Nee het was net die andere veel voorkomende naam.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:52 schreef SaskiaR het volgende:
James? Geen flauw idee, dit moest al van best ver komen...
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:09 schreef SaskiaR het volgende:
1672 omdat ze toen alle veldslagen enzo verloren en er was ook hongersnood dacht ik.
De Hollandse Republiek? Daar trap je de 6 andere provincies mee op hun zielquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:14 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
![]()
In 1672 verklaarden Engeland, Frankrijk, Keulen en Munster de oorlog aan de Hollandse Republiek.
Niet helemaal volledig dus, maar je wist waar het over ging
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:16 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
De Hollandse Republiek? Daar trap je de 6 andere provincies mee op hun ziel
Bingo!quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:58 schreef DiviFilius het volgende:
Nee, maar ik durf wel een gokje te wagen op 3
Die hebben ook niets met elkaar te maken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:05 schreef B.ertha het volgende:
Btw, divifilius, hoe kom je op die combinatie van username en signature? Nogal apart.
oh okequote:Op donderdag 15 februari 2007 16:17 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Die hebben ook niets met elkaar te maken.
Ik heb gewoon een aantal termen / uitspraken / namen genomen uit de geschiedenis die ik mooi of interessant vind
oftewel...ik heb liggen slapen toen de Russische tsaren werden behandeld bij geschiedenis...of ik word oud en ben het inmiddels vergeten...quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:27 schreef SaskiaR het volgende:
Nikolas/j II ja
Zou je het wel weten als je er 10 punten voor kreeg dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:46 schreef Mister1977 het volgende:
Nou B.ertha en dat allemaal voor één mager puntje?
Ik kon nog nauwelijks halverwege dus ik houd me even afzijdig in deze.
Nee hoor dan wist ik ze ook niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zou je het wel weten als je er 10 punten voor kreeg dan?
Vul gewoon in wat je weet, ik zoek degene die er het meest weet, je hoeft ze niet allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |