Helemaal mee eens, maar soms doe je net te laat de ogen dichtquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:18 schreef Der_Michael het volgende:
Geen idee, kijk niet naar vreemde wezens
Datzelfde heb ik nu altijd met die gasten van RTL Boulevard als ik gewoon Daphne even wil zien.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:20 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar soms doe je net te laat de ogen dicht
dat is van voor mijn tijdquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:20 schreef erkel het volgende:
Laatste 4 prijzen van Feyenoord met de trainers erbij graag...![]()
Een hele berg...antwoorden wil ikquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:20 schreef Der_Michael het volgende:
Hebben ze prijzen gewonnen dan?Geintje
![]()
Daar kan ik je niet aan helpen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:23 schreef erkel het volgende:
[..]
Een hele berg...antwoorden wil ik![]()
Landskampioen met van Hanegem is de 5e prijs terugrekenend in het verleden. Rest is goed, dus nog 2quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:25 schreef Der_Michael het volgende:
landskampioen met van hanegem
KNVB beker met van hanegem
Haan heeft niks gewonnen. Trainer erna wel 2 prijzen en geen Europese Supercupquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:28 schreef Der_Michael het volgende:
Kampioen met Haan
Europese Supercup
Kip?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:29 schreef Der_Michael het volgende:
wie kwam er ook alweer na Haan?
Maar wie was er eerder? De kip of het ei?quote:
Juistem 020'er +1quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:35 schreef Der_Michael het volgende:
Ow Don Leo natuurlijk.....die werd ook kampioen toch?
Allebei tegelijk, anders ken je ze niet uitbroedequote:Op donderdag 15 februari 2007 19:33 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Maar wie was er eerder? De kip of het ei?
![]()
Als de kip het met de haan doet, wie of wat doet het dan met de hen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:37 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Allebei tegelijk, anders ken je ze niet uitbroede
das logisch
Dan hebbe hen pechquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:38 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Als de kip het met de haan doet, wie of wat doet het dan met de hen?
Jij ziet wel graag een mooie grote wolk achter een Renault? Komt niet voor overigens.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:48 schreef Der_Michael het volgende:
Bijna net zo mooi als Alonsodit jaar in Monza....GEWELDIG
![]()
Ditjaar zie ik er liever een uit zo'n rood wagentje uit maranelloquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Jij ziet wel graag een mooie grote wolk achter een Renault? Komt niet voor overigens.
Over de vraag: Van de twee bedrijven is er één een heel bekende multinational
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |