abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:43:53 #201
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46327853
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:41 schreef koemleit het volgende:
Hehe die LENUS heeft gewoon zitten wachten totdat iemand de hitlervergelijking maakt en dan gaat ie daarop inhaken. en dat de ander ervan betichten geen argumenten te hebben.

Wat een stumperd. Als het over Geert gaat krijg je Hitlervergelijkingen en niet geheel ten onrechte

(hierbij zeg ik niet dat Hitler met Geert te vergelijken is maar qua denkbeelden zijn ze af en toe wel te vergelijken dus ze zijn wel te vergelijken. Duidelijk he )
Ach, Marijnissens denkbeelden zijn op een aantal vlakken ook prima met die van Hitler te vergelijken. Nog beter dan Wilders' denkbeelden trouwens. Maar daar hoor je ook nooit iemand over.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_46327881
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:43 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ach, Marijnissens denkbeelden zijn op een aantal vlakken ook prima met die van Hitler te vergelijken. Nog beter dan Wilders' denkbeelden trouwens. Maar daar hoor je ook nooit iemand over.
dat zal best maar dit topic gaat toevallig niet over Marijnissen
pi_46327888
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:42 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Waarom houden ze die nationaliteit dan aan?
Voor die Marokkaan, die heeft in elk geval gewoon geen keus.

Ik zou trouwens ook geen nationaliteit inleveren. Als bewijs van loyaliteit? Wat een onzin (en wassen neus trouwens, ingeleverde nationaliteit kan je gewoonlijk gewoon weer terug nemen zodra het je schikt).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:44:49 #204
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46327893
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:42 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Waarom houden ze die nationaliteit dan aan?
Van Turkije zou het me niks verbazen, en van Marokko weet ik het zeker: van die nationaliteit kom je simpelweg niet āf, ook niet als je graag wilt. Die hou je gewoon vanaf je geboorte.
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:45:08 #205
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_46327902
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:38 schreef Pool het volgende:

[..]

Nogmaals, lees je eigen posts eens terug.
Je reageert zelf als de gemiddelde CP 86'er in een brandend gebouw.
Wat schattig probeer je me nu te provoceren? . Verder dan punt C kom je niet he

Jij reageert zoals Mao
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_46327926
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:45 schreef LENUS het volgende:

[..]

Jij reageert zoals Mao
Flikkert op Pool zit het hele topic al inhoudelijk te discussieren...
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:45:43 #207
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46327928
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:43 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

En met Mao, en met Stalin, yadidyadiya, daar hoor ik vaak genoeg mensen over.

Maar laten we het verder hebben over dit voorstel en de trollen negeren, ok?
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:46:31 #208
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46327958
quote:
Jij reageert zoals Mao
Mao was een bekend en succesvol provocateur.
Oh kut, nou doe ik het weer, op die relkloon reageren...
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:47:07 #209
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46327981
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Weet jij, of KB, of iemand anders, hoe het met de Turkse nationaliteit zit? Mag je die inleveren?
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:47:49 #210
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46328004
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:44 schreef koemleit het volgende:

[..]

dat zal best maar dit topic gaat toevallig niet over Marijnissen
Da's waar. Maar er moet toch een lichtje bij je gaan branden als je ziet dat Wilders te pas en te onpas met Hitler vergeleken wordt, terwijl dat bij Marijnissen, die in wezen meer met Hitler gemeen heeft, nooit gebeurd. Het is in elk geval een heel duidelijke aanwijzing voor wie hier gemideld de beste, fatsoenlijkste discussianten zijn.
pi_46328008
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:42 schreef dVTB het volgende:
Ik vind dat we in Nederland af moeten van dubbele nationaliteiten, in elk geval bij mensen die in Nederland worden geboren en opgroeien, zoals kinderen van Marokkaanse immigranten. Word je in Nederland geboren en grootgebracht, hebben je ouders de Nederlandse nationaliteit (ongeacht andere nationaliteiten) dan ben je Nederlander.
Ja..... dat is toch precies zoals we het hebben?

Word je in Nederland geboren en grootgebracht, hebben je ouders de Nederlandse nationaliteit (ongeacht andere nationaliteiten) dan ben je Nederlander. Dat zegt NIETS over wel/niet dubbele nationaliteit.

Het lijkt wel of mensen denken dat NEDERLAND buitenlandse (tweede) nationaliteiten uitreikt..
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:48:58 #212
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46328041
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:47 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Da's waar. Maar er moet toch een lichtje bij je gaan branden als je ziet dat Wilders te pas en te onpas met Hitler vergeleken wordt, terwijl dat bij Marijnissen, die in wezen meer met Hitler gemeen heeft, nooit gebeurd. Het is in elk geval een heel duidelijke aanwijzing voor wie hier gemideld de beste, fatsoenlijkste discussianten zijn.
Open er een topic over. Ik kom wel opdagen.
pi_46328052
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:47 schreef sigme het volgende:

Het lijkt wel of mensen denken dat NEDERLAND buitenlandse (tweede) nationaliteiten uitreikt..
Of de boekhouding van andere landen bijhoudt. Of in de eigen boekhouding "tweede nationaliteit" van staatseigen burgers bijhoudt.
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:49:24 #214
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46328054
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat is gewoon een enorm zwaktebod.
quote:
Ik zou trouwens ook geen nationaliteit inleveren.
Je zult wel moeten in veel immigratielanden.
quote:
Als bewijs van loyaliteit? Wat een onzin (en wassen neus trouwens, ingeleverde nationaliteit kan je gewoonlijk gewoon weer terug nemen zodra het je schikt).
Onzin natuurlijk. Een nationaliteit is geen HBO-opleiding ofzo.
pi_46328064
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:49 schreef Lemmeb het volgende:
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:50:24 #216
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_46328072
quote:

[..]

Jij reageert zoals Mao
Ik heb al een inhoudelijke reactie geplaatst, en jij, Lonsdale-jochie?
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:07 schreef Pool het volgende:
Wat een jankhoer blijft het toch.

In plaats van dat Wilders zich op de inhoud richt, blijft hij maar zielig zeiken over elke moslim die zich in Nederland bevindt. Nu zijn er eens twee moslims die een goede voorbeeldrol vervullen voor alle andere moslims, die zich nota bene inzetten om van Nederland een beter land te maken, en dan nķg weet Wilders het negatief neer te zetten.

Verder heeft hij gewoon ongelijk. Er is geen wet die in de weg staat aan ministers met een dubbele nationaliteit. Maarja, dat weet Wilders natuurlijk niet, met zijn MAVO-diploma en zijn voor een kwart afgeronde rechtenstudie.
pi_46328095
Overigens laten veel westerse immigratie landen juist de dubbele nationaliteit gewoon toe. Dat zijn dus al 2 regels onzin lemmeb.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46328109
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:47 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Open d'r ff een topic over dan.
Wil ik welleens zien waarom Marijnissen meer met Hitler te vergelijken is dan wilders
pi_46328145
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:49 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Leg uit. Wat is er zwaktebod aan de eis iets op te geven wat niet opgegeven kan worden. Het is zoiets als van jou eisen dat je je moeder uit het geboorteregister wist. Dat kan je niet.
quote:
[..]

Je zult wel moeten in veel immigratielanden.
Ook dan kan het niet, wat eigen problemen oplevert. Of niet naturaliseren, of (gebruikelijker), er geen woorden aan vuil maken.
quote:
[..]

Onzin natuurlijk. Een nationaliteit is geen HBO-opleiding ofzo.
Probeer het maar eens. Jij kan je Nederlanderschap wel inleveren, maar ook altijd terugvragen. Je blijft Nederlander, vanuit Nederland gezien, het wordt jou niet geweigerd tenzij het je door de rechter ontnomen is. Zo waardevast is het staatsburgerschap nog wel.
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:53:43 #220
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46328173
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens laten veel westerse immigratie landen juist de dubbele nationaliteit gewoon toe. Dat zijn dus al 2 regels onzin lemmeb.
Beginnen we weer? Je wilt zeker weer billenkoek, net als gisteren?
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:54:18 #221
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_46328196
Als je geen inhoudelijke reactie meer krijgt, heb je dan gewonnen en dus gelijk?
lege ton
pi_46328201
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:53 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Je moet weer nodig verbaal de grond in gestampt worden net als gister zie ik zo.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46328226
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:54 schreef nonzz het volgende:
Als je geen inhoudelijke reactie meer krijgt, heb je dan gewonnen en dus gelijk?
Ja, zeker als iemand Godwin gaat aanslingeren.
pi_46328239
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:53 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Blue Dual nationality is allowed with no or minimal exceptional prohibition.
Green Dual nationality is generally allowed with considerable exceptional prohibition.
Yellow Dual nationality is generally prohibited with considerable exceptional allowance.
Red Dual nationality is prohibited with no or minimal exceptional allowance.
White Unknown

Hier zien we dat de meeste landen met een Joods-Christelijke traditie (waar Geertje zo voor is) de dubbele nationaliteit toestaan.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:59:01 #225
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46328343
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Blue Dual nationality is allowed with no or minimal exceptional prohibition.
Green Dual nationality is generally allowed with considerable exceptional prohibition.
Yellow Dual nationality is generally prohibited with considerable exceptional allowance.
Red Dual nationality is prohibited with no or minimal exceptional allowance.
White Unknown

Hier zien we dat de meeste landen met een Joods-Christelijke traditie (waar Geertje zo voor is) de dubbele nationaliteit toestaan.
Zo zie je maar: alle landen waar het goed geregeld is en waar iedereen wil wonen (zoals in donker-Afrika), verbieden de dubbele nationaliteit.
pi_46328365
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:59 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Zo zie je maar: alle landen waar het goed geregeld is en waar iedereen wil wonen (zoals in donker-Afrika), verbieden de dubbele nationaliteit.
Billenkoek.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46328384
quote:

[..]

[afbeelding]
Zie ik nu goed dat in België en Denemarken de dubbele nationaliteit verboden is zonder uitzonderingen? Waarom zou het in Nederland dan niet kunnen?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruīneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:00:41 #228
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46328389
quote:

[..]

[afbeelding]
Dit zijn wij dus? Gôh. Ik ken zo veel mensen met de dubbele nationaliteit. De Israelische, de Amerikaanse, de Canadese, de Duitse, de Marokkaanse, de Briste.
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:01:34 #229
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46328417
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Leg uit. Wat is er zwaktebod aan de eis iets op te geven wat niet opgegeven kan worden. Het is zoiets als van jou eisen dat je je moeder uit het geboorteregister wist. Dat kan je niet.
Nee, dit is toch wel wat anders.
quote:
Ook dan kan het niet, wat eigen problemen oplevert. Of niet naturaliseren, of (gebruikelijker), er geen woorden aan vuil maken.
Of je paspoort door de plee spoelen op het vliegtuig er naartoe en een valse naam aannemen.
quote:
Probeer het maar eens. Jij kan je Nederlanderschap wel inleveren, maar ook altijd terugvragen. Je blijft Nederlander, vanuit Nederland gezien, het wordt jou niet geweigerd tenzij het je door de rechter ontnomen is. Zo waardevast is het staatsburgerschap nog wel.
Goed om te weten. Hoe weet je dat trouwens?
pi_46328433
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:00 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dit zijn wij dus? Gôh. Ik ken zo veel mensen met de dubbele nationaliteit. De Israelische, de Amerikaanse, de Canadese, de Duitse, de Marokkaanse, de Briste.
De Argentijnse.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_46328440
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:00 schreef Floripas het volgende:

[..]

Waarschijnlijk valt dat onder de grote uitzonderingsmogelijkheden. De wet regelt in beginsel namelijk niets over dubbele nationaliteiten.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:02:41 #232
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46328449
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Billenkoek.
auw
pi_46328460
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:00 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Zie ik nu goed dat in België en Denemarken de dubbele nationaliteit verboden is zonder uitzonderingen? Waarom zou het in Nederland dan niet kunnen?
Het kan wel maar waarom zou het moeten?
pi_46328518
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:47 schreef Floripas het volgende:

[..]

Weet jij, of KB, of iemand anders, hoe het met de Turkse nationaliteit zit? Mag je die inleveren?
Ik zeg niets dat Turkije schade kan berokkenen. De betreffende instanties en mensen zijn op de hoogte van alle mogelijkheden. Dat is voldoende.
pi_46328548
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:02 schreef koemleit het volgende:

[..]

Het kan wel maar waarom zou het moeten?
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:44 schreef Tikorev het volgende:

[..]

In Wilders eigen woorden:

Albayrak gaat over het immigratiebeleid van onder anderen Turkse mensen, maar ze is zelf ook onderdaan van dat land.

Een zeer ongezonde situatie IMO. Je hoort als bewindspersoon altijd uit te gaan van de vraag wat is het beste voor mijn land. Bij Albayrak kan dat zowel Turkije als Nederland zijn. Voor Turkije kan het het beste zijn om zoveel mogelijk mensen in Nederland te legaliseren i.v.m. geldstromen die familieleden terug sturen. Voor bijvoorbeeld de veiligheid in de steden en de druk op het sociale stelsel kan het voor Nederland juist beter zijn de migratie zoveel mogelijk te beperken. Kortom, belangenverstrengeling ligt op de loer.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruīneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_46328583
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk valt dat onder de grote uitzonderingsmogelijkheden. De wet regelt in beginsel namelijk niets over dubbele nationaliteiten.
http://upload.wikimedia.o(...)x-DualCitizenMap.PNG

Ook op dit kaartje zijn we rood, tezamen met Belgie en Duitsland.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46328615
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:05 schreef Tikorev het volgende:

[..]

[..]
En als hij de Turkse nationaliteit opgeeft dan wegen die belangen voor haar ineens niet meer mee omdat?
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:09:14 #238
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46328677
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik zeg niets dat Turkije schade kan berokkenen. De betreffende instanties en mensen zijn op de hoogte van alle mogelijkheden. Dat is voldoende.

Het is een gewone vraag. Zou jij, als je zou willen, af kunnen van je Turkse nationaliteit?
Ik beloof dat een "ja" of een "nee" niemand schade berokkent.
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:10:20 #239
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46328715
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:05 schreef Tikorev het volgende:

[..]

[..]
En haar loyaliteit verandert du moment dat Turkije haar depatrieert?
pi_46328752
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:07 schreef koemleit het volgende:

[..]

En als hij de Turkse nationaliteit opgeeft dan wegen die belangen voor hem ineens niet meer mee omdat?
Omdat zo iemand dan niet langer meer een Turkse onderdaan is.
pi_46328762
Tis net een relkloon:
quote:
Update 13.10 uur
Wilders is totaal niet te spreken over het Kamerdebat over dit onderwerp. De Tweede Kamerfracties reageerden uiterst fel op de motie. Naīma Azough van GroenLinks noemde motie "onkies" en de PvdA vond de motie zelfs "staatsrechtelijk onjuist".

Gerdi Verbeet, voorzitter van de Tweede Kamer en tevens PvdA'er, overwoog de PVV het zwijgen op te leggen. Uiteindelijk schorste ze de zitting en dwong ze de Partij voor de Vrijheid in die schorsing om een passage te schrappen. Wilders vindt dit "niet objectief" en beticht Verbeet van partijpolitiek. Zij zou zich als voorzitter niet met PvdA-belangen bezig moeten houden. Hij vindt dat de vrijheid van de politieke partijen in het geding is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46328791
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:11 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ja officieel niet maar voor het gevoel?
pi_46328799
quote:

[..]

Ik hoop dat dit voldoende antwoord voor je is, Fleur?
pi_46328800
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:11 schreef Mutant01 het volgende:
Tis net een relkloon:
[..]
Hier heeft ie misschien wel een punt hoor
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:13:35 #245
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_46328824
Wat is er zo problematisch aan een dubbele staatsburgerschap? De kinderen van mijn zus hebben er zelfs 3.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:13:54 #246
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46328836
quote:

[..]

En op de minuut dat ze het inlevert komt er een mentaliteitsverandering in haar hoofd, denk je?
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:14:05 #247
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46328843
quote:
]Gerdi Verbeet, voorzitter van de Tweede Kamer en tevens PvdA'er, overwoog de PVV het zwijgen op te leggen. Uiteindelijk schorste ze de zitting en dwong ze de Partij voor de Vrijheid in die schorsing om een passage te schrappen. Wilders vindt dit "niet objectief" en beticht Verbeet van partijpolitiek. Zij zou zich als voorzitter niet met PvdA-belangen bezig moeten houden. Hij vindt dat de vrijheid van de politieke partijen in het geding is.
Hier heeft Wilders wel een punt. Toon dan gewoon aan dat hij poep praat als je het beter weet. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn.
pi_46328852
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Wat een ranzige actie van die Verbeet. Een debat schorsen om een andere partij te dwingen een tekst aan te passen...
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:14:43 #249
130955 Floripas
Blast from the past
pi_46328865
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit voldoende antwoord voor je is, Fleur?
Ja, nou, ik ben overtuigd, wat een rhetorisch talent.
Van die kant had ik het nog niet bekeken, zeg.
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:14:58 #250
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_46328874
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:00 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Waarom zou je het willen verbieden?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')