Hmm die had het verschil niet gemaakt vrees ikquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:06 schreef Gelderland het volgende:
pffff thx lindenbergen TC, huntelaar had erin gemoeten
Niet zo gek toch?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:06 schreef MaxC het volgende:
Wat een ongelofelijk kut wedstrijd, is het eerder 90 minuten lang zo kut geweest?
volg jij dit seizoen ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:06 schreef MaxC het volgende:
Wat een ongelofelijk kut wedstrijd, is het eerder 90 minuten lang zo kut geweest?
München was verschrikkelijk. Nu spelen we nog met 10 man en een B-opstelling.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:06 schreef MaxC het volgende:
Lulletje, wij zoeken het tenminste bij onzelf en niet bij de UEFA of de media.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:07 schreef Vakkie_W het volgende:
Jullie gingen toch de UEFA cup winnen dit jaar?![]()
No way, daar was ik ziek van. Dit zie je gewoon aankomen, en ik verwijt Ajax ook niks...hoogsten Ten Cate dat ie Perez en KJH blijft negeren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Tegen Kopenhagen thuis vond ik het ongeveer net zo klote.
-edit- Voor de wedstrijd was er geen enkele Ajacied positief over deze wedstrijd, dus nu niet lopen uitlokken mannetje.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:07 schreef Vakkie_W het volgende:
Als je de UEFA cup gaat winnen moet je zulke wedstrijden toch ook winnen? Wij wonnen ook tegen Dortmunt, Inter, Glasgow en PSV.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hej tyfuskakkerlak. Voor de wedstrijd was er geen enkele Ajacied positief over deze wedstrijd, dus nu niet lopen uitlokken mannetje.
Probeer eerst maar eens de playoffs te halenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:07 schreef Vakkie_W het volgende:
Heb je gelijk in ja. Echt jammer dat dat net voor deze wedstrijd moest gebeuren al die blessures.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:15 schreef Mr.Mills het volgende:
Toch is dit geen regelrechte ramp. Ik kan ze niet veel verwijten.....als dit nou de basis was geweest met 11 man, dan was het een ander verhaal.
Ik heb nooit een grote bek gehad over de prestaties van Feyenoord dit jaarquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Probeer eerst maar eens de playoffs te halen
Jullie wonnen alle wedstrijden met een veredeld B-elftal?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:15 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Als je de UEFA cup gaat winnen moet je zulke wedstrijden toch ook winnen? Wij wonnen ook tegen Dortmunt, Inter, Glasgow en PSV.
Precies.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:16 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heb je gelijk in ja. Echt jammer dat dat net voor deze wedstrijd moest gebeuren al die blessures.
1e goal kon hij niks aan doen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:21 schreef Kang-He het volgende:
Stekelenburg zag er weer goed uit bij al die corners.
Yepquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:22 schreef Cheiron het volgende:
Kranig geweerd. Een aantal spelers hebben echt respect gewonnen wat mij betreft. Scheids was kut, grens dito, maar het was te verwachten.
Wel mooi dat Blind wat weerwoord geeft in de studio. " Er zit een verhaal aan vast", en zo is het precies.
Verschrikkelijk dom idd. Dat moest dan routine brengenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:25 schreef venomsnake het volgende:
Na de rode kaart van lindenberg behoorlijk kansloos verloren, Als Maduro had gescoord dan was er nog iets mogelijk in A-Dam, nu is het denk ik over en sluiten voor Ajax.
Maar wat een domme rode kaart zeg.
Gelul. Eerste helft met 10 man ging zelfs beter dan met 11 man.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:25 schreef venomsnake het volgende:
Na de rode kaart van lindenberg behoorlijk kansloos verloren,
Lindenbergh en Maduroquote:Als Maduro had gescoord dan was er nog iets mogelijk in A-Dam, nu is het denk ik over en sluiten voor Ajax.
Nee, hoe kun je ze nou in zo'n wedstrijd laten debuteren. Kom op man, die jongens kunnen daar niks aan doen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:26 schreef De_Ananas het volgende:
Zo goed waren Donald en Anita nietVooral Anita.
Ach, jij bent er toch blij mee?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:25 schreef venomsnake het volgende:
Na de rode kaart van lindenberg behoorlijk kansloos verloren, Als Maduro had gescoord dan was er nog iets mogelijk in A-Dam, nu is het denk ik over en sluiten voor Ajax.
Ze kunnen er ook niks aan doen maar sommige zeggen dat ze goed gespeeld hebben en dat was niet zo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, hoe kun je ze nou in zo'n wedstrijd laten debuteren. Kom op man, die jongens kunnen daar niks aan doen.
Die verzamelen zich nu op de coolsingel, ze hebben namelijk wat te vieren.quote:
Ach je kunt de 10 nu ook weinig verwijten. In de defensie waren/zijn grote zorgen. Daarvoor moet je bankzitters Lindenbergh en Roger laten spelen, en moet je jongens inbrengen die niet meer dan 1 wedstrijd in het eerste hebben gespeeld.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:28 schreef Saekerhett het volgende:
En elk jaar hoop je weer dat er nu verdomme eens een ervaren elftal staat die zo'n club als Werder vanavond gewoon oprolt, maar neeeeee....
DVDquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die verzamelen zich nu op de coolsingel, ze hebben namelijk wat te vieren.
Huntelaar, Leo en Perez hadden alle drie moeten spelen. Ik gaf het voor de wedstrijd al aan, we moeten gewoon van eigen kracht uitgaan! Maar nee, we hebben geen verdedigers, dus beginnen we maar met 5 verdedigers, waarvan er maar 2 echte verdedigers zijn pfff.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:28 schreef De_Ananas het volgende:
Wat wil je trouwens ook met een gemiddelde lengte van 3 dwergen hoog.
En dan laat die aap Huntelaar, Perez op de bank en laat ie Leo spelen voor Babel !?!?
Gewoon vol op het kampioenschap nu, zodat we volgend jaar C.L. kunnen spelen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:29 schreef Saekerhett het volgende:
Stel nu dat Huntelaar, Davids, Grygera, Vermaelen, Ogararu en Emanuelson mee konden doen vanavond...
Huntelaar kon meedoen!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:29 schreef Saekerhett het volgende:
Stel nu dat Huntelaar, Davids, Grygera, Vermaelen, Ogararu en Emanuelson mee konden doen vanavond...
Ik vond Anita wel sterk. Mcdonald niet, maar iedereen verzoop op het middelveldquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze kunnen er ook niks aan doen maar sommige zeggen dat ze goed gespeeld hebben en dat was niet zo.
Huntelaar kon gewoon mee doen, maar volgens onze geweldige trainer is hij niet goed genoeg (ofzo)quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:29 schreef Saekerhett het volgende:
Zo goed alsquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:30 schreef Saekerhett het volgende:
Huntelaar was toch geschorst??
Kun je Maduro dat kwalijk nemen als rechtsback? Kom op man, daar heeft hij nog nooit gespeeld.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:31 schreef Pritt het volgende:
Maduro is de zwakste schakel, tot ziens.
quote:----------------Gentenaar----------------
Gabri--------Stam-----Heitinga------Roger
-----------------Davids------------------
--------Sneijder--------Perez------------
De Mul----------Huntelaar--------Leonardo
Maakt niet uit man, UEFA cup is niet belangrijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:37 schreef jna het volgende:
en Gabri ook nog geschorst volgende week, geweldig....
Huntelaar in de basis?? kom nou, Ten Cate is niet gek!..quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:36 schreef BadRabbit het volgende:
A.S. zondag de volgende opstelling dan maar?
[..]
Precies. Ze hebben deze wedstrijd niet voetballend verloren, want Ajax is helemaal niet aan voetballen toegekomen. Het was pech, pech en een slechte scheidsrechter. Je kunt de spelers geen verwijt maken. Lindenbergh maakte een aantal flinke fouten, maar die kaarten, kom op zeg... En Maduro had 'm erin moeten schieten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:34 schreef Cheiron het volgende:
Of ze dit meenemen naar de competitie ligt compleet aan de staf. Ik denk dat Henk echt het positieve moet benadrukken in tegen de jongens: nummer1 van duitsland, veel blessures, snel met 10 man, onterecht doelpunt etc. Dan zou het niet in de koppies moeten gaan zitten.
Hij gaat sowieso niet met deze opstelling spelen, veel te aanvallendquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Huntelaar in de basis?? kom nou, Ten Cate is niet gek!..![]()
Anita is toch geen linksback?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:38 schreef koningdavid het volgende:
Een pluim voor Donald en vooral Anita trouwens. Laat Anita maar de voorkeur krijgen als linksback boven Lindenbergh hoor. En laat Donald het maar een keer proberen i.p.v. Maduro.
Mensen die om Huntelaar zeiken moeten even nadenken. Wat zou hij in zijn eentje moeten doen tegen 4 spitsen? Leo en Babel kunnen met hun snelheid/actie eventueel meer aanrichten.
Het was te zien. Leonardo viel aardig in, maar stond niet in de basis. Babel heeft weer niets goeds gedaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:38 schreef koningdavid het volgende:
Een pluim voor Donald en vooral Anita trouwens. Laat Anita maar de voorkeur krijgen als linksback boven Lindenbergh hoor. En laat Donald het maar een keer proberen i.p.v. Maduro.
Mensen die om Huntelaar zeiken moeten even nadenken. Wat zou hij in zijn eentje moeten doen tegen 4 spitsen? Leo en Babel kunnen met hun snelheid/actie eventueel meer aanrichten.
Anita speelt vaker linksback dan Lindenbergh en Roger bij elkaar hoor.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Anita is toch geen linksback?En ze liepen wel vaak over zijn kant door hoor dus zo goed was ie niet.... Vond Donald beter in de eerste helft
De vraag is, kun je dat Babel aanrekenen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:40 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het was te zien. Leonardo viel aardig in, maar stond niet in de basis. Babel heeft weer niets goeds gedaan.
Babel kan ten minste de bal vasthouden en gaf een paar keer een aardige pass. Hij heeft verder geen een kans gekregen en valt verder ook weinig aan te rekenen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:40 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het was te zien. Leonardo viel aardig in, maar stond niet in de basis. Babel heeft weer niets goeds gedaan.
Hij heeft in ieder geval weer niet kunnen bewijzen dat hij de eerste spits moet zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De vraag is, kun je dat Babel aanrekenen?
Ik ben het met je eens hoor, Huntelaar hoort de onomstreden spits te zijn, maar Babel kun je niet op deze wedstrijd afrekenen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:43 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval weer niet kunnen bewijzen dat hij de eerste spits moet zijn.
Nee, met Ten Cate moet je blij zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Babel kan ten minste de bal vasthouden en gaf een paar keer een aardige pass. Hij heeft verder geen een kans gekregen en valt verder ook weinig aan te rekenen.
Maar kom nou Erwtensoep, had jij echt Huntelaar opgesteld in zijn eentje tegen 4 stugge Duitsers? Dan ben ik blij dat jij geen coach bent...
Scherpquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:43 schreef jna het volgende:
Waar ik me trouwens ook aan heb lopen ergeren. Ten Cate zegt voor de wedstrijd dat ie voor de Mul heeft gekozen zodat er 1 op rechts en 1 op links staat en dat ze elkaar niet in de weg gaan lopen. Wedstrijd begint en na FUCKING 3 minuten staat de Mul op links en Babel op rechts.
Blij is een groot woord, tevreden ben ik wel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:44 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee, met Ten Cate moet je blij zijn.
Ik niet. Waardeloos wat hij de laatste weken aan het doen is. En vandaag was het dieptepunt (tot nu toe).quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Blij is een groot woord, tevreden ben ik wel.
Als ie hem aan kan nemenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Babel kan ten minste de bal vasthouden
Donald is 18 jaar dat word wel een goede denk ik.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:30 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik vond Anita wel sterk. Mcdonald niet, maar iedereen verzoop op het middelveld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |