Want? Over een half jaar is t tocvh weer uitquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Voor kleine Sem is het fantastisch dat ze weer bij elkaar zijn.
LE-ZEN.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:11 schreef Dos37 het volgende:
WTF
Als het waar is dan. Dit had ik niet aan zien komen.
Chris is bi. Hij fitnesste vroeger in een gay fitnessclub in asd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:11 schreef mcwops het volgende:
Chris komt uit kast let op!!
Waarom fantastisch voor het kind? Zodat hij zou kunnen zien dat mama gekwetst wordt door zijn eigen papa?quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Onbegrijpelijk zeg dat ze Xander in haar armen sluit![]()
Dat ze weer in Xander gelooftVoor kleine Sem is het fantastisch dat ze weer bij elkaar zijn.
Maar het is triest voor Chris.
Net wat je zegt , het is een onzin verhaalquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Pfoe, gelukkig maar dat het onzin is!
[..]
Waarom fantastisch voor het kind? Zodat hij zou kunnen zien dat mama gekwetst wordt door zijn eigen papa?
ben je dan meteen bi?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:23 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Chris is bi. Hij fitnesste vroeger in een gay fitnessclub in asd.
Geloof me Chris is bi:) hij kwam ook veel in de homotentjes.quote:
Er gaan zoveel hetero mannen naar homo bars toequote:Op donderdag 15 februari 2007 20:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Geloof me Chris is bi:) hij kwam ook veel in de homotentjes.
Jouw man ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Er gaan zoveel hetero mannen naar homo bars toe![]()
Je man is geen heteroquote:
Wat moet ie in gay bars danquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |