Huub weet hoe hij Amanda moet bespelen. Hij speelt het slim!quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:27 schreef 2live het volgende:
amanda vertelt huub hoe hij zijn haar moet verzorgen. Nu zelf ook ff in de praktijk brengen, Amanda
Ja dat ken ik. "Mijn beste vrienden zijn homo/marokkaan/etc. MAARRR...."quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:24 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
![]()
Bovendien heeft Brian vrienden die homo zijn dus dan is het erg raar als hij tegen Eric zou zijn om het feit dat hij homo is.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat ken ik. "Mijn beste vrienden zijn homo/marokkaan/etc. MAARRR...."
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:28 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Huub weet hoe hij Amanda moet bespelen. Hij speelt het slim!
Toen Palma daar kwam werken was Bart de eerste die zei: "dat is een omgebouwde, nou lekker dan"quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:23 schreef Day het volgende:
[..]
Aan zijn blikken richting Eric en aan zijn lichaamstaal.
Daarmee zeg ik overigens niet dat Bart homofoob is, maar dat het in zijn vriendenkring waarschijnlijk niet zal stikken van de homo's en hij daarom niet weet wat voor houding hij tegenover hem aan moet nemen.
Ik vind Bart ook veel meer een prototype 'macho' dan Brian.
Zo is dat.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:27 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Waarom zou je het willen als het niet nodig is... iedereen heeft al een eigen slaapplek.
Of Menno repareert A- DELquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:29 schreef BONG4002 het volgende:
Mocht het kapsel van Huub mislukken door Amanda, dan repareert Menno het wel
Treffende gedachtequote:Op woensdag 14 februari 2007 14:30 schreef Day het volgende:
Eric doet me denken aan die verkopers in van die grote warenhuizen (Correkt, Mediamarkt, etc) in zijn zwarte broek, overhemd en stropdas.
Hmmm, weet niet of dat zo is. Eric gaf voor hij in dat huis kwam al aan dat hij Brian een homofoob vond. Dus of de cp-verdeling puur en alleen daarop gebaseerd was, betwijfel ik.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:29 schreef pullup het volgende:
Zonder de discussie opnieuw aan te gaan of Brian nu homofoob is of niet, evenmin wil ik de discussie verder uitdiepen of Bart meer of minder homofoob is dan Brian.
Feit is dat Erik gisteren blijkbaar een uur kreeg om contact te maken met de rest en op die basis zijn contactpunten ging verdelen.
Blijkbaar deed Bart het goed in dat uur door de opmerking dat Erik best naast hem mocht liggen en Brian deed het tegenovergestelde.
Erik gaf aan dat dit een belangrijk punt was bij zijn verdeling, vandaar Bart 75 en Brian 5 punten
Volgens mij was dat meer omdat Bart voortdurend bang is dat het programma "afglijdt". Het moet vooral 'van niveau' zijn, en een travestiet in de show stoppen vindt hij een zwaktebod.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:30 schreef Elounda het volgende:
[..]
Toen Palma daar kwam werken was Bart de eerste die zei: "dat is een omgebouwde, nou lekker dan"
Toen bespeurde ik al iets van Homofobie bij Bart, ment name aan de manier waarop hij e.a. zei.
Uhh.. Bart heeft in de Reguliersdwarsstraat gewerkt in de horeca. Zal toch zeker niet dat hij er meer moeite mee heeft.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ach, mannen onder elkaar maken wel vaker 'grappen' over homo's. Loop maar 'ns de eerste de beste sportkantine in, dan kan je je lol op.
Persoonlijk denk ik dat Bart nog meer moeite met Eric heeft, dan Brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |