quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
die zwerver met dat kleedje altijd!
quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
hed ie bij de haphoek gegeten dan![]()
Noemen jullie dat echt plat?quote:
en waar mijn waarde mappy, pretenderen wij dat?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:00 schreef gday het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Noemen jullie dat echt plat?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Nou. Nergens. Daarom vraag ik het ook voor de zekerheid, aangezien dit een topic is waar men over het algemeen plat praat, en ik aanneem dat jullie geen Nederlands schreven ... of jullie zijn gewoon slecht in spelling. Dat kan ook.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
en waar mijn waarde mappy, pretenderen wij dat?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:08 schreef jpg97 het volgende:
Hallo Leute,
wie geht's? [afbeelding]
Ich habe meine klamotten ausgezieht und jetzt habe ich es kalt, verdammt noch mahl!
Sieg mein Führer im Arsch....neeeeeeeee
Jaaaaa das gibst doch nicht neeeeeeeeeeeDat ahnt wie KölschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEIN KERKRAHDS HABE ICH GESAGT!quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:08 schreef jpg97 het volgende:
Hallo Leute,
wie geht's? [afbeelding]
Ich habe meine klamotten ausgezieht und jetzt habe ich es kalt, verdammt noch mahl!
Sieg mein Führer im Arsch....neeeeeeeee
Jaaaaa das gibst doch nicht neeeeeeeeeeeJa, denk je echt dat we geloven dat dat Kerkraads is? Man, daar praten ze wel een beetje Duits, maar niet 100% Duits.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:53 schreef MutedFaith het volgende:
Keend deenk noets mie aon miech
Diech wets iech haw vaan ut leve
Diech hobs noe pech gaank toch liever weg
Ut is noe euver us gevech
Kom laot miech noe met ros
Diech wets iech haw vaan ut leve
Iech gaon met m’n vrun feeste in de stad
Iech hob ut nog noets zoe good gehad
Oké oké oké, soms zeggen ze "Jou" in plaats van "Du"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:21 schreef gday het volgende:
[..]
Ja, denk je echt dat we geloven dat dat Kerkraads is? Man, daar praten ze wel een beetje Duits, maar niet 100% Duits.
Woen neejt ver vaan Kerkrade oaf.... meh kin dat eg neejt verstoon heurquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:43 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Oké oké oké, soms zeggen ze "Jou" in plaats van "Du"
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:44 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Woen neejt ver vaan Kerkrade oaf.... meh kin dat eg neejt verstoon heur
Het luk waal, mar mit meujte.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:47 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
En kin stig dan eg Kerkroajs verstoon?
Kins dich efkes taege jpg97 zegke dejjae gein Pruus kals!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:55 schreef Max-Westerman het volgende:
Ich woen in Kirchroa
Jajotquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:35 schreef gday het volgende:
[..]
Kins dich efkes taege jpg97 zegke dejjae gein Pruus kals!
Wat is doar met?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:54 schreef Sloavink het volgende:
Kék noar me usérneem!
Hol op, vent, al te soezen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:15 schreef amvrosios het volgende:
platte bagger , kut topic...
Was sagen Sie?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:53 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jajot
It is jee Pruus néh
Maar wel e biesje Kölsch wa
Maar ect Kirchroatsj is och jans anesj
ofzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Ken't eem' !?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:15 schreef amvrosios het volgende:
platte bagger , kut topic...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |