Hmm die had het verschil niet gemaakt vrees ikquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:06 schreef Gelderland het volgende:
pffff thx lindenbergen TC, huntelaar had erin gemoeten
Niet zo gek toch?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:06 schreef MaxC het volgende:
Wat een ongelofelijk kut wedstrijd, is het eerder 90 minuten lang zo kut geweest?
volg jij dit seizoen ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:06 schreef MaxC het volgende:
Wat een ongelofelijk kut wedstrijd, is het eerder 90 minuten lang zo kut geweest?
München was verschrikkelijk. Nu spelen we nog met 10 man en een B-opstelling.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:06 schreef MaxC het volgende:
Lulletje, wij zoeken het tenminste bij onzelf en niet bij de UEFA of de media.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:07 schreef Vakkie_W het volgende:
Jullie gingen toch de UEFA cup winnen dit jaar?![]()
No way, daar was ik ziek van. Dit zie je gewoon aankomen, en ik verwijt Ajax ook niks...hoogsten Ten Cate dat ie Perez en KJH blijft negeren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Tegen Kopenhagen thuis vond ik het ongeveer net zo klote.
-edit- Voor de wedstrijd was er geen enkele Ajacied positief over deze wedstrijd, dus nu niet lopen uitlokken mannetje.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:07 schreef Vakkie_W het volgende:
Als je de UEFA cup gaat winnen moet je zulke wedstrijden toch ook winnen? Wij wonnen ook tegen Dortmunt, Inter, Glasgow en PSV.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hej tyfuskakkerlak. Voor de wedstrijd was er geen enkele Ajacied positief over deze wedstrijd, dus nu niet lopen uitlokken mannetje.
Probeer eerst maar eens de playoffs te halenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:07 schreef Vakkie_W het volgende:
Heb je gelijk in ja. Echt jammer dat dat net voor deze wedstrijd moest gebeuren al die blessures.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:15 schreef Mr.Mills het volgende:
Toch is dit geen regelrechte ramp. Ik kan ze niet veel verwijten.....als dit nou de basis was geweest met 11 man, dan was het een ander verhaal.
Ik heb nooit een grote bek gehad over de prestaties van Feyenoord dit jaarquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Probeer eerst maar eens de playoffs te halen
Jullie wonnen alle wedstrijden met een veredeld B-elftal?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:15 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Als je de UEFA cup gaat winnen moet je zulke wedstrijden toch ook winnen? Wij wonnen ook tegen Dortmunt, Inter, Glasgow en PSV.
Precies.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:16 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heb je gelijk in ja. Echt jammer dat dat net voor deze wedstrijd moest gebeuren al die blessures.
1e goal kon hij niks aan doen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:21 schreef Kang-He het volgende:
Stekelenburg zag er weer goed uit bij al die corners.
Yepquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:22 schreef Cheiron het volgende:
Kranig geweerd. Een aantal spelers hebben echt respect gewonnen wat mij betreft. Scheids was kut, grens dito, maar het was te verwachten.
Wel mooi dat Blind wat weerwoord geeft in de studio. " Er zit een verhaal aan vast", en zo is het precies.
Verschrikkelijk dom idd. Dat moest dan routine brengenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:25 schreef venomsnake het volgende:
Na de rode kaart van lindenberg behoorlijk kansloos verloren, Als Maduro had gescoord dan was er nog iets mogelijk in A-Dam, nu is het denk ik over en sluiten voor Ajax.
Maar wat een domme rode kaart zeg.
Gelul. Eerste helft met 10 man ging zelfs beter dan met 11 man.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:25 schreef venomsnake het volgende:
Na de rode kaart van lindenberg behoorlijk kansloos verloren,
Lindenbergh en Maduroquote:Als Maduro had gescoord dan was er nog iets mogelijk in A-Dam, nu is het denk ik over en sluiten voor Ajax.
Maar wat een domme rode kaart zeg.
Nee, hoe kun je ze nou in zo'n wedstrijd laten debuteren. Kom op man, die jongens kunnen daar niks aan doen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:26 schreef De_Ananas het volgende:
Zo goed waren Donald en Anita nietVooral Anita.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |