En ook niet waarom hij niet kon lopenquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:23 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het aardig klopt hoor. Dat verhaal over die variabelen zit letterlijk in die internetfilmpjes en die aflevering van vandaag plaatste ik ook wel meteen binnen die theorie. Ik hoop alleen dat ze de antwoorden omtrent de theorie eens in de tv-serie gaan geven. Dan blijft er volgens mij nog genoeg geheimzinnigheid over. Een simpel voorbeeld: we weten nog steeds niet waarom Locke weer kan lopen.
Naast dat er een aflevering was dat er gesuggereerd werd dat walt dat kon is er voor de rest geen enkele aanwijzing geweest dat hij dat ook daadwerkelijk kan, met het verdwijnen van walt en micheal uit de serie kan het ook wel vergeten worden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:25 schreef Skull-splitter het volgende:
of dat Walt dingen kon oproepen...
en dat is ook zo, dat hebben de schrijvers pas toegegeven, de producers geven de makers dan ook nog maar 2 seizoenen de tijd om met antwoord te komen op de meeste vragen, erg jammer hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:09 schreef Karina het volgende:
Ik vond het maar een vage aflevering. Wat mij betreft mogen ze nu wel eens naar een clou toewerken, het lijkt wel of de schrjivers zelf niet weten welke kant ze op moeten.
Ik slik niksquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:47 schreef golfer het volgende:
Gave aflevering weer. Zelfs voor iemand die niet al die psychedelica slikt en achter elke symbool iets anders zoekt.
Desmond is oké.
Meer dat het waarschijnlijk in dezelfde lijn ligt...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:14 schreef Tweek het volgende:
[..]
Naast dat er een aflevering was dat er gesuggereerd werd dat walt dat kon is er voor de rest geen enkele aanwijzing geweest dat hij dat ook daadwerkelijk kan, met het verdwijnen van walt en micheal uit de serie kan het ook wel vergeten worden.
1 van de redenen dat de ik twijfel aan de serie, ook al was de aflevering van vandaag weer op het oude niveau.
Maar daar heben de Lost-volgertjes hier met al hun theorieën toch geen last van.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:17 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
en dat is ook zo, dat hebben de schrijvers pas toegegeven, de producers geven de makers dan ook nog maar 2 seizoenen de tijd om met antwoord te komen op de meeste vragen, erg jammer hoor![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:24 schreef Skull-splitter het volgende:
The simpsons, dat is een luchtige serie, dit is drama
Hopen dat ze bijtrekken, anders zitten we straks met OF een rush-job OF een onaffe seriequote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:26 schreef wolfrolf het volgende:
Shitt.. de kijkcijfers voor deze aflevering zijn zelfs nog iets lager dan vorige weekABC vermoord de serie door het op dit huidige tijdstip nu te zetten
![]()
Ik ben niet blij.
Ach lage kijkcijfers is niet erg, deze serie mag sowieso nog maar 2 seizoen doorgaan(liefst deze en nog 1 seizoen), langer maken zich zelf belachlijk zoals ze bezig zijn. Daarbij de lage kijkcijfers hebben de makers zelf voor gezorgd niet ABC.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:26 schreef wolfrolf het volgende:
Shitt.. de kijkcijfers voor deze aflevering zijn zelfs nog iets lager dan vorige weekABC vermoord de serie door het op dit huidige tijdstip nu te zetten
![]()
Ik ben niet blij.
Euuhm. De premiere van seizoen 2 had 23 miljoen kijkers. Niet die van seizoen 3 (quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:34 schreef Tweek het volgende:af.
Klinkt hard, maar 9 miljoen kijkers verliezen in slechts 7 afleveringen dat is onvergevelijk.
Ik denk dat je dat verkeerd begrepen hebt. Ten eerste zijn de producers ook degene die de serie bedacht en gemaakt hebben en schrijven ze een flink aantal afleverigen zelf.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:17 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
en dat is ook zo, dat hebben de schrijvers pas toegegeven, de producers geven de makers dan ook nog maar 2 seizoenen de tijd om met antwoord te komen op de meeste vragen, erg jammer hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is Lost nog steeds het best bekeken programma op de woensdagavond (op American Idol na natuurlijk) onder de doelgroep waar adverteerders geïnteresseerd in zijn. We hoeven ons dus nog geen zorgen te maken over een vroegtijdig einde![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Symer op 16-02-2007 08:47:11 ]
Ja, dat had ik ook, vanavond in de herkansing....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:20 schreef dfens het volgende:
Had gisteren willen kijken maar helaas. Dan vanavond maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Helo op 16-02-2007 09:49:52 (Typo) ]
Lost deelt thematiek met the Matrix en zelfs Star Wars, maar verder...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:43 schreef Geqxon het volgende:
Final Destination meets Lost meets The Matrix.
'nuff said.
Ach komop, The Oracle was toch echt rechtstreeks gekopieerdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lost deelt thematiek met the Matrix en zelfs Star Wars, maar verder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |