Ik neem aan dat de tegenstander z'n benen brak? (kan het niet volgen)quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Roooodddd
jij hebt echt geen leven heaquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je capslock staat aan. Zou die uit kunnen.
Het was tweemaal geel in 5 minquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de tegenstander z'n benen brak? (kan het niet volgen)
Zegt een PSV supporterquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:54 schreef mcyodogg het volgende:
Met z'n 10en voor de goal gaan liggen nu, jongens
Noem de laatste Nederlandse winnaar van de UEFA CUP plzquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:53 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Waar is feyenooit in de UEFA cup dan??![]()
- Doe jij eens normaal -quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je capslock staat aan. Zou die uit kunnen.
Als we het gaan hebben over prijzen uit het verleden gaat Feyenoord het heeeeeel dik verliezen en dat weet je zelf ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Noem de laatste Nederlandse winnaar van de UEFA CUP plz
Ah, gaan we weer op die toer?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:53 schreef RayMania het volgende:
Graag allemaal stoppen om op jorienvdherik te reageren, jorien zelf ook stoppen met uitlokken van reacties.
Maduro erbij graag.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:53 schreef Pjetr het volgende:
verkoop die lelijke lindenbergh aub heel rap
Noem de laatste Nederlandse winnaar van de CL plz.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Speelt feyenoord nog deze week?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Anita Meijer of Anita Witzier loopt warm
Hadden ze ook is een keer een succesje.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
CASquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hallo als je niet even een overtreding meer mag maken kunnen we beter gaan stoppen met voetballenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
ja hoor , geef hem ook maar een gele kaart.
Idd niet slim.
Die hoef ik de komende tijd iig niet meer zien nee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:55 schreef ub40_bboy het volgende:
`Lindenbergh mag gelijk een nieuwe club uitzoeken.
Slijngardquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:55 schreef venomsnake het volgende:
Anita..![]()
Bij groningen loopt nu een verdediger van Ajax, een rasta, hebben we gehuurd. konden jullie nu wel gebruiken.
en het mag doorquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:56 schreef Jasza het volgende:
OMG Sneijder word neergeschopt daar zeg.
Geen kaart zeker?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:56 schreef Jasza het volgende:
OMG Sneijder word neergeschopt daar zeg.
Volgens mij kan ik niet een crewforum tegen users pratenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:54 schreef Panick het volgende:
[..]
Ah, gaan we weer op die toer?
Zeggen dat ie het niet moet doen helpt die bij die randdebiel.
Je hebt ook een topic in het crewforum waar je dit kan regelen.
In Portugal heeft de les "Drama" een iets andere betekenis op de basisschool.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:56 schreef gday het volgende:
Fuck, wanneer is Diego afgestudeerd aan de toneelacademie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |