Ok, ik ben onwetend...welk spandoek?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:39 schreef SiemeN het volgende:
Het spandoek zorgt voor Diego. Nogmaals.
Owja daar had het iets mee te makenquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:52 schreef Everett het volgende:
Als er een spandoek wordt gemaakt, dan kan het misschien beter over z'n pa gaan die sinds kort in de bak zit. Maar ik weet niet of het echt verstandig is om Diego extra te prikkelen.
Iddquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:54 schreef venomsnake het volgende:
Zal Diego een worst zijn wat voor spandoekjes er in het Ajax vak hangen..
Was er in Auxerre ook geen spandoekje gemaakt voor Kalou? Die scoorde toen nog...quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Vind het ook geen goed plan eigenlijk. Sta je daar met je stoere spandoekje en een 5-0 nederlaag straks.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Vind het ook geen goed plan eigenlijk. Sta je daar met je stoere spandoekje en een 5-0 nederlaag straks.
En vervolgens weer 4 wedstrijden schorsing krijgen? Nee dankjequote:Op woensdag 14 februari 2007 14:59 schreef Everett het volgende:
Die spandoeken zullen hem weinig doen. Misschien is het beter als Sneijder per ongeluk op zijn knie gaat staan.
Nee was in de thuiswedstrijd. Kalou dan l'arbe de banana ofzoiets..quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Was er in Auxerre ook geen spandoekje gemaakt voor Kalou? Die scoorde toen nog...![]()
Ik heb het over per ongeluk hè. Kan gebeuren natuurlijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En vervolgens weer 4 wedstrijden schorsing krijgen? Nee dankje
Hehequote:Op woensdag 14 februari 2007 15:03 schreef Everett het volgende:
[..]
Ik heb het over per ongeluk hè. Kan gebeuren natuurlijk![]()
HIj was mee naar Zuid-Afrika en de technische staf was erg lyrisch over hem.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:11 schreef keijz het volgende:
Heeft iemand die Donald wel eens in actie gezien?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Laat ze maar lekker verliezen met die kanker opstelling van Henk.
nee, we laten ze nog gissenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:17 schreef Suijk het volgende:
Definitieve opstelling is nog niet bekend toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |