en M6.......wat een heerlijke motor is dat trouwensquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
De BMW V10 motor, die dus in de M5 zit?
Gek genoeg had Berk het hier al overquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:37 schreef Berkery het volgende:
BMW M6
Klopt! Mijn foutquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Gek genoeg had Berk het hier al over
Heb je wel een prive chauffeur en een dikke bak onder je kontquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:53 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Asjeblieft niet zegik kijk wel mooi uit
Raar ja, ik was even vergeten te refreshen. Ik doe het en ik zie de vraag die ik weet en ik zie tevens dat nog niemand geantwoord heeft. Ik tik zo snel dat de rook van het toetsenbord komt maar helaas. Saskia is eerder.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:54 schreef SaskiaR het volgende:
En weer wacht iedereen 3 minuten alvorens antwoord te geven
Is het leuk werken in de US? Kun je daar relaxt postdoccen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef SaskiaR het volgende:
Ja en een hoop saai werk en gezeik.
En bovendien kick ik niet op auto's, dat leek me wel duidelijk
Ik ben nu nog Aio, dus nog geen doctor hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:57 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Is het leuk werken in de US? Kun je daar relaxt postdoccen?
Ja maar postdoccen lijkt natuurlijk wel veel op een aio-schap dus ik vroeg me af hoe de werkatmosfeer daar is. Nogal verschillend van hier heb ik gehoord (maw, er wordt van je verwacht dat je ook 's avonds en op zaterdag en zondag komt opdraven).quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik ben nu nog Aio, dus nog geen doctor hoor
En ik zit hier nu maar voor 3 maanden, dat is best relaxt (alleen een beetje koud...). Maar het is allemaal wel wat beter geregeld dan in NL; ze hebben tenminste gewoon geld voor hun mensen en hun gebouwen enzo.
Nou haar hoofdje is ook mooi hoor! Kijk maar eens naar die link die ik in een vorige post in dit topic heb gepost.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:00 schreef SaskiaR het volgende:
Wel een mooie buik, maar ze heeft een beetje een raar hoofd
Klopt......gifjes daarvan zijn erg moeilijk te vinden.....quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:07 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nou haar hoofdje is ook mooi hoor! Kijk maar eens naar die link die ik in een vorige post in dit topic heb gepost.
@ Der_Michael
Maar voor maximale sensatie moet het natuurlijk bewegen![]()
En gelijk het goede antwoord.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:07 schreef Der_Michael het volgende:
The Godfather
Dat laatste heb ik ook gehoord ja!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:08 schreef SaskiaR het volgende:
Er wordt helemaal niks verwacht, alleen dat je veel publiceert. De mensen werken dus wel hard, maar hoe, waar en wanneer je dat doet maakt niks uit... de meeste mensen werken thuis of in de bieb, maar niet op de uni. Niemand houdt bij wanneer je er bent, zolang je maar produceert maakt het ze niks uit of je dat 's nachts om 3 uur of zondag om 9 uur 's ochtends doet. En de sfeer is erg gezellig, veel geklets bij de koffieautomaat enzo
Haha, ik dacht die zit een vraag te zoeken!quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:17 schreef Der_Michael het volgende:
Iemand anders mag een vraag verzinnen........ga lekker vroeg naar bed vandaag![]()
Enne nog iets voor het slapen gaan voor Misterhttp://www.youtube.com/watch?v=g-8z-rYJT3Q
Maar een middagdutje wordt daar dus wel geaccepteerd? Moet ik daar misschien maar eens naartoe gaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:15 schreef SaskiaR het volgende:
Hier in de VS krijg je gewoon een sleutel en kan je erin wanneer je wil.
Van mijn collega die ook in de VS is geweest hoorde ik een verhaal van iemand die om 2 uur 's nachts probeerde in te breken in het gebouw omdat ie de sleutel kwijt was, en toen betrapt werd door iemand anders die daar ook zat te werken
Ik heb verschillende mensen in hun werkkamer zien te zitten/liggen slapenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:22 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Maar een middagdutje wordt daar dus wel geaccepteerd? Moet ik daar misschien maar eens naartoe gaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |