Met al die slowchat ga ik geen moeite meer doen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:18 schreef bigore het volgende:
Wat een moeite!
Zoals het bericht eind december verscheen kwam t op mij over als de eerste 2 weken van januari.. dat kan aan mij gelegen hebbenquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:43 schreef wc-eend het volgende:
Tis toch nog begin 2007?
Precies! Wipe-out roeleert, door dit spel zal ik waarschijnlijk een PS3 gaan halen, echt sneu dat er na anderhalf jaar nog niet eens 1 zo'n soort spel uit is.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:42 schreef Retarded het volgende:
Van mij mag er ook wel eens een goede arcaderacer uitkomen. Ik zoek iets als Midtown Madness, of gewoon een nieuwe (betere) Burnout. Full Auto was niks voor mij, en Forza is ook niks voor me. Ik zou graag eens een WipeOut of Twisted Metal op de 360 zien.
En Crackdown voor 1 maartquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:22 schreef wc-eend het volgende:
Blue Dragon stond voor 1 -5 geplanned volgens E-plaza..
Zo'n soort racer mis ik op de 360.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:08 schreef bigore het volgende:
[..]
Precies! Wipe-out roeleert, door dit spel zal ik waarschijnlijk een PS3 gaan halen, echt sneu dat er na anderhalf jaar nog niet eens 1 zo'n soort spel uit is.
Crackdownquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:18 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wil uhmm..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |