Zo te zien heeft Amanda wel plezier en gezellig dat Eric er ook zo bij zit..quote:
Iemand een duidelijke cap daarvan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:15 schreef jacqjacq het volgende:
amanda is helemaal in haar element in de kapsalon, ik vind het eerlijk gezegd wel leuk voor haar, je ziet dat ze het leuk vind om aan andere mensen te tutten. En ze heeft huub een veel beter kapsel gegeven dan dat de reguliere kapper deed. Dit past beter bij zijn hoofd en hij ziet er iets ''mannelijker'' uit. Dat andere kapsel gaf hem een 14-jarigen-uiterlijk.
Huub: "Hell yeah!"quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:18 schreef BONG4002 het volgende:
Eric: "A Dirty mind is a joy forever"
Precies.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:15 schreef jacqjacq het volgende:
amanda is helemaal in haar element in de kapsalon, ik vind het eerlijk gezegd wel leuk voor haar, je ziet dat ze het leuk vind om aan andere mensen te tutten. En ze heeft huub een veel beter kapsel gegeven dan dat de reguliere kapper deed. Dit past beter bij zijn hoofd en hij ziet er iets ''mannelijker'' uit. Dat andere kapsel gaf hem een 14-jarigen-uiterlijk.
Precies. Discussies moet ze zich altijd mee bemoeien en meestal slaat het nergens op wat ze zegt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:19 schreef suleika25 het volgende:
Zolang Amanda haar mond een beetje dichthoud en gewoon een beetje lief lacht...komt ze best leuk over. Maar helaas, meestal, vooral bij discussie's komt er niet veel meer uit dan onnozel gekwaak.![]()
Zoals bij een BB elke keer de kaarten weer werden geschud als er iemand verdween blijkt ook hier weer dat groepsdynamiek toch (voor mij) erg onvoorspelbaar is. Alle verhoudingen komen totaal anders te liggenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:17 schreef itsme het volgende:
Tot nu toe vind ik het wel leuk met die Eric in het huis.
De dimensies lijken weer anders in het huis.![]()
vanaf 13 uur.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Maar we hebben weer 4 streams. Dus de regel dat dat pas na 4 uur gebeurt is van de baan?
Goede zaak
Vanaf 13.00 uur tegenwoordig sinds eergisterquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Maar we hebben weer 4 streams. Dus de regel dat dat pas na 4 uur gebeurt is van de baan?
Goede zaak
En dat maakt BB en ook DGK zo boeiend, één verandering in de groep (iemand eruit of iemand erbij) brengt bijzonder veel teweegquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Zoals bij een BB elke keer de kaarten weer werden geschud als er iemand verdween blijkt ook hier weer dat groepsdynamiek toch (voor mij) erg onvoorspelbaar is. Alle verhoudingen komen totaal anders te liggen![]()
echt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:21 schreef suleika25 het volgende:
Brian zit maar steeds uit zijn raampje te gluren om te kijken of natasia weer terugkomt....hij is zo zielig alleen.....je zou bijna meelijden krijgen....bijna dan he![]()
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat maakt BB en ook DGK zo boeiend, één verandering in de groep (iemand eruit of iemand erbij) brengt bijzonder veel teweeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |