hou toch opquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:15 schreef chatter het volgende:
De Nederlandse versie was een beetje slapjes, ja, maar de Engelse versie was echt heel sterk.
Ja, ik heb er altijd met plezier naar gekeken.
En HypnoDisc was 1 van mijn favorieten.
Jij houdt er dus duidelijk niet van, dat is jouw goed recht, maar er zijn mensen die er wel van houden en die hebben het recht op HUN mening.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
hou toch op
al die robot wars series waren te slecht voor woorden
en dan met dta commentaar dat het spectaculair was
nou een gevecht in de zandbak met pimmetje engelengeduld vd kleuterklas boeit nog meer
Dat was de Amerikaanse versie, maar die vond ik zelf wat minder sterk. Er werd te veel gepraat en te weinig robots gemold.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:18 schreef RedFever007 het volgende:
Je had ook een andere variant, die ging zo
In the red corner the robot that has invented killing, he has no fear. It;ssssssss Gravediggerrrrrrrrr
en dan:
And in the blue corner, it's comming from outer space and it's lethal. The most feared deadly killer, please welcom Vlad the Impalerrrrrrr
Die laatste naam deed zeker meeEen van de presentatoren had volgens mij zo'n ringbaardje
Is het dan ooit eens onhip geweest ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:25 schreef amvrosios het volgende:
Robotica is dus weer helemaal hip ?
Flippers waren juist leuk, vooral als er een robot door de halve arena heenvloogquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:03 schreef De_Ananas het volgende:
Flippers waren veels te sterk en te saai![]()
Niet saai, maar super effectief! en trickiequote:Op donderdag 15 februari 2007 01:03 schreef De_Ananas het volgende:
Flippers waren veels te sterk en te saai![]()
Daarom moest je er gewoon 1 maken die ook op de kop kon rijdenquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:12 schreef Nosh het volgende:
Alleen de Engelse versie was nog wel tof. Beetje fantasie bij de designs enzo.
De Nederlandse en Amerikaanse versies gingen helemaal nergens over. Driekwart van de deelnemers hadden zo'n 'wedge', waardoor je dus een assortiment aan schansjes met wieletjes en stickertjes had, die dan een beetje knullig over elkaar heen wipten, en dan sneu op hun ruggetje belanden.
[afbeelding].
Diotorquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:42 schreef Hijacking het volgende:
sirr killalot <3
je had ook zo'n lieverheersbeestje als vecht robot die was echt te lam![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |