Wél als je het in deze setting niet wil. Slaat toch totaal nergens op.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat heel wat hetero-mannen dat niet zouden willen. Maar dat betekent nog niet dat ze homofoob zijn.
Al voor Eric het huis in kwam beweerde hij dat (het stond tenminste op DGK site, maar dat kan natuurlijk wat aangedikt zijn), dus dat kan het niet zijn geweest.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Brian weigerde om met hem in een bed te gaan liggen en stamelde daarvoor wat matige excuses bij elkaar
Juist wel toch, als Erik hem er al over had horen praten ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:21 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Al voor Eric het huis in kwam beweerde hij dat (het stond tenminste op DGK site, maar dat kan natuurlijk wat aangedikt zijn), dus dat kan het niet zijn geweest.
Toen Eric gisteren vroeg waar hij kon slapen, opperde Bart direct ook de mogelijkheid dat hij naast hem zou gaan slapen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:19 schreef Day het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Bart nog meer moeite met Eric heeft, dan Brian.
Aan zijn blikken richting Eric en aan zijn lichaamstaal.quote:
Misschien heeft Amanda de capture ook gezienquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:22 schreef snetje het volgende:
hoe krijgt huub het toch elke keer weer voor elkaar dat alle vrouwen aan hem willen zitten![]()
![]()
En dat leverde hem blijkbaar de 75 contactpunten opquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Toen Eric gisteren vroeg waar hij kon slapen, opperde Bart direct ook de mogelijkheid dat hij naast hem zou gaan slapen.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat heel wat hetero-mannen dat niet zouden willen. Maar dat betekent nog niet dat ze homofoob zijn.
geeft niks, je bent homoquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb zo'n vaas die bij Sylvia staat bij het raam.
Hij zei ook niet pertinent nee, hij zei dat hij er moeite mee zou hebben, omdat hij hetero is en Eric homo en dat hij dat zelf nog nooit had gedaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:24 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
![]()
Bovendien heeft Brian vrienden die homo zijn dus dan is het erg raar als hij tegen Eric zou zijn om het feit dat hij homo is.
LOL ... daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:22 schreef snetje het volgende:
hoe krijgt huub het toch elke keer weer voor elkaar dat alle vrouwen aan hem willen zitten![]()
![]()
Das echt geen homovaas..dat is een paremoerkleurig interieur object voor metroseksuelen.quote:
Waarom zou je het willen als het niet nodig is... iedereen heeft al een eigen slaapplek.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Wél als je het in deze setting niet wil. Slaat toch totaal nergens op.
heeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooiquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:27 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Das echt geen homovaas..dat is een paremoerkleurig interieur object voor metroseksuelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |