leuk en leerzaam programma.
wat jij..??
Boeit me niet zo...
V
Als je naar RW kijkt, krijg ik meteen zin om naar de kelder te rennen en ook wat in elkaar te knutselen
quote:Nope, helaas niet.
Op 24 januari 2001 12:50 schreef Diepvriez het volgende:
Is die amerikaanse versie ook op tv te zien dan..? zoja.welk zender, tijd etc etc.
Maar wat is die presentator een verschrikkelijke eikel, hij maakt het programma bijna niet om aan te zien.
quote:En vrouwen!
Op 24 januari 2001 19:38 schreef Ritalin het volgende:
Leuke 'format' zeker. Iets voor alle mannen, jong en oud.
Ben ook wel benieuwd naar de US versie. Al vielen ze inderdaad wat tegen in de Independence Wars waar iemand het hierboven al over had. Het viel me wel op dat een paar van de verliezers het er alsmaar over hadden dat de BBC hen te weinig tijd had gegeven om iets goeds te bouwen (?).
Trouwens, hoe zou het toch komen dat niemand ooit een tweede Killalot bouwt? Of iets anders waarmee je een houserobot kunt weggooien/killen? Zijn er soms beperkingen wat betreft gewicht/grootte?
quote:bedoel je dat verbouwde grasmaaierbladen geval?? dat ding is beroemd en berucht omdat ie meestal in 1 klap zelfs de zwaarste robot verpulverde. Volgens mij is ie nu verboden
Op 24 januari 2001 15:17 schreef MacBeth het volgende:
Heb wel gelezen over de Amerikaanse versie, schijnt idd wat bruter te zijn. Oa een soort ronde ton met overal stekels, die zich in zijn tegenstander boorde en dat met grote snelheid rond ging draaien om hem hard weg te slingeren... Er volgen onderdelen over de metershoge omheining heen
quote:Zou kunnen, maar je moet natuurlijk ook het materiaal en de technische kennis hebben. Het zal waarschijnlijk heel duur en tijdrovend zijn om zo'n robot in elkaar te zetten.
Op 24 januari 2001 20:39 schreef w.o.r. het volgende:
Trouwens, hoe zou het toch komen dat niemand ooit een tweede Killalot bouwt? Of iets anders waarmee je een houserobot kunt weggooien/killen? Zijn er soms beperkingen wat betreft gewicht/grootte?
Nog een interessante site: http://www.tinweb.com/robot/index.html
Killerhurtz site Deze site is erg leuk voor de vele info in de nieuws sectie, met veel video materiaal.
En dan heb je nog de Amerikaanse Battlebots site: http://www.battlebots.com, die is zeer zeker de moeite waard.
Op Battlebots.com hebben ze onwijs veel foto's en info over de robots en de robots zijn daar ook ingedeeld in verschillende gewichtsklassen.
Dit zijn er een paar. Uit de superzwaargewicht categorie:
Uit de categorie zwaargewichten:
In de categorie Middelgewichten:
en uit de categorie Lichtgewichten:
De Amerikanen hebben een iets grotere diversiteit aan robots, wat meer verschillende modellen, uitgaande van andere principes.
En een van mijn favo Robotten bij het Britse Robotwars (maar die ook in de VS wel eens (succesvol) meegedaan heeft is deze:
Panic attack dus.
En die valt bij de Amerikanen in de categorie Zwaargewichten, dus ja, de Meeste Amerikaanse Robots zijn wel wat zwaarder, er zijn idd regels voor.
O ja!! Ik weet het weer: Razer!!
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 25-01-2001 02:44]
quote:Zeker!
Op 25 januari 2001 02:50 schreef DIGGER het volgende:
Die is ook kewl ja en heeft ook z'n eigen site: http://www.razer.co.uk/
Site is wel under construction, dus niet alles doet het en zo, maar is wel interessant.
Even nog een cooler fotootje neerzetten dan:
* w.o.r. is helemaal onder de indruk van de US bots...
Toch blijft Razer ook mijn favoriet. Ziet er strak uit, scoort hoog op damage, maar het mooiste vind ik nog dat beweginkje dat ie altijd doet als ie gewonnen heeft (jullie weten wat ik bedoel hoop ik, want wat moeilijk uti te leggen).
Hypnodisc
Moet toegeven dat ik die presentator (geen idee hoe 'ie heet, maar hij speelt ook mee in Red Dwarf, geloof ik) soms ook wel irritant vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |