben ik zelfs niet tegen christenen.
pi_46336017
grappig dat voornamelijk moslims zo'n ophef maken over deze veroordeling.
ook grappig dat diezelfde verontwaardiging naar boven komt als we het hebben over de armeense genocide.
  donderdag 15 februari 2007 @ 16:42:08 #183
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46336051
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:40 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

nou een geweldig argument hoor. 'ja maar zij doen het ook '
Dat deed je net zelf. Eerst Mutant antisemtisime in de schoot suggereren, en dan vervolgens gaan miepen over KB.
  donderdag 15 februari 2007 @ 16:42:51 #184
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46336087
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:41 schreef NietLullig het volgende:
ook grappig dat diezelfde verontwaardiging naar boven komt als we het hebben over de armeense genocide.
Gà je weer.

Laat eens zien waar TS over de schreef gaat wat joden betreft?
pi_46336131
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:41 schreef NietLullig het volgende:
Ja, die klote moslims ook die altijd streven naar gelijkheid.
  Donald Duck held donderdag 15 februari 2007 @ 16:44:03 #186
46149 __Saviour__
pi_46336142
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Oh oh oh, nu heb je me in de hoek hoor
nou en jij mij ook hoor.

NOT!

❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_46336147
Voornamelijk moslims maken zo'n ophef? Ik zie maar twee mensen in dit topic waarvan ik weet dat ze islamitisch zijn en er zijn toch wel meer terechte veroordeling van deze bizarre censuur.
  Donald Duck held donderdag 15 februari 2007 @ 16:45:18 #188
46149 __Saviour__
pi_46336184
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ja, die klote moslims ook die altijd streven naar gelijkheid.
het is hypocriet om tegen die veroordeling te zijn maar het vervolgens wel te rechtvaardigen als het aankomt op de armeense genocide.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_46336237
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:41 schreef Floripas het volgende:

[..]

Van mij niet, maar van mij mag jij weer niet zo op de man spelen. Ga in op de argumenten van Mutant, weerleg ze als je dat kan. Maar dit? Zo grof ben ik zelfs niet tegen christenen.
Ik geef wel degelijk 2 argumenten, ten eerste vraag ik me af waar hij zich zo druk om maakt. Volgens mij is hij een beetje schijnheilig omdat hij zich druk maakt om de straf voor een holocaust ontkenner. Lekker belangrijk, maar omdat er joden in het spel zijn duiken onze Islamitische aasgieren er weer bovenop.
Mijn tweede argument was dat zo'n voorvechter is voor de vrijheid van meningsuiting ook wel eens naar zichzelf mag kijken. Als dat op de man spelen is prima, zelf krijg ik ook wel eens een "koekje" uitgedeeld.
pi_46336310
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:44 schreef Monidique het volgende:
Voornamelijk moslims maken zo'n ophef? Ik zie maar twee mensen in dit topic waarvan ik weet dat ze islamitisch zijn en er zijn toch wel meer terechte veroordeling van deze bizarre censuur.
bizarre censuur?

hoe achterlijk wil je zijn.
iedereen kent de plaatjes van school, de meesten hebben een kamp bezocht in nederland.
het is gewoon achterlijk om te denken dat dit een complot is of iets dergelijks van de joden.
ook al was het in scene gezet, de hedendaagse technologie had makkelijk aangetoond dat alles was gebasseerd op valse bewijzen en feiten.

elke klootmongool die beweerd dat de holocaust niet heeft plaatsgevonden of extreem is overdreven mag van mij direct worden afgeschoten.
pi_46336369
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:48 schreef NietLullig het volgende:
elke klootmongool die beweerd dat de holocaust niet heeft plaatsgevonden of extreem is overdreven mag van mij direct worden afgeschoten.
Worden wat men haat, dat is het gevaar van extremisme.
pi_46336387
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een weerwoord op wat? Zijn totaal NIET inhoudelijke reactie? Hij gaf namelijk totaal geen tegen-argumenten, slechts zijn perceptie over wat voor SOORT argumenten ik gebruikte.
Dat is jouw perceptie verwoord met agressie.
pi_46336412
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:45 schreef NietLullig het volgende:

[..]

zijn algehele houding.
totaal niet objectief en het is geen geheim dat moslims joden net zo hard haten als de bruine hemden van vroeger.
Heb je ook concrete bewijzen voor deze smaad en lastering?

Het lijkt er eerder op dat jij moslims op dezelfde manier haat zoals nazi's joden haatten. Ook ongegrond en op basis van onderbuikgevoelens.
pi_46336485
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:50 schreef wonko het volgende:

[..]

Dat is jouw perceptie verwoord met agressie.
Nee hoor, heeft niets met mijn perceptie te maken. Eerder met zijn verwoording.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46336489
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:15 schreef Mutant01 het volgende:
Aangezien ik vermoed dat het over mij gaat, verwijs ik je graag naar deze post: 5 jaar cel voor ontkenning holocaust
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:46 schreef Mutant01 het volgende:
Tja, het is weer overduidelijk dat mijn topic naar de klote is gegaan door bepaalde users. Erg jammer. Stoer hoor Saviour en Nietlullig, hebben jullie je zin?
Je weigert zelf ook op inhoudelijke argumenten in te gaan. Sterker nog: je beticht mij er zelfs van dat ik het niveau van dit topic verlaag en GEEN inhoudelijke argumenten inbreng. Als ik ze nota bene nog keurig voor je opsom, volgt er geen enkele reactie.

Ik vind dat je HUILT. Dit hele topic draait meer om de verongelijktheid van Mutant01 dan om een inhoudelijke discussie. En daar maak je het zelf naar door je opstelling.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2007 16:53:57 ]
  donderdag 15 februari 2007 @ 16:53:22 #196
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46336512
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:48 schreef NietLullig het volgende:

[..]

bizarre censuur?

hoe achterlijk wil je zijn.
iedereen kent de plaatjes van school, de meesten hebben een kamp bezocht in nederland.
het is gewoon achterlijk om te denken dat dit een complot is of iets dergelijks van de joden.
ook al was het in scene gezet, de hedendaagse technologie had makkelijk aangetoond dat alles was gebasseerd op valse bewijzen en feiten.

Ik vraag me serieus af of jij de kronkel in je eigen post kunt ontdekken.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_46336556
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:52 schreef dVTB het volgende:

[..]

Aangezien ik vermoed dat het over mij gaat, verwijs ik je graag naar deze post: 5 jaar cel voor ontkenning holocaust
[..]

Je weigert zelf ook op inhoudelijke argumenten in te gaan. Sterker nog: je beticht mij er zelfs van dat ik GEEN inhoudelijke argumenten inbreng. Als ik ze nota bene nog keurig voor je opsom, volgt er geen enkele reactie.

Ik vind dat je HUILT. Dit hele topic draait meer om de verongelijktheid van Mutant01 dan om een inhoudelijke discussie. En daar maak je het zelf naar door je opstelling.
Volgens mij had ik al eerder gemeld niet meer met je in discussie te gaan, mede door je nogal wazige manier van posten die ik meteen al aan het licht bracht. Het opsommen van je "argumenten" gebeurde pas na je nogal achterlijke reactie richting mij toe. Ik moest je eerst met de neus op de feiten drukken (dat je totaal niet inhoudelijk reageerde) voordat je inhoudelijk ging reageren. Daarna werden je argumenten een voor een door andere users de grond in gestampt en bleef jij weg. Overigens is je laatste reactie hilarisch, wellicht dat je een van de eerste posts richting mij hebt gemist.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46337041
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:54 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens mij had ik al eerder gemeld niet meer met je in discussie te gaan, mede door je nogal wazige manier van posten die ik meteen al aan het licht bracht. Het opsommen van je "argumenten" gebeurde pas na je nogal achterlijke reactie richting mij toe. Ik moest je eerst met de neus op de feiten drukken (dat je totaal niet inhoudelijk reageerde) voordat je inhoudelijk ging reageren. Daarna werden je argumenten een voor een door andere users de grond in gestampt en bleef jij weg. Overigens is je laatste reactie hilarisch, wellicht dat je een van de eerste posts richting mij hebt gemist.
Wat is er wazig aan mijn manier van posten? Hoe serieus moet ik iemand nemen die eerst meent te moeten zeggen dat IK geen Nederlands kan en dan zelf schrijft: "In Nederland is er geen wet die dat verbied hoor" .. ? Zou het *misschien* ook zo kunnen zijn dat er wat schort aan jouw vermogen om begrijpend te lezen?

Je hebt me helemaal niet met de neus op de 'feiten' gedrukt. Je hebt me ervan BETICHT dat ik niet-inhoudelijk post, waarna ik keurig heb opgesomd welke inhoudelijke argumenten ik TOT DUSVER al had gegeven. Een herhaling dus! En je mag me ook aangeven waar andere users mijn argumenten één voor één de grond hebben ingestampt, want ik zie het niet. En als laatste blijf ik ook niet weg uit dit topic. Zo ben ik niet.

Ik vind je opstelling een zwaktebod. Je wilt niet discussiëren, omdat je het met argumenten niet kunt winnen. Je gaat liever gepikeerd en verongelijkt in een hoekje zitten huilen. Je doet maar.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2007 17:08:10 ]
pi_46337234
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:07 schreef dVTB het volgende:

[..]

Wat is er wazig aan mijn manier van posten? Hoe serieus moet ik iemand nemen die eerst meent te moeten zeggen dat IK geen Nederlands kan en dan zelf schrijft: "In Nederland is er geen wet die dat verbied hoor" .. ? Zou het *misschien* ook zo kunnen zijn dat er wat schort aan jouw vermogen om begrijpend te lezen?

Je hebt me helemaal niet met de neus op de 'feiten' gedrukt. Je hebt me ervan BETICHT dat ik niet-inhoudelijk post, waarna ik keurig heb opgesomd welke inhoudelijke argumenten ik TOT DUSVER al had gegeven. Een herhaling dus! En je mag me ook aangeven waar andere users mijn argumenten één voor één de grond hebben ingestampt, want ik zie het niet. En als laatste blijf ik ook niet weg uit dit topic. Zo ben ik niet.

Ik vind je opstelling een zwaktebod. Je wilt niet discussiëren, omdat je het met argumenten niet kunt winnen. Je gaat liever gepikeerd en verongelijkt in een hoekje zitten huilen. Je doet maar.
Er is ook geen WET die dat in Nederland verbied. Daar is iedereen (behalve jij) het over eens. De bronnen zijn gegeven, de argumenten zijn gegeven. Er is gewoon geen specifieke wet die het verbied. Er schort behoorlijk wat aan je vermogen om normaal te discussieren daar ligt het probleem en nergens anders. Zodra iemand een afwijkende mening heeft, komen de vreemde voorbeelden en oneliners naar boven. "Als je het er niet mee eens bent, ga je maar naar Iran". Noem je dat discussieren? Waar heb je deze vorm van discussieren geleerd eigenlijk? Wellicht niet zo vreemd dat ik verongelijkt in een hoekje ga zitten huilen, als er 3 users zonder enige gronden allerlei dingen proberen te insinueren en toe te schrijven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46337373
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er is ook geen WET die dat in Nederland verbied. Daar is iedereen (behalve jij) het over eens. De bronnen zijn gegeven, de argumenten zijn gegeven. Er is gewoon geen specifieke wet die het verbied. Er schort behoorlijk wat aan je vermogen om normaal te discussieren daar ligt het probleem en nergens anders. Zodra iemand een afwijkende mening heeft, komen de vreemde voorbeelden en oneliners naar boven. "Als je het er niet mee eens bent, ga je maar naar Iran". Noem je dat discussieren? Waar heb je deze vorm van discussieren geleerd eigenlijk?
en wet is wet, dus wat heb jij te zeiken over het duitse rechtsstelsel.
in duitsland is er dus wel een specifieke wet die het verbiedt....

snap je ophef dan niet zo, tis duitsland, geen van je twee nationaliteiten en het is een wet.

misschien moet je je druk maken over de muur die marokka bouwt of vluchtelingen die ze in de woestijn dropt zodat ze sterven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')