Ja, ziet er leuk uit zo. Lekker zonnetjequote:
heb ik net al gedaanquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:53 schreef blomst het volgende:
De zon schijn t en ik zie allemaal stof
Moet dus echt wat gaan doen hier.
HUUB foute kleren!!!!!!!!!!! FOUTE KLEREN DGK REDACTIE!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:54 schreef blomst het volgende:
Huub ziet er echt uit als een klein schooljongentje:
[afbeelding]
Eerst koffie !quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:55 schreef Prospera het volgende:
* neemt ook even croissantje met justje
quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:54 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Die nummers in je avatar, is dat Defcon 1, 2,3 or outquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ziet er leuk uit zo. Lekker zonnetje
Brian's 'brein' heeft onvoorspelbare kronkels, maar ik wil toch wel een gokje wagen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:48 schreef suleika25 het volgende:
Wat zullen die radartjes weer tekeer gaan in brian zijn hoofd....hebben ze in ieder geval weer gesprekstof vandaag![]()
Moet ze toch eerst 50cp verdienen voor haar spreekbeurt?quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:57 schreef noekje het volgende:
Amanda haar zus komt morgen.
Ja maar ze gaat nog heel goed oefenen. Misschien leent ze de punten anders wel van Brian.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Moet ze toch eerst 50cp verdienen voor haar spreekbeurt?
ze heeft de punten van brainless geleendquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar ze gaat nog heel goed oefenen. Misschien leent ze de punten anders wel van Brian.
Ze heeft haar iig al uitgenodigd als ik het goed heb begrepen.
Hoe erg ben je als je in de keuken de afwasmachine staat leeg te ruimen, en opeens aan deze foto denkt en denkt: Je zou hem zo een lolly gevenquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:54 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
hij is de enige van het huis die re jonger uitziet dan zijn leeftijd als je huub met eric vergelijkt dan ziet die eric er toch jaren ouder uitquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:55 schreef Lieve het volgende:
[..]
HUUB foute kleren!!!!!!!!!!! FOUTE KLEREN DGK REDACTIE!!
Stuur dan eens een normale stylist langs! Want dit is echt ..... beroerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |