Het heeft niet eens met elkaar omgaan te maken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:34 schreef Tinkepink het volgende:
Is zo standaard helaas.
Op de een of andere manier kunnen vrouwen niet normaal met elkaar omgaan, maar komt er altijd jaloezie bij kijken.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Het heeft niet eens met elkaar omgaan te maken.
Ik kan mezelf prima vermaken door gewoon eens een middagje op een terrasje te gaan zitten ergens en alleen maar kijkjen hjoe andere vrouwen elkaar (af)keurend aan/nakijken
Jij bent dus lelijk en vatsig he?quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:49 schreef juonjacket het volgende:
tja....tis gewoon een sport...vrouwen vinden het heerlijk om elkaar af te kraken
en dat doen ze met de gedachte "zij doet het waarschijnlijk ook over mij, dus waarom ik niet over haar". ik kan uren op een terrasje zitten en de hele tijd vrouwen afkraken
met een vriendin. tis gewoon leuk en zooooo goed voor je ego
![]()
...en idd het heeft zeer waarschijnlijk iets met jajoersie te maken
![]()
Stoerquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:49 schreef juonjacket het volgende:
tja....tis gewoon een sport...vrouwen vinden het heerlijk om elkaar af te kraken
en dat doen ze met de gedachte "zij doet het waarschijnlijk ook over mij, dus waarom ik niet over haar". ik kan uren op een terrasje zitten en de hele tijd vrouwen afkraken
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Jij bent dus lelijk en vatsig he?
Vind jij het heerlijk? Ik niet hoor. En ik ben ook een vrouw.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:49 schreef juonjacket het volgende:
![]()
![]()
Nou, ik durf met de hand op mijn hart te beweren dat ik hier niet aan mee doe.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:01 schreef juonjacket het volgende:
[..]
...nee hoor ben best knap
en op zich heeft het niet zozeer mee te maken of je iemand wel of niet knap vindt
...zoals ik zei is het een sport. geloof me, alle vrouwen doen het
ook al geven ze dat niet altijd toe
![]()
Er zijn zat vrouwen zoals jouw, alleen wordt dat uiteraard ontkent door de jaloerse zeikwijven, want dat krijgen de niet zeikende, veel leukere vrouwen helemaal alle aandachtquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, ik durf met de hand op mijn hart te beweren dat ik hier niet aan mee doe.
Bah.
R&P is een paar deuren verderop.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:25 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind vrouwen als jij maar eng. Jullie hebben geloof ik geen idee hoeveel jullie kapot kunnen maken met dat achterbakse gelul
Moet je mij niet heensturen, maar die types die om hun eigen zelfvertrouwen op te krikken andere vrouwen bekritiseren op onrechtmatige gronden.quote:
Daar kan ik echt niet tegen inderdaad. Ook als het andersom is, dat ze als diegene er is helemaal tuttig een knuffel geven undso, en dan loopt ze weg, gaan ze dr afkrakenquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:55 schreef fathank het volgende:
Vrouwen zijn echt zo ontzettend hypocriet. Moet je eens bij een groepje vriendinnen gaan zitten, waarvan er 1tje niet is. 99% van de gevallen wordt diegene die er niet is met de grond gelijk gemaakt, maar een dag later zijn ze weer beste vriendinnen.
Ga eens even lekker voor jezelf pratenquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:01 schreef juonjacket het volgende:
geloof me, alle vrouwen doen hetook al geven ze dat niet altijd toe
![]()
Ik niet. Maar ja ik ben dan ook mooi dus ik hoef mensen niet naar beneden te halen om me beter over mijzelf te voelen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:01 schreef juonjacket het volgende:
[..]
...zoals ik zei is het een sport. geloof me, alle vrouwen doen hetook al geven ze dat niet altijd toe
![]()
Tjaquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:49 schreef juonjacket het volgende:
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |