quote:Op zondag 18 februari 2007 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok ok... je heb me overtuigd.... ik ga stemmen...
Al 10x gedaan hahaquote:Op zondag 18 februari 2007 17:10 schreef superhero87 het volgende:
Alle X6 aanhangers: Nu stemmen! it's now or never![]()
0909 0302,
Ik heb zelfs gestemd![]()
Dus Heineken, Andiyan, Hockeylotje, Woelli, Vaduz etc: STEMMEN![]()
Mark Medlockquote:Op zondag 18 februari 2007 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok ok... je heb me overtuigd.... ik ga stemmen...
Het boeit me eigenlijk ook niet meer, X Factor.... Nog 1 zaterdagavond... en dan ga ik me concentreren op DSDS.... Lisa![]()
Dan ga ik je stem bij deze even ongeldig maken door op Richy te stemmenquote:
Dan stem ik maar eens op Sharon. En X6.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan ga ik je stem bij deze even ongeldig maken door op Richy te stemmen.
Arme Sharon.
Heeel goedquote:Op zondag 18 februari 2007 20:06 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dan stem ik maar eens op Sharon. En X6.![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:54 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hou op Danni, ik hoop voor je dat Richy uit gaat, kun je lekker met hem daten
![]()
quote:
Ik hoop het ook.quote:
Wel 1 van hun beste optredens tho...quote:Op zondag 18 februari 2007 22:38 schreef Kidney_Bean het volgende:
Yeahhhhhhhhhhh ze zijn weg! Haha dat hengelen van Wendy naar de microfoonMaar dat nummer van vanavond Never gonna get it kón toch gewoon niet! Dat is een sexy bedoeld nummer, en dan gezongen door de preutse typetjes, dat klopte niet....
Ik vind My Lovin' geweldigquote:Op zondag 18 februari 2007 22:38 schreef Kidney_Bean het volgende:
Yeahhhhhhhhhhh ze zijn weg! Haha dat hengelen van Wendy naar de microfoonMaar dat nummer van vanavond Never gonna get it kón toch gewoon niet! Dat is een sexy bedoeld nummer, en dan gezongen door de preutse typetjes, dat klopte niet....
Oh ja, zij heeft hem ook gedaan. Eens terugluisteren, ik dacht dat die idd wel veel beter was.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Raffaëla deed 'm beter (véééél beter).
Raffaëla straalde veel meer sex uit, Sanne keek alleen een beetje boos. De rest zeg ik maar niks over.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:52 schreef BVO het volgende:
http://av.rtl.nl/web/comp(...)ia_WM_364K_V9_av.wmv
Vocaal niet beter dan Sanne, qua performance vééél beter inderdaad.
We know it already, ga jij maar naar de Richy topicquote:Op zondag 18 februari 2007 22:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond Marianne eigenlijk (net als X6) met de week irritanter worden..
Ok.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:55 schreef superhero87 het volgende:
[..]
We know it already, ga jij maar naar de het Richy topic![]()
Eensch. X6 was super vanavond!quote:Op zondag 18 februari 2007 23:06 schreef Hockeylotje het volgende:
Echt het is zoo jammer! Vocaal gezien was dit echt één van de beste optredens! En ik had het Marianne zooo veel meer gegund,m aar X6 ook zoveel meer dan Richy!
Ja, dus niet, doeeeeeeeiiiii!quote:Op zondag 18 februari 2007 23:06 schreef Hockeylotje het volgende:
,m aar X6 ook zoveel meer dan Richy!
Als je bijdehand wilt wezen, doe het dan juist. Het is nog altijd de topic en niet het topic.quote:
Vond ik nou ook..quote:Op zondag 18 februari 2007 23:07 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Eensch. X6 was super vanavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |