abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60759925
Nee geen aangifte. (Het topic is uit begin 2007. ) De buurman vond het zelf ook heel erg, heeft een nieuwe kennel gebouwd voor z'n honden en 1 van de honden is intussen dus dood. Hij heeft nu een jonge herder erbij en om te illustreren dat zijn overgebleven JR een kuthond is: die heeft het halve oor van de herder er alweer afgebeten. De buurman heeft toen een schot tussen de 2 honden gebouwd, maar de russel wilde zo graag weer wat van de andere honfd afbijten, dattie net zolang gesprongen heeft dat ie klem kwam te zitten op het schot (vraag me niet hoe, heb het alleen van horen zeggen) en z'n halve darmen lagen eruit, moesten ze daar weer mee naar de dierenarts.

@ondeugend: ergens in dit topic heb ik wel gezegd dat ik wat te generaliserend bezig was, maar ik blijf erbij dat JR's over het algemeen geen leuk ras honden is. Ik heb er iig geen goede ervaringen mee.
pi_60920516
Meeste mensen nemen kleine honden om er mee te knuffelen en vergeten de opvoeding.
Als je een jackie neemt moet je je realiseren, dat je streng en consequent moet zijn en dat zolang ze leven.
Die van mij is nu 9 maanden en heeft nog niks geen meubilair kapot gemaakt.
Hij wilt alleen maar spelen met de kat maar de kat niet met hem.
Bij mij gromt de kat naar de hond. !!
pi_60920681
Die van mij is 11 en heeft nog niiks dood/afgebeten.
  maandag 18 augustus 2008 @ 13:03:28 #154
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60921492
God helpe de hond die een van mijn poezels doodbijt.
Ik denk dat ik er char siu van maak, diezelfde dag nog. Ik vind dat je er nog vrij relaxed op hebt gereageerd eigenlijk.

Maar goed, ik ben dan ook een rancuneus kutwijf als het mijn teerbeminden betreft. Tragisch primitief zelfs
pi_60922045
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:03 schreef SHE het volgende:
God helpe de hond die een van mijn poezels doodbijt.
Ik denk dat ik er char siu van maak, diezelfde dag nog. Ik vind dat je er nog vrij relaxed op hebt gereageerd eigenlijk.

Maar goed, ik ben dan ook een rancuneus kutwijf als het mijn teerbeminden betreft. Tragisch primitief zelfs
Als een kind je huisdier trapt ga je dan naar de ouders of sla je het kind verrot?
  maandag 18 augustus 2008 @ 13:40:32 #156
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60922451
Die kans is klein, want mijn katten bewegen zich in een afgesloten tuin, die kindervrij is
En een kind is geen hond, alhoewel kinderen tegenwoordig natuurlijk ook een beetje doorgefokt zijn.
pi_60937813
Slaan heeft nog nooit geholpen, alleen om je eigen agressie kwijt te kunnen, de hond wordt er alleen maar agressief en angstig van.
Alles draait om opvoeden en aan de lijn houden, dan heb je er een leuk beestje aan, maar dat geld voor iedere hond
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:12:35 #158
189961 ex
aperture science
pi_60938241
Ik heb er nu eentje van 15 (een wonder dat hij nog leeft maar goed) en eentje van 8 weken. die van 15 heeft nog nooit wat fout gedaan, maar ik laat hem dan ook niet los lopen op plekken waar dat niet kan, omdat ik geen risico ga lopen. het zijn nou eenmaal drukke beesten waar je een hoop tijd in moet steken, vandaar dat ik me pup ook nu gehaald heb nu ik en mijn vriendin een hoop vrije tijd hebben om hem goed op te voeden.

Als je geen tijd hebt voor een jack russel moet je er zeker geen 1 nemen, maar goed opgevoed zijn ze super lief.

hij heet donut hihi.
The cake is a lie!
pi_60938276
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:12 schreef ex het volgende:
Ik heb er nu eentje van 15 (een wonder dat hij nog leeft maar goed) en eentje van 8 weken. die van 15 heeft nog nooit wat fout gedaan, maar ik laat hem dan ook niet los lopen op plekken waar dat niet kan, omdat ik geen risico ga lopen. het zijn nou eenmaal drukke beesten waar je een hoop tijd in moet steken, vandaar dat ik me pup ook nu gehaald heb nu ik en mijn vriendin een hoop vrije tijd hebben om hem goed op te voeden.

Als je geen tijd hebt voor een jack russel moet je er zeker geen 1 nemen, maar goed opgevoed zijn ze super lief.

hij heet donut hihi.
Kan jouw Jack russel los lopen? Die van mij loopt gelijk weg
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:36:32 #160
189961 ex
aperture science
pi_60938928
dat kan die ja, heel goed zelfs heeft wel heeel heeel heeel veel werk gekost voordat hij bij ons bleef.

misschien is die ook wel te oud/lui om weg te lopen .
The cake is a lie!
pi_60958446
Die van mij komt wel terug, alleen wanneer hij wilt, haha, hij is ook nog maar een pup.
pi_60958689
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:14 schreef Dayuum het volgende:

[..]

Kan jouw Jack russel los lopen? Die van mij loopt gelijk weg
Dat monster van mij kan prima loslopen, moet wel een beetje oppassen met konijnen e.d. die wegschieten, dat doet hij eerst end enkt later, maar zelfs dan krijg ik hem nog wel teruggeroepen(beter is het goed in de gaten te houden wat er gebeurt, hem aan te roepen voordat hij in actie komt, dan is er geen enkel probleem).

Nu moet ik wel zeggen dat ik hem in de buurt van mensen e.d. graag aan d elijn heb, hij heeft een nogal grote mond namelijk
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_60962288
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 14:49 schreef sharonfactor het volgende:

[..]

wat schrijf ik nou, wil je soms zeggen dat ik lieg ofzo?
Ik denk dat je al dan niet moedwillig bent misleid maar dat is dus echt geen raszuivere Jack. Daar zit in ieder geval iets van Vlinderhond bij in.
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:40 schreef SHE het volgende:
Die kans is klein, want mijn katten bewegen zich in een afgesloten tuin, die kindervrij is
En een kind is geen hond, alhoewel kinderen tegenwoordig natuurlijk ook een beetje doorgefokt zijn.
There is no love sincerer than the love of food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')