fotoboekquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij leest daadwerkelijk die R&P topics?Waar het hart vol van is loopt de mond van over
. En voor de rest ga ik geen aandacht aan je besteden, je bent de moeite niet waard. En volgens je Josti-fotoboek ben je single, maar het kan natuurlijk dat je inmiddels een opblaaslolita hebt gepimpt op een Spaanse rommelmarkt, jij Don Juan
Nee maar zover gaat het niet bij hemquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het gaat over dat je in herhaling valt.
Waarom? Lachen om kneusjes die het nog slechter hebben dan jij? Dat kan ik op school ook wel.quote:
Het is óf:quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het gaat over dat je in herhaling valt.
Hoe kan ik het nou met zo'n mongool als jij eens zijnquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Goed topic trouwens, ik vind Jajong ook een randdebiel.
En met de instelling 300 posts op éen pagina weet je nooit wanneer het stopt! Spannund!quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:35 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Met bier is nog veul toffer. Geloof me.
Hier daar ga je weer, val je wéér in de herhalingquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is óf:
"Het gaat erover dat je in herhaling valt.
óf:
"Het gaat over het feit dat je in herhaling valt"
Geen punt hoor, als je nog moeite hebt met de tafel van 7 moet je het even zeggen.
Zegt wat over je, denk ik.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoe kan ik het nou met zo'n mongool als jij eens zijn![]()
wacht , wacht. Spellingscontrole.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is óf:
óf:
Geen punt hoor, als je nog moeite hebt met de tafel van 7 moet je het even zeggen.
ja want de tafel van 7 heeft alles te maken met een correcte toepassing vd grammatica regelsquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is óf:
óf:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
fotoboeklaatste update te lang geleden
maar besteed jij maar tijd aan t ritmisch je pik verzwikken in plaats van t bashen van iemand, want zo goed gaat t je niet af,en hey, beter een spaanse opblaas pop dan een iraanse opblaas geit die zichzelf opblaast(je weet wel waar ik t over heb, kijk maar onder je bedje
)
Is dit alles?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
fotoboeklaatste update te lang geleden
maar besteed jij maar tijd aan t ritmisch je pik verzwikken in plaats van t bashen van iemand, want zo goed gaat t je niet af,en hey, beter een spaanse opblaas pop dan een iraanse opblaas geit die zichzelf opblaast(je weet wel waar ik t over heb, kijk maar onder je bedje
)
Je stapt nu over op het bashen van jezelf ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom? Lachen om kneusjes die het nog slechter hebben dan jij? Dat kan ik op school ook wel.
Heb ik ook!!!!1111quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En met de instelling 300 posts op éen pagina weet je nooit wanneer het stopt! Spannund!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:36 schreef skiczukie het volgende:
En met de instelling 300 posts op éen pagina weet je nooit wanneer het stopt! Spannund!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dit geen belediging is...quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoe kan ik het nou met zo'n mongool als jij eens zijn![]()
Kan je de link écht niet leggen? R.I.P. aan de nabestaandenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want de tafel van 7 heeft alles te maken met een correcte toepassing vd grammatica regels![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:38 schreef JDude het volgende:
[..]dude!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ga jij ook nog iets toevoegen ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:38 schreef TwyLight het volgende:
Maar boem-dikkie. Als je het zelf ook zo leuk vind kan je ook zelf wel even je humor gebruiken, inplaats van alleen te posten dat je het hilarisch vindt.
wacht ik zet de joker van Jajong en Veldmuis in.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:38 schreef TwyLight het volgende:
Maar boem-dikkie. Als je het zelf ook zo leuk vind kan je ook zelf wel even je humor gebruiken, inplaats van alleen te posten dat je het hilarisch vindt.
Zeg ik nietquote:
Neen, dat was meer een algemene opmerking over mensen die zich bescheuren om R&P topics.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je stapt nu over op het bashen van jezelf ?
jezus
op wat voor school zit je![]()
wat denk jezelf mappyquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kan je de link écht niet leggen? R.I.P. aan de nabestaanden.
LOL! Verbeterd door boemmmm-dikkie. Veeg jezelf op TwyLight het is over.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
wacht ik zet de joker van Jajong en Veldmuis in.
Het is:
vindt met DT .
Ik heb het geprobeerd maar het lukte niet echt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga jij ook nog iets toevoegen ?
goh zei itjer dat ook niet tegen je vanachtquote:
Of ga doodquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
LOL! Verbeterd door boemmmm-dikkie. Veeg jezelf op TwyLight het is over.
En tot welke groep behoor jijquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Neen, dat was meer een algemene opmerking over mensen die zich bescheuren om R&P topics.
HBO. Gothics, Lonsdale-gabbers, loners, autistische Antillianen: Ik heb ze in de klas zitten.
op die vraag heb ik ook nooit antwoord vanhem gehadquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga jij ook nog iets toevoegen ?
IVBO is ook zo moeilijk he ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Neen, dat was meer een algemene opmerking over mensen die zich bescheuren om R&P topics.
HBO. Gothics, Lonsdale-gabbers, loners, autistische Antillianen: Ik heb ze in de klas zitten.
Ik wist dat je ging happenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
wacht ik zet de joker van Jajong en Veldmuis in.
Het is:
vindt met DT .
Nee, die was bij z'm minnaresquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
goh zei itjer dat ook niet tegen je vanacht
Ik sta er boven en bevestig de vooroordelen: Ik ga met Molukkers, Marokkanen, Irakezen en Turken omquote:
Rot op kneusquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:41 schreef BaajGuardian het volgende:
Maare, ik wilde even iedereen doodverwensen...maar omdat dat banwaardig is...houd ik het dit keer bij jajong
Lezen is ook een vakquote:
Dat kun jij denk ik het best vertellen als ervaringsdeskundige.quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:41 schreef BaajGuardian het volgende:
Maare, ik wilde even iedereen doodverwensen...maar omdat dat banwaardig is...houd ik het dit keer bij jajong
eigenlijk bash je jezelf hiermeequote:
wees er maar trots opquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik sta er boven en bevestig de vooroordelen: Ik ga met Molukkers, Marokkanen, Irakezen en Turken om.
Hé autist, nog lekkere plassex gekeken vandaag? Of misschien jonge meisjes bespioneerd in de V&D?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:41 schreef BaajGuardian het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |