quote:Beste,
Als je een tv hebt die NTSC ondersteund dan kun je de Wii wel
aansluiten, maar je kunt vervolgens geen Europese spellen hierop spelen.
Dan moet je ook alleen maar Amerikaanse spellen spelen.
Je kunt ook geen beroep doen op de garantie als je een Amerikaanse Wii
hebt.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Ja, ik hier hetzelfde. Ik heb niet eens zolang hoeven wachten terwijl ik niet op een reserveringslijst stond, 20 dec. had ik hem volgens mij, ben een weekje min of meer op zoek geweest.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:06 schreef smash789 het volgende:
Is het nou serieus nog steeds zo'n probleem om een Wii op de kop te tikken? Ik ga me bijna schuldig voelen, ik heb 'm hier al sinds mid december staan, en hij staat vooral stof te verzamelen omdat ik er amper tijd voor heb. En ik heb destijds absoluut geen moeite hoeven doen om 'm te kopen, gewoon bestellen op consoleshop.nl en de volgende dag ophalen
klantvriendelijk richting die andere mensenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:19 schreef renwan het volgende:
Mijne komt van Dixons hier in zwijndrecht. Ze hadden er nog een over en die gozer was te lui om de lijst af te bellen, kon hem dus zo meenemen.
Geen wachtlijsten voor mij!
Kloptquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:27 schreef LWaS het volgende:
Nou heb ik een Wii, maar ben ik driftig op zoek naar Wii Play..dat is bijna net zo'n moeilijke opgave volgens mij![]()
Same here.....maar nergens te vindenquote:driftig op zoek naar Wii Play
BoF aan de Wiiquote:
Oh, dan heb ik een keer geluk gehad! Joechei!quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:02 schreef FrankP het volgende:
[..]
Same here.....maar nergens te vinden
Løk! Na het weekeinde gaan we wiiënquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:33 schreef Duvel het volgende:
Wii play was vanmiddag te verkrijgen bij de V&D te HC in Utrecht.
Ik was ook elke keer bang dat ze gingen lachen als ik het vroeg maar dat is uiteindelijk niet voorgekomen bij mijquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef Faithz het volgende:
Ze lachten bij de Bart Smit vanmiddag gewoon uit toen ik naar de Wii vroeg![]()
lol, dat had ik ook bij de Dixons hier in de buurt een week geledenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:19 schreef Faithz het volgende:
Ze lachten bij de Bart Smit vanmiddag gewoon uit toen ik naar de Wii vroeg![]()
Da's lullig, ze hadden er nog een stuk of vier rond een uur of één...quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:30 schreef m0ridin het volgende:
Nou, net even langs de Mediamarkt en V&D geweest maar niks meer... irritante zut. Toch weer geduld moeten hebben, lastig is dat...
Het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:49 schreef Faithz het volgende:
- Amazon.de lijkt nu ook leeg te zijn
Volgens de DHL-statuspagina moet mijn Wii bezorgd zijn, maar aangezien ik 'm niet bij mezelf heb laten bezorgen, heb ik 'm nog niet in handen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:51 schreef KosLooney het volgende:
Vandaag me wii ontvangen uit Duitsland![]()
Ik ga morgen zelda en een wii-mote halen in Breda, dus zal gelijk ff kijken of ik nog wat wii's of wii-play kan spotten![]()
Uitverkocht hequote:Op donderdag 15 februari 2007 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
3 maanden na de release nog steeds zo slecht verkrijgbaar. Goed bezig Nintendo.
Reken er maar op dat dit nog een maandje of 3 gaat duren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
3 maanden na de release nog steeds zo slecht verkrijgbaar. Goed bezig Nintendo.
Prima, mijn eerste hype is voorbij en ik wacht nu gewoon tot de releasen van Metroid Prime 3 en Super Mario Galaxy.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:19 schreef Pronk het volgende:
Reken er maar op dat dit nog een maandje of 3 gaat duren.
Heb je die nunchuck nodig voor Sport of Play?quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:22 schreef Asap het volgende:
Ik had mijn WII gewoon in Duitsland gescoord in Bremen. Winkel in en gewoon beschikbaarGewoon een dagje uit ervan maken.
WII Play had ik besteld via Bart Smit en had het binnen een week binnen. Stond uitverkocht, maar binnen een paar dagen een mail dat het binnen was. De 2e nunchuk kon ik ook gelijk scoren.
Wanneer ben je daar geweest btw?quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:22 schreef Asap het volgende:
Ik had mijn WII gewoon in Duitsland gescoord in Bremen. Winkel in en gewoon beschikbaarGewoon een dagje uit ervan maken.
WII Play had ik besteld via Bart Smit en had het binnen een week binnen. Stond uitverkocht, maar binnen een paar dagen een mail dat het binnen was. De 2e nunchuk kon ik ook gelijk scoren.
Bij een willekeurige speelgoedwinkel, iets huppeldepup Toys ofzo. Ik heb thuis wel de bon, zoek het wel even op.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:36 schreef Faithz het volgende:
[..]
Wanneer ben je daar geweest btw?
Voor beide Sports voor Boxen, Play niet echt nodig, kan je wel gebruiken bij 1 of 2 games.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heb je die nunchuck nodig voor Sport of Play?
Ohquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:48 schreef Asap het volgende:
[..]
Bij een willekeurige speelgoedwinkel, iets huppeldepup Toys ofzo. Ik heb thuis wel de bon, zoek het wel even op.
haha, ik ben er ongeveer een maand geleden geweest.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:51 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ohmaar ik bedoelde deze week, of 2 weken geleden.
Ah, handig. Gelukkig hebben de Duitsers het zelfde TV-systeem als wij, PAL dus.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:07 schreef Faithz het volgende:
Heb de startpost gewijzigd met een mail van Nintendo. Had namelijk de mogelijkheid om een US versie te kopen. Dit is niet het eerste antwoord wat ik kreegheb 4 keer gevraagd WAAROM de us versie hier niet goed werkt... en eindelijk duidelijk antwoord.
Zelfde dus als met de PS2.
ligt dus niet aan de gamecube of de ps2 maar aan je televisiequote:Op donderdag 15 februari 2007 13:07 schreef Faithz het volgende:
Heb de startpost gewijzigd met een mail van Nintendo. Had namelijk de mogelijkheid om een US versie te kopen. Dit is niet het eerste antwoord wat ik kreegheb 4 keer gevraagd WAAROM de us versie hier niet goed werkt... en eindelijk duidelijk antwoord.
Zelfde dus als met de PS2.
Het is niet alleen maar populariteit.quote:
Die ondersteund gewoon ntsc. Het ligt weldegelijk aan de Wii.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
ligt dus niet aan de gamecube of de ps2 maar aan je televisie
Maar snap dan niet wat er niet kan werkenquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:50 schreef Faithz het volgende:
[..]
Die ondersteund gewoon ntsc. Het ligt weldegelijk aan de Wii.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |