Hebben we volgens mij in een van de voorgaande cossen besproken en uitvoerig geknipt en geplakt ... diazepam.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe heet het medicijn wat Brian gebruikt? Kunnen we dit even mooi opzoeken waarvoor het bestemd is en de bijwerkingen.
hij staat over 10 min ook hierquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:55 schreef pronkjewail het volgende:
die link naar het filmpje werkt bij mij nog steeds niet. Is er ook een directe link? of kan ik em gewoon op joetoep zoeken??
Rukken bij mijzelf is best lastig als vrouwquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:59 schreef partyyboyy het volgende:
Wat een kansloze TT van een eenzame rukster!
Ik pretendeer ook niet dat je het bij jezelf doet schatquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Rukken bij mijzelf is best lastig als vrouw![]()
Grote kans dat de vlieglessen niet doorgaan door het gebruik van het medicijn en dan met name door het gebruik in combinatie met alcohol.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:01 schreef Borga het volgende:
. Waarvoor wordt diazepam gebruikt (indicatie)
Pathologische angst en spanning, slaapstoornissen, spierspasmen, adjuvans bij onthoudingsverschijnselen en convulsies bij acuut staken van alcoholgebruik. Benzodiazepinen dienen slechts gebruikt te worden als de aandoening ernstig is, invaliderend is of indien de patiënt als gevolg van de stoornis extreem lijdt.
Nou, de herhaling van Lingo komt zo..............dus grijp je kansquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:02 schreef Villalux het volgende:
ik was een dgk freak............... maar het lijkt nu meer op de DOM en DOMMER SHOW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |