abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46328900
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:13 schreef Floripas het volgende:

[..]

En op de minuut dat ze het inlevert komt er een mentaliteitsverandering in haar hoofd, denk je?
Ik denk wel dat dat helpt. Zolang je een dubbele nationaliteit hebt blijf je altijd het gevoel houden dat je nog een tweede optie hebt. Zodra die tweede optie vervalt zul je sneller geneigd zijn je volledig te richten op de eerste.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:16:10 #252
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46328913
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is er zo problematisch aan een dubbele staatsburgerschap? De kinderen van mijn zus hebben er zelfs 3.
Zeg als nietlinkse user eens iets over bruinhemdigheid in Nederland?
pi_46328938
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom zou je het willen verbieden?
Je hoort als bewindspersoon altijd uit te gaan van de vraag wat is het beste voor mijn land. Bij Albayrak kan dat zowel Turkije als Nederland zijn. Voor Turkije kan het het beste zijn om zoveel mogelijk mensen in Nederland te legaliseren i.v.m. geldstromen die familieleden terug sturen. Voor bijvoorbeeld de veiligheid in de steden en de druk op het sociale stelsel kan het voor Nederland juist beter zijn de migratie zoveel mogelijk te beperken. Kortom, belangenverstrengeling ligt op de loer.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:17:11 #254
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46328941
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:15 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik denk wel dat dat helpt. Zolang je een dubbele nationaliteit hebt blijf je altijd het gevoel houden dat je nog een tweede optie hebt. Zodra die tweede optie vervalt zul je sneller geneigd zijn je volledig te richten op de eerste.
Heb je ook maar enige aanwijzingen voor deze kul? Heb je het idee dat Arnold Schwarzennegger vanuit Californie, toch de vijfde economie van de wereld, Oostenrijkse belangen voortrekt?
pi_46328950
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:14 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja, nou, ik ben overtuigd, wat een rhetorisch talent.
Van die kant had ik het nog niet bekeken, zeg.
Mooi. Ik ben blij dat we er uit zijn.

ps. Wat is een rhetoriek
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:18:21 #256
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46328977
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:17 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Je hoort als bewindspersoon altijd uit te gaan van de vraag wat is het beste voor mijn land. Bij Albayrak kan dat zowel Turkije als Nederland zijn. Voor Turkije kan het het beste zijn om zoveel mogelijk mensen in Nederland te legaliseren i.v.m. geldstromen die familieleden terug sturen. Voor bijvoorbeeld de veiligheid in de steden en de druk op het sociale stelsel kan het voor Nederland juist beter zijn de migratie zoveel mogelijk te beperken. Kortom, belangenverstrengeling ligt op de loer.
Je bent als bewindspersoon en volksvertegenwoordiger altijd bezig met méér dan je eigen toko promoten, hoor. Kijk naar Wilders en Israel.
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:18:47 #257
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46328994
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Mooi. Ik ben blij dat we er uit zijn.

ps. Wat is een rhetoriek
De Griekse spelwijze. Ik kom rechtstreeks uit de jaren dertig.
pi_46328999
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:15 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ook zonder dubbele nationaliteit heb je altijd een 2e optie hoor
pi_46329035
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:18 schreef Floripas het volgende:

[..]

De Griekse spelwijze. Ik kom rechtstreeks uit de jaren dertig.
Van welke eeuw
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:21:55 #260
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46329156
Allah Al Watan Al Malik
pi_46329224
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:17 schreef Floripas het volgende:

[..]

Heb je ook maar enige aanwijzingen voor deze kul? Heb je het idee dat Arnold Schwarzennegger vanuit Californie, toch de vijfde economie van de wereld, Oostenrijkse belangen voortrekt?
Dat zijn gewoon mijn opvattingen. Als je één nationaliteit hebt ben je sneller geneigd je loyaliteit volledig bij één land te leggen dan wanneer je onderdaan bent van twee landen. Hoe het bij Schwarzenegger zit weet ik niet en interesseert me ook niet aangezien die niet actief is in de Nederlandse politiek.
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:26:34 #263
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46329287
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:24 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon mijn opvattingen. Als je één nationaliteit hebt ben je sneller geneigd je loyaliteit volledig bij één land te leggen dan wanneer je onderdaan bent van twee landen. Hoe het bij Schwarzenegger zit weet ik niet en interesseert me ook niet aangezien die niet actief is in de Nederlandse politiek.
En je laat je opvattingen niet afhangen van zulke onzin als de realiteit, de waarheid of de feiten?
pi_46329402
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:26 schreef Floripas het volgende:

[..]

En je laat je opvattingen niet afhangen van zulke onzin als de realiteit, de waarheid of de feiten?
Jawel hoor. Ik heb de overtuiging dat mijn opvattingen de realiteit en de waarheid is. Als jij goede argumenten hebt zou je mij mogelijk kunnen overtuigen maar tot nu toe heb ik die niet gehoord.
pi_46329467
Dus, stel, Albayrak en Aboutaleb leveren hun tweede nationaliteit in. Gaan ze nu plotseling
elke dag boerenkool met worst eten? Ik zie werkelijk niet hoe het enige invloed gaat hebben
op de manier waarop ze hun beleid kunnen uitoefenen. 'Belangenverstrengeling', kom nou
toch. Als ze dat paspoort inleveren zullen ze dat argument nog altijd naar hun hoofd krijgen
van de Wildersaanhangers.

Juist die kliek zeikt tot in de oneindigheid dat mensen moeten integreren. Dan zie je twee
schoolvoorbeelden van mensen die het ver schoppen in de maatschappij en blijkt zelfs
dat weer niet afdoende. Wat wenst men nu precies.
pi_46329510
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:24 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon mijn opvattingen. Als je één nationaliteit hebt ben je sneller geneigd je loyaliteit volledig bij één land te leggen dan wanneer je onderdaan bent van twee landen
Een opvatting is een mening en een mening kan niet zijn "Als je één nationaliteit hebt ben je sneller geneigd je loyaliteit volledig bij één land te leggen dan wanneer je onderdaan bent van twee landen"

Dan zou het moeten zijn: "Als je één nationaliteit hebt ben je, volgens mij/imo/naar mijn mening, sneller geneigd je loyaliteit volledig bij één land te leggen dan wanneer je onderdaan bent van twee landen"

Anders zou ik je graag om een bron willen verzoeken waarin dit wordt bevestigd. Volgens mij is het namelijk je reinste kolder uit de grootste duim.
pi_46329545
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:17 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Inderdaad, Albayrak gaat over het asielbeleid, hoe kan die nu objectief oordelen over Turkse, Armeense of Koerdische asielzoekers?

En bij Aboutaleb is de kans levensgroot dat hij mensen van z'n eigen, niet-Nederlandse, nationaliteit bevoordeelt.

Wilders heeft dus een goed punt.
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:34:54 #268
165237 Leef
Sunny side up!
pi_46329590
Ben ik nou gek?
Ik heb me ontzettend geirriteerd aan de vanzelfsprekendheid waarmee de kamervoorzitter en een aantal grote partijen vielen over het voorstel van de PVV

Ik vind dat de PVV een heel goed punt heeft. Mensen met een dubbele loyaliteit een plek geven in onze regering is op z'n minst iets waarover we ons even aan ons hoofd moeten krabben (ik zeg niet dat het gelijk verboden moet worden.)
Een heel terechte vraag.

Ik ben bepaald geen PVV stemmer en vind het een heel onfrisse bedoening dat die gast met dat matje die z'n vrouw mishandelt nog steeds in de kamer zit. Maar bekijk het even formeel.

De voorzitter van de kamer, de PvdA, Christenunie enz. reageerden ongeveer op dezelfde manier als toen Janmaat na de Bijlmerramp aan de kamer kwam vertellen dat een positieve bijwerking toch wel was dat nu duidelijk werd hoeveel illegalen er eigenlijk in de Bijlmer woonden.
Dat was natuurlijk schandelijk en terecht werd hem toen de mond gesnoerd.
Maar ik vind deze vraag van een heel andere orde! En die motie mag dus wel met wat meer respect en gelijkwaardigheid besproken worden dan nu gebeurt!

Kutparlement!
pi_46329593
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:33 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Inderdaad, Albayrak gaat over het asielbeleid, hoe kan die nu objectief oordelen over Turkse, Armeense of Koerdische asielzoekers?

En bij Aboutaleb is de kans levensgroot dat hij mensen met z'n eigen nationaliteit bevoordeelt.
Waar baseer je dat in godsnaam op, behalve op het idee dat mensen met 'een kleurtje' niet te vertrouwen zijn
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:35:31 #270
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46329612
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Een opvatting is een mening en een mening kan niet zijn "Als je één nationaliteit hebt ben je sneller geneigd je loyaliteit volledig bij één land te leggen dan wanneer je onderdaan bent van twee landen"

Dan zou het moeten zijn: "Als je één nationaliteit hebt ben je, volgens mij/imo/naar mijn mening, sneller geneigd je loyaliteit volledig bij één land te leggen dan wanneer je onderdaan bent van twee landen"

Anders zou ik je graag om een bron willen verzoeken waarin dit wordt bevestigd. Volgens mij is het namelijk je reinste kolder uit de grootste duim.
Wat onze rechtse mannelijke e-Albayrak zegt.
pi_46329655
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom zou je het willen verbieden?
Alles om de enge moslims buiten te houden .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:37:09 #272
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_46329662
quote:

[..]

En bij Aboutaleb is de kans levensgroot dat hij mensen van z'n eigen, niet-Nederlandse, nationaliteit bevoordeelt.
Maar hij is toch ook politiek verantwoordelijk? Als hij het niet goed doet is er toch nog een 2e kamer e.d?
lege ton
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:37:48 #273
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46329689
quote:

[..]

Ten eerste gaat ze helemaal niet over indiviuele gevallen. Ten tweede vraagt niemand van een minister om objectief te zijn.
quote:
Oh ja? Die man zit al jaren in de politiek. Heeft hij Marokkanen anders behandeld dan Turken, Antillianen of Algerijnen?
pi_46329709
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:34 schreef Leef het volgende:
Ben ik nou gek?
Ik heb me ontzettend geirriteerd aan de vanzelfsprekendheid waarmee de kamervoorzitter en een aantal grote partijen vielen over het voorstel van de PVV

Ik vind dat de PVV een heel goed punt heeft. Mensen met een dubbele loyaliteit een plek geven in onze regering is op z'n minst iets waarover we ons even aan ons hoofd moeten krabben (ik zeg niet dat het gelijk verboden moet worden.)
Een heel terechte vraag.
Zoals de koningin? Of de prinses (of toekomstige koningin)?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_46329711
quote:

[..]

Ja, en als ze haar paspoort inlevert dan kan ze opeens wel 'objectief' oordelen?

Ik heb er best begrip voor als mensen af en toe dom zijn, maar halsstarrig dom zijn doet mij erg pijn. Maar het is wel vermakelijk.
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:38:47 #276
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46329732
Tuurlijk heeft Wilders een goed punt. Een punt dat vorig jaar al heel duidelijk aan het licht kwam met dat gezeik over de Armeense genocide. Maar de PvdA wil dit gewoon niet weten. Die wacht liever af totdat het misgaat, om dan weer gezichtsverlies te lijden.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_46329734
Gevoelige nederlaag voor Wilders dit

Snap er ook niks van. Wil je nou dat Marokkanen meedoen of niet?
pi_46329768
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:37 schreef Floripas het volgende:
Oh ja? Die man zit al jaren in de politiek. Heeft hij Marokkanen anders behandeld dan Turken, Antillianen of Algerijnen?
Als hij zou bevoordelen staat dat wat mij betreft los van zijn achtergrond, dan is hij dus politiek
incompetent, dat is een heel ander verhaal. Maar stel dat hij dat paspoort inlevert, zou er dan nóóit
meer een Wildersaanhanger roepen dat er schijn is van belangenverstrengeling?

Waarom geloof ik dat toch niet.
pi_46329797
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:38 schreef Lemmeb het volgende:
Tuurlijk heeft Wilders een goed punt. Een punt dat vorig jaar al heel duidelijk aan het licht kwam met dat gezeik over de Armeense genocide. Maar de PvdA wil dit gewoon niet weten. Die wacht liever af totdat het misgaat, om dan weer gezichtsverlies te lijden.
Wat is er goed aan het punt?
pi_46329834
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:34 schreef MrJones het volgende:

[..]

Waar baseer je dat in godsnaam op, behalve op het idee dat mensen met 'een kleurtje' niet te vertrouwen zijn
Albayrak vond het bv. nodig om de Armeense genocide in twijfel te trekken, zo iemand heeft al bewezen dat ze gevoelig is voor de mening van de Turkse overheid. Niet iemand om de asielportefeuille aan toe te vertrouwen.

En Aboutaleb kan nooit objectief beoordelen of allerlei Marokkaanse welzijnsorganisaties wel subsidie moeten krijgen, lijkt me logisch.
pi_46329845
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Het basht geïntegreerde moslims, dat is goed.
pi_46329868
quote:

[..]

Wat een verschrikkelijke onzin.

Zijn jullie nou echt achterlijk? Ze hebben al die tijd toch ook 2 nationaliteiten gehad? Heb je ergens gezien dat paspoorten van die twee te zien was in hun uitlatingen? Hoe simple-minded ben je dan.
pi_46329869
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:41 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Albayrak vond het bv. nodig om de Armeense genocide in twijfel te trekken, zo iemand heeft al bewezen dat ze gevoelig is voor de mening van de Turkse overheid. Niet iemand om de asielportefeuille aan toe te vertrouwen.

En Aboutaleb kan nooit objectief beoordelen of allerlei Marokkaanse welzijnsorganisaties wel subsidie moeten krijgen, lijkt me logisch.
En nu is de hamvraag: wat verandert er aan je mening als ze hun tweede paspoort inleveren...

Is Albayrak dan wel betrouwbaar? Heeft Aboutaleb dan geen Marokkaanse achtergrond meer?
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:42:31 #284
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46329872
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat lijkt me zóóó duidelijk, aan de hand van m'n gegeven voorbeeld, dat ga ik niet eens meer uitleggen. Als je dat uit jezelf niet snapt, dan ben je gewoon niet waardig om mee in discussie te gaan.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_46329899
quote:
PVV zal niet dwarsliggen bij benoeming Aboutaleb
DEN HAAG (ANP) - De Partij voor de Vrijheid (PVV) staakt haar pogingen de benoeming van de staatssecretarissen Ahmed Aboutaleb en Nebahat Albayrak te blokkeren. Onder grote druk van de Tweede Kamer heeft de partij donderdag toegezegd een voorstel hiertoe in te trekken.
Wel blijft de PVV bij het principe dat bewindslieden geen dubbele nationaliteit mogen hebben. Een motie van deze strekking van PVV-Kamerlid Sietse Fritsma stuitte donderdag op groot verzet in de Kamer. Na inmenging van Kamervoorzitter Gerdi Verbeet heeft Fritsma toegezegd de passage te schrappen waarin staat dat vooruitlopend op de door hem voorgestelde wetswijziging Aboutaleb en Albayrak niet mogen worden benoemd als staatssecretaris.

De PvdA'er Aboutaleb, die staatssecretaris van Sociale Zaken wordt, is van Marokkaanse afkomst. Zijn partijgenoot Albayrak is van Turkse afkomst en gaat Justitie doen.

Verontwaardigde reacties

Leden van de Eerste en Tweede Kamer moeten volgens de wet Nederlander zijn, maar ze mogen daarnaast nog een andere nationaliteit hebben. Voor kabinetsleden is volgens Wilders op dit punt niets geregeld. De PVV vindt dat de voorwaarde voor Kamerleden ook voor hen moet gaan gelden. De partij meent bovendien dat zowel Kamerleden als bewindspersonen in de toekomst geen dubbele nationaliteit meer mogen hebben.

Het plan leidde tot verontwaardigde reacties in de Kamer. Jeroen Dijsselbloem van de PvdA drong er bij Fritsma op aan ,,dit schandalige, kwestieuze voorstel'' niet in te dienen. Naïma Azough van GroenLinks, die een dubbele nationaliteit (Marokkaanse) heeft, noemde de motie ,,onkies en een parlement onwaardig''.
Trouw
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_46329934
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:37 schreef nonzz het volgende:

[..]

Maar hij is toch ook politiek verantwoordelijk? Als hij het niet goed doet is er toch nog een 2e kamer e.d?
Dat is zo, maar waarom zou je het risico nemen?

Je gaat een hobbyjager toch ook niet op Staatsbosbeheer zetten en dan naief erop vertrouwen dat hij objectief gaat oordelen over wel/geen jaagverbod?
pi_46329976
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:42 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat lijkt me zóóó duidelijk, aan de hand van m'n gegeven voorbeeld, dat ga ik niet eens meer uitleggen. Als je dat uit jezelf niet snapt, dan ben je gewoon niet waardig om mee in discussie te gaan.
Nee ik snap er niks van. Ik zie geen enkele grond voor het punt. En je voorbeeld is ruk en heeft niks met die paspoorten te maken.
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:46:44 #288
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46330006
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:41 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Oh ja? Denk je dat het de overheid is die haar dat heeft verteld?
quote:
Dus boeren mogen niet over boeren beslissen, Friezen niet over Friezen, vrouwen niet over vrouwen, Cohen niet over joden?
pi_46330052
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:44 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Je gaat een hobbyjager toch ook niet op Staatsbosbeheer zetten en dan naief erop vertrouwen dat hij objectief gaat oordelen over wel/geen jaagverbod?
Mijn bloed is Aziatisch. Mijn paspoort is Nederlands. Geboren ben ik Nederland. Vertrouw jij mij dan wel als kabinetslid? Of is het gewoon al een natuurlijke wantrouwen tegen allochtonen?
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:48:16 #290
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46330054
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:44 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Als-ie du moment dat-ie over de schreef gaat wordt afgezet, prima.
pi_46330095
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:35 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wat onze rechtse mannelijke e-Albayrak zegt.
Nogmaals, wat heb jij tegen mannen?
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:50:20 #292
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46330138
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Nogmaals, wat heb jij tegen mannen?
Je vraagt me niet wat ik tegen rechtsen heb, e-Albayrak?
pi_46330196
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ja, en als ze haar paspoort inlevert dan kan ze opeens wel 'objectief' oordelen?

Ik heb er best begrip voor als mensen af en toe dom zijn, maar halsstarrig dom zijn doet mij erg pijn. Maar het is wel vermakelijk.
Als Albayrak geen Turks paspoort zou hebben en niet had gedraaid over de Armeense genocide onder druk van haar moederland was er wat mij betreft geen probleem.

Helaas willen de meeste partijen niet objectief naar het probleem kijken, maar veroordelen ze de boodschapper.
pi_46330207
Mag een voorzitter op deze gronden de zaak wel zo onder druk zetten?
Dit riekt ernstig naar partij-politiek.
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:54:00 #295
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46330288
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:51 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Als Albayrak geen Turks paspoort zou hebben en niet had gedraaid over de Armeense genocide onder druk van haar moederland was er wat mij betreft geen probleem.
Nee, me dunkt, dan vàlt er ook helemaal geen probleem te hebben. Overigens is het hier niet verboden om de Armeense genocide te ontkennen, het zou toch.
pi_46330306
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:50 schreef Floripas het volgende:

[..]

Je vraagt me niet wat ik tegen rechtsen heb, e-Albayrak?
Nee, dat lees je toch?
pi_46330315
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:48 schreef Floripas het volgende:

[..]

Als-ie du moment dat-ie over de schreef gaat wordt afgezet, prima.
*mompelt iets over een verdronken kalf en een put die niet gedempt wordt.
pi_46330344
quote:

[..]

Helaas willen de meeste partijen niet objectief naar het probleem kijken, maar veroordelen ze de boodschapper.
Dat is nou echt omgekeerde kritiek.

Blijkbaar hebben sommige mensen echt moeite met alles wat allochtonen doen. PUre angst en puur racisme.

Jammer.
pi_46330376
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:48 schreef Stupiditeit het volgende:

[..]

Mijn bloed is Aziatisch. Mijn paspoort is Nederlands. Geboren ben ik Nederland. Vertrouw jij mij dan wel als kabinetslid? Of is het gewoon al een natuurlijke wantrouwen tegen allochtonen?
Zolang je geen dubbel paspoort hebt mag je van mij minister worden!
pi_46330398
quote:

[..]

Als Albayrak geen Turks paspoort zou hebben
Ow, het is dus omdat ze Turks is
quote:
en niet had gedraaid over de Armeense genocide onder druk van haar moederland was er wat mij betreft geen probleem.
Er is niets mis mee om een eigen mening te hebben over een zeer twijfelachtige vermeende gebeurtenis.
quote:
Jij komt aanzetten over objectiviteit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')