Grote negerin links zekerquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Scheelt dat een van de wijven op die bovenste drie foto's mijn wijf is
OUCH 1987 dan ben ik ouderquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:34 schreef Grasnaaier64 het volgende:
[..]
Wat heeft mijn leeftijd daarmee te maken?
Je hoeft hier niet alleen voor de foto's te komen...
1985.. ik schaam me kapotquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:00 schreef BonJovi het volgende:
[..]
OUCH 1987 dan ben ik ouderDus dan mag ik hier helemaal niet komen?
ik kom uit 1986 , dus valt wel mee vergeleken met jouwquote:
Nou, was Trance Energy niet 16+?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:14 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Ze zijn idd wel 18+, maar daarom niet minder lelijk/hoerig
'we' worden oudquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:27 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ik kom uit 1986 , dus valt wel mee vergeleken met jouwMaar iemand zei van te voren dat hij uit 1987 kwam en toen had iemand hem gequote dat hij te oud was hier, dus daarom maakte ik me zorgen omdat ik uit 1986 kwam
![]()
heul geyl!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Zeker, we moeten binnenkort MILF topic openen
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Zeker, we moeten binnenkort MILF topic openen
![]()
Problemen meequote:Op zondag 4 maart 2007 14:57 schreef Grasnaaier64 het volgende:
Het heet hier niet voor niets Puber&tienertalk... en aangezien mensen zoals deze quickie1985 zich nog steeds als een tiener gedragen met opmerkingen zoals ''Ik zou die linkse wel willen doen'' .....
Hier zouden we toch echt iets op moeten bedenken...
En toen zat de thee tegen m'n beeldschermquote:Op zondag 4 maart 2007 16:20 schreef M3CABRIO het volgende:
Van mijn part komen de opa's van die meiden zich hier afkarnen, kansloze ho's willen we zien geen impotente gasten van 17 die klagen dat viewers van 18 te oud zijn voor dit topic!
die onderste heb ik gezien!!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 13:06 schreef JopJuh het volgende:
dankzij klaagbaak
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat je je bek gewoon niet even lekker houd.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:57 schreef Grasnaaier64 het volgende:
Het heet hier niet voor niets Puber&tienertalk... en aangezien mensen zoals deze quickie1985 zich nog steeds als een tiener gedragen met opmerkingen zoals ''Ik zou die linkse wel willen doen'' .....
Hier zouden we toch echt iets op moeten bedenken...
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:20 schreef M3CABRIO het volgende:
Gaan we nu ook al meuten over de leeftijd van de bezoekers van dit topic?
Van mijn part komen de opa's van die meiden zich hier afkarnen, kansloze ho's willen we zien geen impotente gasten van 17 die klagen dat viewers van 18 te oud zijn voor dit topic!
Om het goede voorbeeld te geven en niet te discrimineren op sexuele geaardheid:
[afbeelding]
[afbeelding]
Op dat feest was ik ookquote:Op zondag 4 maart 2007 13:06 schreef JopJuh het volgende:
dankzij klaagbaak
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet je eens in het Paard van Troje kijkenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:03 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
Op dat feest was ik ook, ben ik nu ook breezer ?
Op zulk soort feesten komen trouwens wel mooie dames.
Is dat Nena uit DGK?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:34 schreef JortK het volgende:
Mooggguhhh schoonheid
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Stoer doen met z'n cola... Wat een verschrikkelijk mens is datquote:
GINGER KID!!!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:19 schreef Vierkantblokje het volgende:
[afbeelding]
zie haar zo stoer doen met die hoed!
Ze kijkt gewoon geil naar Harry Potter die met z'n magic wand zichzelf een grote leuter heeft aangemeten!quote:Op maandag 5 maart 2007 21:20 schreef Vierkantblokje het volgende:
[afbeelding]
Hier is ze weer, ze zit zwaaar aan de drugs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |