quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:51 schreef avonne het volgende:
Weten jullie nog? Die avond dat we met zijn allen zaten te zwijmelen bij hun eerste glaasje wijn samen?
Ja 't is kostelijk, maar normaal vragen helpt bij jou niet, dus de volgende keer gaan we lekker postjes deleten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
oh daar heb je hem weer![]()
![]()
je mag best inline posten hoor poepie
En dan zeg je er ook nog bij dat je die vent helemaal niet leuk vond.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:50 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Het begrip klasse is sinds de komst van de gouden kooi dan wel ernstig gedevalueerd. Je laten pakken achter een muurtje door een gast die je voor alles uitmaakt wat vies is, voor het oog van honderdduizenden kijkers noem ik geen klasse.![]()
En kijk dan maar uit!quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Gert he, dan kom je aan mij![]()
oh kijk, ja doe je dat toch - lekker belangrijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja 't is kostelijk, maar normaal vragen helpt bij jou niet, dus de volgende keer gaan we lekker postjes deleten.![]()
![]()
![]()
Stond je in Amoebe-stand tijdens het hersenspinsel ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:54 schreef mootie het volgende:
Volgens mij denk Amanda dat ze gewoon over Nena 'praat', als je over iemand praat die je goed kent is het geen roddelen. (Hersenspinseltje van mij, poging om als Amanda te denken)
We hebben ons ZOOOOO vergist..quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:51 schreef avonne het volgende:
Weten jullie nog? Die avond dat we met zijn allen zaten te zwijmelen bij hun eerste glaasje wijn samen?
En dat bijna iedereen riep dat het nooit stand zou houden en dat ze niet echt verliefd waren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:51 schreef avonne het volgende:
Vrede op aardequote:Op woensdag 14 februari 2007 23:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
oh kijk, ja doe je dat toch - lekker belangrijk
Vergist? hoezo? Ik vond dit afscheid ook wel weer movingquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:55 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
We hebben ons ZOOOOO vergist..
Tranquillizerquote:
Tja je weet niet wat gevangenschap met je doet he...quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:50 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Het begrip klasse is sinds de komst van de gouden kooi dan wel ernstig gedevalueerd. Je laten pakken achter een muurtje door een gast die je voor alles uitmaakt wat vies is, voor het oog van honderdduizenden kijkers noem ik geen klasse.![]()
Maar gelukkig Scan....................jij hebt er altijd in geloofd............. ( ik was in Bart ze geval al meteen opgerot, maar dat terzijde)quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat bijna iedereen riep dat het nooit stand zou houden en dat ze niet echt verliefd waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |