ja schitterend hè? En wij hebben het maar te moeten geloven!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Natasia heeft autorijles van 13:00 tot 15:45.
Ik ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:46 schreef Elounda het volgende:
Zit nog steeds in gesprek met Bart en Eric.. erg interessant dit...
Maar goed, Tante Ess is back, begrijp ik..
raar he? ene Jerryquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:49 schreef suleika25 het volgende:
Wie is dat mannetje daar in dat hoekje op zijn hurken????
ik kan Bart op dit moment goed begrijpen, Eric is wat dat betreft een prettige gesprekspartner..quote:
en ik geloof da nie meer zoquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:47 schreef Elounda het volgende:
[..]
ja schitterend hè? En wij hebben het maar te moeten geloven!
Ik geloof er ook geen kut van.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:49 schreef THCees het volgende:
[..]
en ik geloof da nie meer zo![]()
ik denk dattie gewoon naar haar "kindjes" is geweest![]()
Begint idd opvallend te worden. Hij noemde hem ook al niet toen hij het had over intelligentie, terwijl Huub dat wel is. Maar goed, ze liggen elkaar gewoon niet qua karakter, of Bart voelt zich een beetje bedreigd door Huub.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:47 schreef Taurus het volgende:
Bart mag Huub echt niet he.
Bart: Ik heb MER gedaan
Eric: Oh net als Huub? Die heeft ook iets met management gedaan
Bart: (overdreven ongeinteresseerd gezicht, beetje schouderophalend) Weet ik veel, weet ik niet.
Zijn die kleine dingetjes, hij wil laten merken dat Huub hem niets boeit.
En dat denk ik dus ook...quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:49 schreef THCees het volgende:
[..]
en ik geloof da nie meer zo![]()
ik denk dattie gewoon naar haar "kindjes" is geweest![]()
Ze moesten weg van die Jerry omdat Natasia haar audiodagboek moest gaan doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:50 schreef itsme het volgende:
Eric vlucht. Natasia neemt het kantoor gelijk over.![]()
Ik blijf er bij dat bart Huub zijn valkuil gaat worden. (als hij geen info krijgt van buitenaf natuurlijk.)quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:51 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Begint idd opvallend te worden. Hij noemde hem ook al niet toen hij het had over intelligentie, terwijl Huub dat wel is. Maar goed, ze liggen elkaar gewoon niet qua karakter, of Bart voelt zich een beetje bedreigd door Huub.
Bart is 'n behoorlijke binnenvetter, ik weet niet of hij echt speltactisch zit na te denken of dat ie dat alleen zo wil doen over komen. Ik snap ook dat plannetje niet wat hij zogenaamd aan het beramen is met Natasia en Brian, want er kan stemtechnisch niks tegen dat andere groepje worden begonnen. Dat gedoel met dat "als je me vertrouwt, ga je er gewoon in mee". Wat is dat nou weer.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:51 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Begint idd opvallend te worden. Hij noemde hem ook al niet toen hij het had over intelligentie, terwijl Huub dat wel is. Maar goed, ze liggen elkaar gewoon niet qua karakter, of Bart voelt zich een beetje bedreigd door Huub.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:52 schreef Rens_Wilders het volgende:
Amanda: HP de Tijd, wat is dat?
OMG. Ja want duizenden mensen staan te trappelen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze moesten weg van die Jerry omdat Natasia haar audiodagboek moest gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |