En je vriendin mag toekijken?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:32 schreef Thrackan het volgende:
[..]
jeumz, je hebt toch zeker ook een mond, of heb je het over je beugel?
Waarom niet, en als ze daar niet tegen kan heb ik altijd ook nog een tong...quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:34 schreef RenateSwaans het volgende:
[..]
En je vriendin mag toekijken?
Die is niet lief.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
is salsagirl net zo lief ???
dan maakt het niet uit
ik kies voor cyber hequote:Op donderdag 15 februari 2007 11:37 schreef Camplo het volgende:
[..]
Die is niet lief.
Trust me.
Tenzij je polygamy digged.
Dat 19-jarig br33z@h-sletje dat eens uitgehold wil worden door een viertal computergeeks?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:38 schreef RenateSwaans het volgende:
Nee, SalsaGirl ben ik niet. Ik doe me voor als degene waarover we het al die tijd hadden.
Roberto checkt de park?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:38 schreef RenateSwaans het volgende:
Nee, SalsaGirl ben ik niet. Ik doe me voor als degene waarover we het al die tijd hadden.
das mijn huidige vriendin (A)quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:38 schreef KopieerMachine het volgende:roffel.. wie de fuck is salsagirl
PM me dan maar je adres, dan kom ik je karkas wel eens aan stukken scheuren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:39 schreef RenateSwaans het volgende:
Uuuhm... :$ Ja... daar komt het wel op neer. Met die rede heb ik me geregitreerd.
Ik digg dr wel, jij neemt die smoel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:40 schreef Dirktator het volgende:
[..]
PM me dan maar je adres, dan kom ik je karkas wel eens aan stukken scheuren.![]()
zeg nog eens wat geils, hij begint weer te hangenquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:39 schreef RenateSwaans het volgende:
Uuuhm... :$ Ja... daar komt het wel op neer. Met die rede heb ik me geregitreerd.
Uiteraard, kom op zeg, als ik alleen maar dénk aan slagroomquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:43 schreef RenateSwaans het volgende:
Wassie al omhoog gekomen dan? Geile donder!
hmm ik krijg toch in 1 keer een andere gedachte bij slagroomquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:45 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Uiteraard, kom op zeg, als ik alleen maar dénk aan slagroom
Campina slagroomquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm ik krijg toch in 1 keer een andere gedachte bij slagroom![]()
voor mij geen slagroom meer op mn ijs
eindelijk iemands leven verpest!quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm ik krijg toch in 1 keer een andere gedachte bij slagroom![]()
voor mij geen slagroom meer op mn ijs
dat wordt dus geen dame blanches meerquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:47 schreef Thrackan het volgende:
[..]
eindelijk iemands leven verpest!![]()
chocoladesaus is ook goed te doen![]()
12 juli 2008quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat wordt dus geen dame blanches meer
STOP anders eet ik dadelijk niks meer :x
en wanneer is de trouwdag van Renate en Kopieermachine?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |