quote:Arsenal langs angstgegner Bolton
Zeker niet met schreeuwlelijk Allardyce als managerquote:Was een leuke wedstrijd gisteren Bolton verdiende ook niets
Ze hielden het zo wel spannend.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tering, hoe hoog konden die penalties over.
Teringzakkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:58 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ze hielden het zo wel spannend.
![]()
Ook heel Nederlands: Colin op de bank bij Norwich.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:58 schreef mcyodogg het volgende:
Voor het Nederlands tintje: Boulah en Robben in de basis tegen Norwich.
Colinquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:37 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Ook heel Nederlands: Colin op de bank bij Norwich.
Klopt maar er hingen wel buitenspel luchtjes aan de eerste 2 doelpunten.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:29 schreef Ludacriss het volgende:
Nee Fulham had niks in te brengen tegen Spurs. .
De eerste doelpunt was idd buitenspel. De 2de niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt maar er hingen wel buitenspel luchtjes aan de eerste 2 doelpunten.
Als Poll weer de scheids is, geef ik jullie een goede kansquote:Op maandag 19 februari 2007 18:02 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
De eerste doelpunt was idd buitenspel. De 2de niet.
Kut zeg... tegen Chelsea. Zie Tottenham daar helaas niet winnen.
Zou het niet erg vinden als Tottenham daar weet te stunten. Al houd ik er geen rekening mee.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Als Poll weer de scheids is, geef ik jullie een goede kans![]()
De 2e ook, Mido stond vlak voordat ie doorkopte buitenspel.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:02 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
De eerste doelpunt was idd buitenspel. De 2de niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |