quote:
Op woensdag 14 februari 2007 21:06 schreef Plots het volgende:Aan de mensen die in het Openbaar vervoer hun "boterham met kaas".
Tussen aanhalingstekens omdat het vaak kakkers zijn. Die zo'n ding nemen en het zo
noemen: Boterham. en het niet geewoon brood noemen.
Wat ben jij toch een ongelofelijke pauper eerste klas. Kakkers die eten dus een boterham uit
zo een zakje of een plastic bak. Dan weet jij niet wat kakkers zijn en ga je alleen maar af op
je vooroordeel.
De mensen die dat doen pauper,zijn meestal heel wat slimmer dan jij want elk weldenkende
ziel die weet hoe geld verdiend moet worden en zijn dag begint,smeert elke ochtend zijn
boterhammen om mee naar het werk te nemen.
![]()
Dat is de normale gang van zaken.
Dat wij in de maatschappij van die paupers hebben die lekker makkelijk mobieltje zus,
en shaggie zo kopen, maar onderwijl wel klagen dat alles zo duur wordt of dat ze halverwege
de maand geen geld meer hebben die kopen in de ochtend voor ....euries zo een kleffe
sandwich bij een van die kraampjes bij de metro of nog erger, bij AH zo een fruitjuice ding
of zak chips en dan later klagen dat ze hartklachten krijgen op hun 30st.
quote:
Misschien hebben jullie het zelf niet in de gaten, maar op het moment dat je je boterhamzakje
uit je tas haalt,komen alle opgehoopte gassen en geuren van het broodje vrij.
De geuren dus van een volkoren snee brood wat al enorm stink, na 3 uur in zo'n zakje
te hebben gezeten.En daarbij ook nog eens de geur van het beleg.
Beleg heeft een geur, rookwaren hebben een geur,mensen hebben een geur.
Wat wil je nou pauper. Gaat met een ruimtepak in het OV zitten als je niet tegen
die geuren kunt of draag een mondkapje en doe een pruik op
quote:
Serieus. Die dingen meuren jongen
![]()
Ik krijg er nu, op het moment van typen,
serieus buikpijn van.Dus eet het even thuis, thuis met respect voor anderen, die
geen brood hebben.+ het is ook nog eens aso.
Ja, als ik soms naast mensen zit of sta die een sterke lichaamsgeur hebben of hun
haren niet hebben gewassen of hun jas niet hebben gestoomd of nog erger,een
hele sterke ochtend parfum geur bij zich dragen dan krijg ik ook weleens hoofdpijn.
Dus zeik niet zo en zet anders een raam open of neem de fiets als je geen auto kunt
permiteren. Heeft verder niets met respect te maken alsof je daarmee mensen bewust
provoceert. Brood eten is een normale gang van zaken,dus wen er maar aan