Voor jou 1 april, voor mij toch iets wat nog komen gaat, maar dan wel deze versie:quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:03 schreef Jorikjet het volgende:
gibson les paul custom binnen!
kwijl, damn gaaf ding is dat, met die vage pickups, keramisch toch ofzo? Een custom staat hier ook nog opt verlanglijstje!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Voor jou 1 april, voor mij toch iets wat nog komen gaat, maar dan wel deze versie:
[afbeelding]
Zal wel 1 april 2018 worden!
Of een Goldtop of een deluxe met mini-HBs!![]()
Ik heb zo'n goldtop deluxe met mini-HB's en dat is stiekum toch wel mijn favoriete gitaar!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Of een Goldtop of een deluxe met mini-HBs!![]()
Phat! Foto!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:45 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik heb zo'n goldtop deluxe met mini-HB's en dat is stiekum toch wel mijn favoriete gitaar!![]()
Jaguars zijn mooierquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:58 schreef TrentReznor het volgende:
Wiew, heb eindelijk een nieuwe gitaar!!!!!
[afbeelding]
Dat zeker! Doe ik ook. Ja jonges, daar istie weer!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:19 schreef TrentReznor het volgende:
Tsss, onderscheid me tenminste van de massa met een strat of een les paul.. Of nog erger een slechte kopie daarvan
Schitterende gitaar, ik heb helaas de mijne verkocht...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:58 schreef TrentReznor het volgende:
Wiew, heb eindelijk een nieuwe gitaar!!!!!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:20 schreef TeleluvR het volgende:
Waar is iedereen...?![]()
Stiekem GAS...![]()
goeie kleurencombo enzo, jammer van de headstock en dean-heidquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat zeker! Doe ik ook. Ja jonges, daar istie weer!
![]()
[afbeelding]
Ik mis haar wel hoor![]()
nu een royer 121 ophalen en vanmiddag een mesa triple rectifier uitproberen!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:20 schreef TeleluvR het volgende:
Waar is iedereen...?![]()
Stiekem GAS...![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:51 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
vanmiddag een mesa triple rectifier uitproberen!![]()
Nee, want ze heet Wendyquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:30 schreef VaderJacob het volgende:
Ziet er meer uit als een "hem" trouwens![]()
neujquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, want ze heet Wendy![]()
Brengt me op het volgende punt, hebben jullie gitaren ook [bij]namen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |