quote:Op zondag 18 februari 2007 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok ok... je heb me overtuigd.... ik ga stemmen...
Al 10x gedaan hahaquote:Op zondag 18 februari 2007 17:10 schreef superhero87 het volgende:
Alle X6 aanhangers: Nu stemmen! it's now or never![]()
0909 0302,
Ik heb zelfs gestemd![]()
Dus Heineken, Andiyan, Hockeylotje, Woelli, Vaduz etc: STEMMEN![]()
Mark Medlockquote:Op zondag 18 februari 2007 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok ok... je heb me overtuigd.... ik ga stemmen...
Het boeit me eigenlijk ook niet meer, X Factor.... Nog 1 zaterdagavond... en dan ga ik me concentreren op DSDS.... Lisa![]()
Dan ga ik je stem bij deze even ongeldig maken door op Richy te stemmenquote:
Dan stem ik maar eens op Sharon. En X6.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan ga ik je stem bij deze even ongeldig maken door op Richy te stemmen.
Arme Sharon.
Heeel goedquote:Op zondag 18 februari 2007 20:06 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dan stem ik maar eens op Sharon. En X6.![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:54 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hou op Danni, ik hoop voor je dat Richy uit gaat, kun je lekker met hem daten
![]()
quote:
Ik hoop het ook.quote:
Wel 1 van hun beste optredens tho...quote:Op zondag 18 februari 2007 22:38 schreef Kidney_Bean het volgende:
Yeahhhhhhhhhhh ze zijn weg! Haha dat hengelen van Wendy naar de microfoonMaar dat nummer van vanavond Never gonna get it kón toch gewoon niet! Dat is een sexy bedoeld nummer, en dan gezongen door de preutse typetjes, dat klopte niet....
Ik vind My Lovin' geweldigquote:Op zondag 18 februari 2007 22:38 schreef Kidney_Bean het volgende:
Yeahhhhhhhhhhh ze zijn weg! Haha dat hengelen van Wendy naar de microfoonMaar dat nummer van vanavond Never gonna get it kón toch gewoon niet! Dat is een sexy bedoeld nummer, en dan gezongen door de preutse typetjes, dat klopte niet....
Oh ja, zij heeft hem ook gedaan. Eens terugluisteren, ik dacht dat die idd wel veel beter was.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Raffaëla deed 'm beter (véééél beter).
Raffaëla straalde veel meer sex uit, Sanne keek alleen een beetje boos. De rest zeg ik maar niks over.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:52 schreef BVO het volgende:
http://av.rtl.nl/web/comp(...)ia_WM_364K_V9_av.wmv
Vocaal niet beter dan Sanne, qua performance vééél beter inderdaad.
We know it already, ga jij maar naar de Richy topicquote:Op zondag 18 februari 2007 22:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond Marianne eigenlijk (net als X6) met de week irritanter worden..
Ok.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:55 schreef superhero87 het volgende:
[..]
We know it already, ga jij maar naar de het Richy topic![]()
Eensch. X6 was super vanavond!quote:Op zondag 18 februari 2007 23:06 schreef Hockeylotje het volgende:
Echt het is zoo jammer! Vocaal gezien was dit echt één van de beste optredens! En ik had het Marianne zooo veel meer gegund,m aar X6 ook zoveel meer dan Richy!
Ja, dus niet, doeeeeeeeiiiii!quote:Op zondag 18 februari 2007 23:06 schreef Hockeylotje het volgende:
,m aar X6 ook zoveel meer dan Richy!
Als je bijdehand wilt wezen, doe het dan juist. Het is nog altijd de topic en niet het topic.quote:
Vond ik nou ook..quote:Op zondag 18 februari 2007 23:07 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Eensch. X6 was super vanavond!
Het mag allebei hoor.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:12 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Als je bijdehand wilt wezen, doe het dan juist. Het is nog altijd de topic en niet het topic.
Ok, heb jij gelijkquote:Op zondag 18 februari 2007 23:14 schreef superhero87 het volgende:
[..]
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
Owned
Spreek voor jezelf. Zucht.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ok, heb jij gelijk. Maar dan schrijft iedereen het fout.
Dus als iedereen op Richy gaat stemmen, ga jij er dat ook doen?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ok, heb jij gelijk. Maar dan schrijft iedereen het fout.
De Van Dale heeft niet altijd gelijkquote:Op zondag 18 februari 2007 23:14 schreef superhero87 het volgende:
[..]
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
Owned
Inderdaad, iedereen zou inmiddels wel moeten weten dat de en het allebei mag.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Jeez, of je gaat even over een totaal oninteressante taalkwestie lopen discusieren...
Mijn god, wat zit iedereen te miepen vanavond. Topic is nou niet bepaald een ingeburgerd woord en omdat ik het iedereen met lidwoord 'het ' zie schrijven, neem ik dat over. Ik ga niet bij elk onbekend woord kijken in het woordenboek als je het niet erg vindt. Maar ik hou al opquote:Op zondag 18 februari 2007 23:15 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dus als iedereen op Richy gaat stemmen, ga jij er dat ook doen?![]()
nu begrijp ik je.
Dan is het "The" als je het zo graag als een Engels woord wilt gebruiken.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De Van Dale heeft niet altijd gelijk. Topic is een Engels leenwoord en mag net zoals heel veel van die woorden zowel de als het als voorvoegsel hebben.
Maar zeg nou zelf, 'de topic', wat een verschrikkelijke constructie.
Ok, ik hou opquote:Op zondag 18 februari 2007 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.onzetaal.nl/advies/weblog.php
En nu stoppen met mauwen.
Graagquote:Op zondag 18 februari 2007 23:12 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ga jij gezellig met Shining star meee
Ze heeft wel de beste stem van alle kandidaten dat zeker!quote:Op zondag 18 februari 2007 23:44 schreef Jojoortje het volgende:
Sanne als solo zou de X-factor winnen...
Als groep hebben ze de x-factor, Maar Sanne heeft hem niet als solo-artiestquote:Op zondag 18 februari 2007 23:44 schreef Jojoortje het volgende:
Sanne als solo zou de X-factor winnen...
solo zou geen van de 6 het gered hebben. Als groep zijn ze goed, maar ik denk dat ze wel op de juiste plaats geëindigd zijn... Kom maar op met dat albumquote:Op maandag 19 februari 2007 00:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
Als groep hebben ze de x-factor, Maar Sanne heeft hem niet als solo-artiest
Volgens haar nichtje hebben Roos en Sanne zo ongeveer elk haar gehad wat er bestaatquote:Op maandag 19 februari 2007 00:16 schreef Woelli het volgende:
Ik weet niet wat Sanne heeft
maar ze experimenteerd volgens mij veel met kapsels
Met die vakantiefoto's zaten ook aantal foto's bij waar ze zoon Groovin' Sound kapsel heeft
Desnoods gooit Marianne ze in een musical.. Maar vorige week zei hun nichtje dat als ze bij de laatste 3 kwamen, dat ze dan zowiezo een plaat op mochten nemen..quote:Op maandag 19 februari 2007 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vraag me af of we nog veel van ze zullen horen, ik denk van niet.
ik denk dat er wel een album komtquote:Op maandag 19 februari 2007 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vraag me af of we nog veel van ze zullen horen, ik denk van niet.
oh, tof. Dat wisten we niet. Ik iig niet. Wat hebben ze gezegd dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:25 schreef x6-fan het volgende:
jullie hadden vanochtend naar giel beelen moeten luisteren bij 3FM.. daar waren ze te gast, en hebben ze gezegd wat ze van plan zijn..
X6 bij Giel!quote:Op maandag 19 februari 2007 14:41 schreef x6-fan het volgende:
Nou ze hebben live in de uitzending gezongen, all my life, klonk vet goed. En ze zeggen dat ze heel graag de soul / funky kant op willen en dat ze wel plannen hebben om dingen uit te brengen. En zodra ze dat doen mogen ze weer bij Giel in de uitzending komen. Was voornamelijk geinen, en ook nog ff henk-jan tussendoor..
precies, dat slaat toch eigenlijk nergens op. ze moeten eigenlijk een soort van stemrestrictie instellen. maar een X aantal keer per telefoonnummer.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:56 schreef Andiyan het volgende:
Stom zeg. Eruit.![]()
Ook niet aan gedacht om te stemmen ofzo. Was bezig met carnavallen.![]()
T lijkt wel een soort wie-heeft-het-meeste-geld-contest. Richy's familie heeft zoveel geld dat ze m naar de finale kunnen Sms'en.![]()
Of zoals ik op IRC al zei: stemmen via je DigiD, één keer per persoon.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:58 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
precies, dat slaat toch eigenlijk nergens op. ze moeten eigenlijk een soort van stemrestrictie instellen. maar een X aantal keer per telefoonnummer.
het is idd een goede oplossingquote:Op maandag 19 februari 2007 15:00 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Of zoals ik op IRC al zei: stemmen via je DigiD, één keer per persoon.
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:00 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Of zoals ik op IRC al zei: stemmen via je DigiD, één keer per persoon.
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:01 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
het is idd een goede oplossing
je avatar trouwens
Dat was maar een grapjequote:Op maandag 19 februari 2007 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe groot is de kans dat je met z'n zessen in een musical terecht kan.
Je bent wel van de keiharde killer tak van AFCA he?quote:Op maandag 19 februari 2007 08:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mooi dankwoord hadden ze trouwens, wel van te voren ingestudeerd, maar ik vond het erg mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |