quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:04 schreef gateway het volgende:
game on!
Heb ik vanmorgen rond 6 uur al gedaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:25 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Als iedereen nu vandaag zijn/haar geliefde(n) een extra lange Valentijnsboodschap stuurt, is dat weer goed voor de toetsjes.![]()
Team SamenKopen.netquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:34 schreef DaveMasteR het volgende:
Waar zijn die twee vertrekkers heen gegaan?
Mij het wachtwoord geven, zodat ik het team kan joinen!quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:54 schreef vdvorst het volgende:
Jammer van de vertrekkers,
maar wat doe je er aan he,
Als je vandaag pulsed, sta je morgen bij de stats.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:58 schreef _krizip_ het volgende:
[..]
Mij het wachtwoord geven, zodat ik het team kan joinen!
Heb nog wat keys en clicks klaarstaan...
Mooiquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:58 schreef _krizip_ het volgende:
[..]
Mij het wachtwoord geven, zodat ik het team kan joinen!
Heb nog wat keys en clicks klaarstaan...
Heb je nu als het goed isquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:26 schreef _krizip_ het volgende:
Ik wil ook meedoen!
Wacht nog op antwoord van Slarioux voor het wachtwoord...
voor, een DPC team? of?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:24 schreef JortK het volgende:
Ik ben voor +O+
Wilkommen !quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:33 schreef _krizip_ het volgende:
En ik ben lid!![]()
Ik puls vanmiddag nog ong. 170.000 keys
Welkomquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:33 schreef _krizip_ het volgende:
En ik ben lid!![]()
Ik puls vanmiddag nog ong. 170.000 keys
Hé wat mot datquote:[message=27481275,noline]vandevorst schreef op zondag 11 februari 2007 @ 13:42[/message]:
[...]
omdat ik hier (iig nog) niet veel zit,
ik weet niet of jij mijn posthistorie kunt kijken, maar dat is niet veel,
op fok zit ik veel vaker (sorry, ik weet het, )
misschien komt er ooit een dag, dat ik hier meer zit dan op fok, (gemiddeld) en dan kom ik jullie helpen
en in de tussentijd ga ik keys sparen, dat het ook wat zin heeft (heb momenteel 735k)
nee, maar daar kijk ik wel ooit op he,quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:35 schreef wonderer het volgende:
Hey, vdvorst, niet over gaan lopen naar GoT he?!
ssstt!quote:
tuurlijk, moet toch weten wat g0t aan het uitvreten is,quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:52 schreef JortK het volgende:
Neej maar vooral dat 'Ik weet het' stukje is het mooiste vdvorst
* JortK denkt dat vdvorst spion is![]()
![]()
kenmerk van een echte spion. doen alsof je bij ons hoortquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:57 schreef vdvorst het volgende:
[..]
tuurlijk, moet toch weten wat g0t aan het uitvreten is,
zonder dat ze het doorhebben he
ze hebben nog geen mega-pulse geplanned
Wat doe jij dan op de eerste plaats in het FOK! team?quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:33 schreef DaveMasteR het volgende:
Wat kan die eerste plaats nou schelen, dat zijn toch cheaters.
Correctie: 17e.quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:43 schreef Xebber het volgende:
Als ik nu zou pulsen, zou ik 18e zijn.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:56 schreef Bruce117 het volgende:
pfffft.
Vanmorgen 2 crashes gehad van mijn laptop
Maar gelukkig heb ik mijn keys nog.![]()
zit op mijn laptop iets boven de 500.000
pc zijn er nog een een 70.000
Ik bedoel ,die kun je niet inhalen want dan toveren ze weer een x-aantal keys uit hun mouw.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:42 schreef Xebber het volgende:
[..]
Wat doe jij dan op de eerste plaats in het FOK! team?![]()
grapje...
Ja maar het is wel het proberen waard denk ikquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:28 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Ik bedoel ,die kun je niet inhalen want dan toveren ze weer een x-aantal keys uit hun mouw.
Ik ben daar één van. Zowel het niet weten wat DPC is, als het fuseren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:52 schreef Tackleberry het volgende:
FOK! en GOT samen klinkt op zich best leuk, maar ik denk niet dat er veel FOK!kers zijn die weten wat DPC is...Bovendien zullen er in beide 'kampen' ook een aantal/hoop zijn die het helemaal niet willen...
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:32 schreef vdvorst het volgende:
jammer dat jullie dat denken,
ik, spion voor g0t?![]()
vandaag niet vee keys trouwens, iets van 5 k hooguit
Goed vasthouden ! (En meer typen)quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:39 schreef Jojogirl het volgende:
Oe jak, ik val bijna van pagina 6 van de team-stats af.
weinig gevoel voor humor zekerquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:32 schreef vdvorst het volgende:
jammer dat jullie dat denken,
ik, spion voor g0t?![]()
vandaag niet vee keys trouwens, iets van 5 k hooguit
zekersquote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:20 schreef DutchErrorist het volgende:
jortk moet zijn mond houden
vdvorst is cool
Maar waarom?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:47 schreef Fjolle het volgende:
Samengaan als subteam binnen GoT? Ik ben voor. Dit doen we met Fok!schaap ook en dat is bere-gezellig.
Vooral als we daar de nummer 1 positie onder hun gelederen opnieuw wegkapen, maar dan kunnen we wel wat meer hulp gebruiken vanuit hier. Zie voor info mijn of Gateways sig.![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 07:18 schreef Troel het volgende:
Slaribot loopt weer achter
FJD en Xebber, gefeliciteerd met je mijlpaalquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:57 schreef Slarioux het volgende:
Oh, waarschijnlijk staan de stats morgen in het oude topic. Kan de host niet bereiken (ip-wise) dus kan de instelling niet updaten.
Ik weet wel wat DPC is, maar samengaan met GoT, nee dank jequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:52 schreef Tackleberry het volgende:
FOK! en GOT samen klinkt op zich best leuk, maar ik denk niet dat er veel FOK!kers zijn die weten wat DPC is...Bovendien zullen er in beide 'kampen' ook een aantal/hoop zijn die het helemaal niet willen...
quote:Troel schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 08:29
Ja, hier nog zo'n Fokker die hier ook een account heeft.
En om heel eerlijk te zijn, ik heb totaal geen feeling met GoT. De paar keren dat ik gereageerd heb hier had ik nou niet echt het idee dat er hier een warm welkom is voor mensen die geen complete kennis hebben van alles wat met computers te maken hebben.
Mijn voorstel: maak een DPC-iets aan, maar laat beide andere teams wel bestaan, zodat men in ieder geval de keuze heeft om samen te gaan.
Dank je wel!quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:13 schreef phluphy het volgende:
[..]
[..]
FJD en Xebber, gefeliciteerd met je mijlpaal![]()
Misschien moet jij nog wakker worden!quote:
Ik ben voor DPC+ subteams.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:27 schreef vdvorst het volgende:
[..]
voor, een DPC team? of?
ik wel in ieder geval
Thnxquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:13 schreef phluphy het volgende:
FJD en Xebber, gefeliciteerd met je mijlpaal![]()
Kijk, iemand die steunt,quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:39 schreef phluphy het volgende:
Kap eens met dat vdvorst gebash !
Hij is mijn held !![]()
ik speel mee, gewoon, netjesquote:
Bedanktquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:20 schreef DutchErrorist het volgende:
jortk moet zijn mond houden
vdvorst is cool
Spuit 11quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:12 schreef Wouser het volgende:
Waar staan de stats van vandaag
Lol pauper bot heeft topic vast geprogd staanquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:19 schreef Xebber het volgende:
[..]
Misschien moet jij nog wakker worden!![]()
Vergeet niet je eventuele sig aan te passen aan 't nieuwe topic!
Je hebt gewoon een team, maar daaronder heb je de sub-teams,quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:45 schreef abcd-tje het volgende:
DPC = Dutch Power Cows ? (een forumonderdeel van GOT)
Alleen dat van die teams en subteams snap ik nog niet helemaal.
Aanslagen van de subteams gaan ook in het team ?
Dan had ik dat stukje indd goed begrepenquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:58 schreef vdvorst het volgende:
Je hebt gewoon een team, maar daaronder heb je de sub-teams,
de stats (zoals ze nu hierin weergegeven worden) komen gewoon per sub-team, dus fok! en got! appart,
maar de sub-teams worden opgetelt, en zo komen we als DPC in de lijst teams,
tel got en fok! maar bij elkaar, zeg maar
Programmeer er zelf een en kom dan mekkeren, ja?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Lol pauper bot heeft topic vast geprogd staan
Het forum is naar de DPC hun genoemd hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:19 schreef abcd-tje het volgende:
Ik denk dat ik alleen met de naam DPC wat moeite zou hebben, omdat Dutch Power Cows
de naam is van een forumonderdeel van GOT.
FokGoT misschien?![]()
Aaaahhh, maar dan nog vind ik niet dat ze helemaal rechten nu al moeten gaanquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:20 schreef Slarioux het volgende:
Het forum is naar de DPC hun genoemd hoor
De fokschapen zitten ook bij DPC.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:28 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Aaaahhh, maar dan nog vind ik niet dat ze helemaal rechten nu al moeten gaan
claimen dat het hoofdteam dan sowieso DPC moet gaan heetten als ze met ons
willen samenwerken ...![]()
Of zie ik dit verkeerd volgens jullie???
Slari chill no offensequote:Op donderdag 15 februari 2007 14:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Programmeer er zelf een en kom dan mekkeren, ja?
Hij wil meer keys en clicks voor het team, zodat die hoger in de ranks staan. En dacht, dat kan net zoals bij DPC.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:07 schreef Slarioux het volgende:
Maar ff, waarom willen we ineens met GoT samen? Noem eens redenen?
Omdat je toch appart bent, zoals nu,quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:07 schreef Slarioux het volgende:
zit je wel in het team?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:48 schreef erikkll het volgende:
nouik had gisteren heel veel gepulsed en sta toch niet bij de top pulsers, terwijl mensen die veel minder hebben gepulsed er wel in staan
Da's gek! Hoe laat had je gepulst? Wat is je "naam"? Hoeveel had je gepulst? Ben je zeker dat je ze 'kwijt' bent? Staat je pulse wel in je online stats - pulse overzicht?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:48 schreef erikkll het volgende:
nouik had gisteren heel veel gepulsed en sta toch niet bij de top pulsers, terwijl mensen die veel minder hebben gepulsed er wel in staan
Redenen heb ik eerder genoemd, whatpulse bestaat al jarennnnnnnnn,quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:07 schreef Slarioux het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |