Haha, serieus.. dus de Ajax-haters zijn gewoon aan het klitten als een stel allochtonen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag Jorien a.u.b weer op FOK!? Nu begint ie allemaal tegen mij te hijgen dat het 3-0 is.
Jullie krijgen wel allemaal de groetjes van hem.
Nee hoor. Wij staan met 3 punten achter op psv 2e in de eredivisie. feyenoord op.... stuk of 20 punten achter?quote:
Wat ben jij een ongelofelijke stakker. Ga rijtjesdansen met de rest van leernichten ofzo.quote:
Nieuw realisme? Werd wel eens tijdquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef Doc het volgende:
Voor deze wedstrijd heb ik echt helemaal geen enkele positieve post van Ajacieden gelezen. Het was zelfs allemeel heel negatief
Linedancen- DAT is pas een ziekte ...quote:
Hij deed het aardig in zn laatste wedstrijd. Maar ja.. dit was debiel slechtquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Ten Cate heeft het verkeerd aangepakt en ook nog eens de verkeerde spelers gebruikt.
Ik geloof dat altijd als Lindenbergh speelt dat hij een drama voor Ajax is.
Verkeerde spelersquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Ten Cate heeft het verkeerd aangepakt en ook nog eens de verkeerde spelers gebruikt.
Ik geloof dat altijd als Lindenbergh speelt dat hij een drama voor Ajax is.
Waarom zit jij niet in Londen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:03 schreef Vakkie_W het volgende:
Camplo jij bent toch zo'n echte 410 hoempappa hooli? Waarom ben je niet in Bremen?
Omdat hij niet zo 1-2-3 weg kan gaan als ajax verliest daar.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:03 schreef Vakkie_W het volgende:
Camplo jij bent toch zo'n echte 410 hoempappa hooli? Waarom ben je niet in Bremen?
met die play-offs (quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee hoor. Wij staan met 3 punten achter op psv 2e in de eredivisie. feyenoord op.... stuk of 20 punten achter?
Dit B-team is wel ongeveer gelijk aan de sterkste Feyenoordopstelling ja.quote:
Mwah, als je het niet erg vindt heb ik er niet meer zoveel vertrouwen in, deze wedstrijdquote:
Gezien wat er in de verdediging beschikbaar was is dat niet raar ...quote:
Hey, Hou je bek, ukquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
We spelen eerst thuis. Waarom zit jij niet in Bremen?
Nee, hij is hier zodat jullie je kunnen vermaken met hem. Dat gaat blijkbaar moeilijk als je eigen club speelt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat hij niet zo 1-2-3 weg kan gaan als ajax verliest daar.
Daar weet Rosenberg wel een antwoord op.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:04 schreef borisz het volgende:
Die commentator op ZDF snapt ook niet dat huntelaar niet speelt
Word je gearresteerd dan als je hoempappa gaat zingen in Duitsland?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat hij niet zo 1-2-3 weg kan gaan als ajax verliest daar.
+ 'doelpunt' geven.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:06 schreef Loserkid het volgende:
Met 11 man had dit een echte wedstrijd geweest..
Maar ja die KANKERscheids heeft de wedstrijd verneukt, thuisfluiter.
Als ik het goed heb, Wolf-Dieter Poschmann.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:05 schreef X-fi het volgende:
ZDF-commentator zei dat het GEEN goal was. Maarja, wie is hij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |