Andersom is ook zo erg.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:46 schreef teamlead het volgende:
hij: "wat ben je chagerijnig? is er iets?"
zij: "er is niks"
hij: "pms ofzo"
zij:![]()
IK BEN NIET CHAGERIJNIG!!!!!
![]()
![]()
hij:
*proest*quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:02 schreef klenski het volgende:
Na een hectische periode eindelijk een weekend thuis. Het is druilerig weer, en er is een oude zwartwitoorlogsfilm op de buis. Gezellig, knus met zijn tweeen op de bank. Plots...
Zij: "Zeg eens wat liefs.."
...
Alsof je het ooit goed kunt doen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:07 schreef Barbaaf het volgende:
Onbeschaamde TVP, dit topic kan m'n leven redden als de dame met wie ik nu date 'een stap verder' wil gaan![]()
en het 300 schoenenwinkels in en uit sjokken om uiteindelijk terug te keren naar de 1e? Waar ze dan, als je echt geluk hebt, die schoenen die ze wil hebben net uitverkocht hebben?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Alsof je het ooit goed kunt doen..
Bereid je je ook voor op haar overvolle kledingkast en de klassieke zin "Maar ik heb niks om aan te trekken!" als er een feestje is?
of als ze thuiskomt met 5 tassen met nieuwe kleren, (met het super argument: het was in de aanbiedingquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Bereid je je ook voor op haar overvolle kledingkast en de klassieke zin "Maar ik heb niks om aan te trekken!" als er een feestje is?
"Schat, ik moet je iets vertellen... Weet je nog toen ik afgelopen mei een weekendje weg ben geweest en daarna heb opgebiecht dat ik een gangbangweekend had met de jongens? Dat is een leugen. Ik ben gekidnapt naar een onbekende lokatie, waarvan ik denk dat het onder de grond lag. Daar ben ik geslagen, bespuugd, gewoonweg gemarteld. Het enige wat ze wilden weten was mijn pincode. Ik ben niet gebroken en ik ben bevrijd door de CIA."quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Andersom is ook zo erg.
Zij: Is er iets?
Hij: Nee, hoezo?
Zij, Jaweeeeeeeeel, ik zie het aan je. Er is wat.
etc...
Lief toch, nog denken dat er hoop isquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:06 schreef MrFl0ppY het volgende:
Zo hier zitten echt een paar aanstellers tussen zeg! Als mijn vriendin eikel tegen me zegt kan ze er gerust van uitgaan dat ik er al helemaal niet serieus neem. Gelukkig weet ze dit ook. Wat sommige allemaal pikken
ow ja, schuldigquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:12 schreef Spelvoutje het volgende:
[..]
of als ze thuiskomt met 5 tassen met nieuwe kleren, (met het super argument: het was in de aanbieding)
zegt ze ik gooi ook wel iets weg hoor.
Week later ontdek je de ze wel geteld 1 tshirt weggedaan heeft.
Er is altijd hoopquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lief toch, nog denken dat er hoop is
sterker nog: zij hoefden zelf eigenlijk ook niet zo nodigquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:30 schreef Posdnous het volgende:
Alles spiegelen aan vriendinnen, of het nu kleding, ouders, baby's of whatever is.
Als vrienden van mij een kind krijgen hoef ik er zelf echt geen.
"we misten wat in onze relatie"quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
sterker nog: zij hoefden zelf eigenlijk ook niet zo nodig
Is best leuk hoor, zo'n kleine schreeuwlelijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:41 schreef SlimShady het volgende:
[..]
"we misten wat in onze relatie"![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:41 schreef SlimShady het volgende:
[..]
"we misten wat in onze relatie"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |