Huntelaar uit bij Bremen heeft weinig nut, verdedigers van hun zijn niet echt snel dus dit is misschien wel beter.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja ik kan je geen ongelijk geven.
Geen Huntelaar, geen Perez........
Ik volg de topics ook op de voet maar ik wist het ook niet of Huntelaar geschorst was. Om de dag heb je een nieuw topic hier.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:27 schreef stefmans het volgende:
[..]
Het word iedere 20 posts gevraagt, je kan ook een klein beetje moeite doen.
Zelfs een Roger die nog geen fuck heeft gepresteerd krijgt nog de voorkeur boven Perez.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Huntelaar uit bij Bremen heeft weinig nut, verdedigers van hun zijn niet echt snel dus dit is misschien wel beter.
Perez moet er wel in ja voor Knooflook Lindenbergh![]()
Roger speelt defensief, Perez offensief.. Dan heeft dat niets met voorkeur te makenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zelfs een Roger die nog geen fuck heeft gepresteerd krijgt nog de voorkeur boven Perez.
![]()
Owh ja het heeft allemaal weer met Henkie's tacktiek te maken dat 1 van de beste spelers die Ajax heeft nooit speeltquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Roger speelt defensief, Perez offensief.. Dan heeft dat niets met voorkeur te maken
Hoe zou jij de opstelling doen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Owh ja het heeft allemaal weer met Henkie's tacktiek te maken dat 1 van de beste spelers die Ajax heeft nooit speelt.
Steekquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hoe zou jij de opstelling doen?
Mijn broek zakt helemaal af als hij zondag tegen Excelsior niet speelt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Owh ja het heeft allemaal weer met Henkie's tacktiek te maken dat 1 van de beste spelers die Ajax heeft nooit speelt.
Heitinga Stam Roger Lindenberghquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hoe zou jij de opstelling doen?
Prima opstellingquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heitinga Stam Roger Lindenbergh
Gabri Perez Sneijder
De Mul Huntelaar Babel/Leonardo
Ik zou die Donald niet in de basis laten beginnen. Daarnaast zou een extra dosis creativiteit in de vorm van Perez goed kunnen uitpakken vanavond naar mijn mening. En ik zou gewoon Huntelaar in de spits gooien.
Ik denk dat dit iets te aanvallend is voor een uitwedstrijd tegen Werder Bremen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heitinga Stam Roger Lindenbergh
Gabri Perez Sneijder
De Mul Huntelaar Babel/Leonardo
Ik zou die Donald niet in de basis laten beginnen. Daarnaast zou een extra dosis creativiteit in de vorm van Perez goed kunnen uitpakken vanavond naar mijn mening. En ik zou gewoon Huntelaar in de spits gooien.
Daar moeten we het juist van hebben. Sowieso moet Ajax het niet hebben van verdedigen en hopen op een counter, en al helemaal niet met deze defensie.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:56 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik denk dat dit iets te aanvallend is voor een uitwedstrijd tegen Werder Bremen.
Aanval is de beste verdediging, en zeker met de verdediging die Ajax vanavond voor handen heeftquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:57 schreef opgebaarde het volgende:
Leuke opstelling maar wel erg aanvallend ingesteld, against sje Germans,![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:57 schreef denthemen het volgende:
come on boys! Vandaag is de dag, schop die Diego maar in een rolstoel, rij ik hem er nog uit ook![]()
Hm, daar zit wel wat in, kijkt ook wat rustgevenderquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Aanval is de beste verdediging, en zeker met de verdediging die Ajax vanavond voor handen heeft
Ja, inderdaad te aanvallend dan. En sowieso, zoals iemand al zei, is Perez en Sneijder op een 3mansmiddenveld veel te aanvallend.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:56 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik denk dat dit iets te aanvallend is voor een uitwedstrijd tegen Werder Bremen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |