Of jij moet na je werk boodschappen doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:37 schreef Enchanter het volgende:
Klacht: bejaarden moeten lekker smiddags boodschappen gaan doen![]()
Idd...quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:40 schreef denka het volgende:
[..]
Of jij moet na je werk boodschappen doen![]()
Iets met trainen enzo , en na 6 uur is veels te drukquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:40 schreef denka het volgende:
[..]
Of jij moet na je werk boodschappen doen![]()
Nou, ik wel hoor:quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:56 schreef Everia het volgende:
Heb ooit een zomer in een supermarkt gewerkt waar twee grote bejaardenhuizen in de buurt waren. 's Ochtends om kwart voor acht stonden er hele rijen voor de deur van bejaarden die allemaal naar binnen wilden. Ik heb het nooit begrepen.
Dan hebben ze de hele dag nog voor zich. Die staan altijd vroeg op.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:56 schreef Everia het volgende:
Heb ooit een zomer in een supermarkt gewerkt waar twee grote bejaardenhuizen in de buurt waren. 's Ochtends om kwart voor acht stonden er hele rijen voor de deur van bejaarden die allemaal naar binnen wilden. Ik heb het nooit begrepen.
Whaha!quote:
Dan laat je de vrouw gaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Iets met trainen enzo , en na 6 uur is veels te druk![]()
Ik begrijp dat ook nooit, zie het ook altijd...quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:56 schreef Everia het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:41 schreef GioStyle het volgende:
Bejaarden die op zaterdags boodschappen doen.
Als de supermarkten open zijn, dan hoor jij allang aan het werk te zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:37 schreef Enchanter het volgende:
Ze hebben GVD de hele dag de tijd , nee uitgerekend smorgens vroeg als ik vlak voordat ik naar m'n werk ga nog ff snel boodschappen ga doen , staat er weer een rij met alleen maar 70 plussers voor de kassa.
Klacht: bejaarden moeten lekker smiddags boodschappen gaan doen![]()
Bron?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:46 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Als de supermarkten open zijn, dan hoor jij allang aan het werk te zijn.
Ik denk dat er nog maar weinig haar zit aan die oudjes! Tenzij het lichaamshaar is op de vreemdste plekkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:21 schreef switchboy het volgende:
Waarom kunnen die behaarden niet gewoon een hobby zoeken? W
Wie maakt dat uit? Misschien mag ie wel later beginnen omdat ie geen zin heeft om in de files te staan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:46 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Als de supermarkten open zijn, dan hoor jij allang aan het werk te zijn.
Mijn ouders zijn niet bejaard nee. Het gaat erom dat die figuren de hele dag de tijd daarvoor hebben als anderen aan het werk zijn, maar nee ze moeten dan ook perse vroeg.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:44 schreef tulpstekker het volgende:
mijn ouders zijn ook bejaard :| enne me pa haalt ook vroeg ze boodschappies ... jullie ouders niet ??
Best erg zulke berichten
OVERAL zit haar.. vieze lange plakharen op de benen, hair-extensions onder de oksels, en bossen schaam- en konthaar, en in dat laatste blijven ook altijd tarrels hangenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:34 schreef Djeez het volgende:
Ik denk dat er nog maar weinig haar zit aan die oudjes! Tenzij het lichaamshaar is op de vreemdste plekken![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |