Valium dus, in de volksmond.quote:
Nooit meer naar huis, dacht ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:38 schreef ozewiesewoze het volgende:
wat stond er nu op dat briefje dat |Huub ophield?
Iets van "1.342.000,00 That's why"quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:38 schreef ozewiesewoze het volgende:
wat stond er nu op dat briefje dat |Huub ophield?
Als dat zo is, kan dat veel verklaren..... vooral die wartaal die hij er zo nu en dan uitgooit.quote:
Is Herma daar Natasia's onderbroek aan het uitbikken?quote:
Die wartaal is de gebruikelijk spreekstijl van Braaaaaaaaaajen, was al voor de pillen namelijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:40 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Als dat zo is, kan dat veel verklaren..... vooral die wartaal die hij er zo nu en dan uitgooit.
Van oxazepam ga je ook niet helder denken dus. Het is gewoon allemaal klerebende. En eigenlijk is niemand er werkelijk bij gebaat.
in vorige cos staat wat hij ophieldquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:40 schreef ozewiesewoze het volgende:
nee, volgens mij iets van 14 nog wat? he jammel, gemist.
Ik geef Huub groot gelijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:36 schreef scanman01 het volgende:
Huub is wat aan het indutten, met Bart aan zijn zijde
Vanavond om 20.00quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:40 schreef petraa het volgende:
Huub en Bart zijn chocoladetaart aan het bakken. Hoe laat komt juf judith ???
Nee is nu nog erger. En hij praat ooooooooooooooooook zoooooooooooo sloom. Ben trouwens benieuwd of de de brief van Huub's Zus nog te lezen krijgen ergens.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die wartaal is de gebruikelijk spreekstijl van Braaaaaaaaaajen, was al voor de pillen namelijk.
Zo hee, jij ziet ze vliegen! Neem nog een bakkiequote:Op donderdag 15 februari 2007 12:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Is Herma daar Natasia's onderbroek aan het uitbikken?
Oh beter, ik dacht vanmiddag, kan ik nog lekker ff in de tuin van het zonnetje gaan genieten zo.quote:
Geef 'm ff de tijd om z'n draai te vinden joh. Huub swingde ook niet bepaald meteen de pan uit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:41 schreef rooie3 het volgende:
Die Eric valt me zwaar tegen met zijn grote bek voordat hij het huis inging.
Ach, ik slik het ook al jaren, word je niet zo suf van hoor.. ze geven hem vast de lichte 10 mg.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:40 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Als dat zo is, kan dat veel verklaren..... vooral die wartaal die hij er zo nu en dan uitgooit.
Van oxazepam ga je ook niet helder denken dus. Het is gewoon allemaal klerebende. En eigenlijk is niemand er werkelijk bij gebaat.
OK, en dan nu met de nodige chemicaliën gaat hij er zelf ëcht in geloven. Je raakt goed de weg kwijt met die troep.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die wartaal is de gebruikelijk spreekstijl van Braaaaaaaaaajen, was al voor de pillen namelijk.
Ja ik vind hem nog erg voorzichtig en hij doet totnutoe erg zijn best om mensen niet te kwetsen en zegt alles TE liefjes. Wordt tijd dat hij gaat doen zoals hij voor zijn binnenkomst zei dat hij ging doen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik geef Huub groot gelijk.
hij moet alles daar maar doen en die andere waaien mee.
Die Eric valt me zwaar tegen met zijn grote bek voordat hij het huis inging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |