Ja! Die Nederlandse jongen in het doel van PSV is idd een stuk beter!!!11111quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef cultheld het volgende:
Steek in Oranje!!! Ik zie de kenners nog voor me: Dat is dé opvolger van Van der Sar. Als Ajax verstandig is, geven ze Vermeer de kans, want deze clown is en blijft een clown.
Nee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Janken bitch, op FOK! is het woord 'kanker' toegestaan als zijnde krachtterm. Misschien een keer buiten VBL komen.
Dat is geen Ajacied: In geen 100 jaar. Die mag Gomes wel opvolgen en anders gaat ie naar AZ of Feyenoord.quote:
Ik vraag mij echt af hoe je die in hemelsnaam kan geven als grens zijnde. Jehebt al kutbeoordelingen de hele wedstrijd.. en dat dit ook nog. Vaag.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Die was dus echt niet helemaal over de lijn.
En binnekort zonder jorien op fokquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Slecht voor NL voetbal![]()
Zonder Jasza en Stefmans dit deel![]()
Ontzettende domboquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:48 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja! Die Nederlandse jongen in het doel van PSV is idd een stuk beter!!!11111
Dacht dat het over het nieuwe oranje gin.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is geen Ajacied: In geen 100 jaar. Die mag Gomes wel opvolgen en anders gaat ie naar AZ of Feyenoord.
Zielig ventje.quote:
Oh oh wat erg dat iemand in de emotie eens kanker roept - nou dat maken we nou nooit mee in het stadion ...quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ja het uitlokken en klikken is wel wat triest inderdaad, maar ik vind het triester om met ziektes te roepen hier.
Afgezien van z'n random kaarten geven niet nee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:44 schreef Erasmusch het volgende:
Die scheidsrechter kan je idd niks verwijten jongens
Je vindt het dus gek dat mensen Steek als opvolger zagen omdat er geen echt alternatief was? Wie is hier nou de dombo, kneus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |