Zou een leuke zijn voor DGK fakesquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:57 schreef jacqjacq het volgende:
brainless steekt weer een monoloog af tegen amanda.
het enige wat ik hoor is een monotone geluidsgolf met weer veel vieze eeehhhh-tjes er doorheen.
Ik snap niet dat een volwassen vent zo kan praten, klinkt toch gewoon goor? het doet me elke keer weer denken aan dat (overigens hylarische) typetje ''de vieze man" van van kooten en de bie.
(die stak bij dat hijgje dan ook nog zijn tong een beetje naar buiten en er liepen 2 kwijlsliertjes langs zijn mondhoeken omlaag).
Ze zei het toch in goed vertrouwen... Alleen Eric en Brian waren erbij?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:25 schreef beequeen het volgende:
Hier zal Rog wel weer blij mee zijn Snollie, de groote van zijn pik noemen![]()
![]()
![]()
Is-ie groot? Dan is hij er wel blij mee ja.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:25 schreef beequeen het volgende:
Hier zal Rog wel weer blij mee zijn Snollie, de groote van zijn pik noemen![]()
![]()
![]()
Poppers, voor de sex geloof ikquote:
is-ie van de zwate kousen kerk, dat verklaart een heleboelquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag niet van de Zwarte kousen kerk.
Oeps , staat hier dan een camera, wist ik nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:26 schreef noa84 het volgende:
[..]
Ze zei het toch in goed vertrouwen... Alleen Eric en Brian waren erbij?![]()
So what?quote:
Is bekend wát hij precies slikt?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:28 schreef BwennieBren het volgende:
Het gesprek gaat over drugs:
Brainless: volgens mij ben ik de enigste die nooit wat heb gedaan..
Brainless vergeet zijn pilletjes die hij nu slikt![]()
Men zegt Diazepam.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:32 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Is bekend wát hij precies slikt?
op VOL las ik iets van Oxazepam, Temazepam, in ieder geval een pamquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:32 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Is bekend wát hij precies slikt?
Oh ja dat dus...quote:
En daarom mag hij volgens mij ook niet vliegen, want in combinatie met alcohol is dat niet echt goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |